EA Sports FC 24 - Algemeen

Misschien heb je hier iets aan!

IMG_7460|690x318

Met Ajax wissel ik af tussen 3-4-3 of 4-3-3 met een diepe cdm. Die kan je ook de instructies geven tussen je verdedigers te laten zakken.

1 like

Guys, volgens mij heb ik een probleempje. Was na Ajax een CM met Newcastle begonnen. Nu wil ik switchen naar Ajax en is de hele save weer terug aan het begin. Is dit een fout van het spel? Of heb ik de fout gemaakt door op automatisch opslaan en afsluiten te klikken (dat de game op de tijdelijke saveslot is gekomen en later overschreven door de automatische save van Newcastle?)?

Hier is zeker niks aan te doen of wel…

De game beschikt dit jaar maar over een auto save slot i.p.v de 3 voorheen,
dus ik kies er toch voor om vaker via opslaan te vertrekken

Ben er bang voor dat je er over heen hebt gekopieerd met de save van Newcastle. Ik had dit ook maar dan zonder opslaan, het spel bleef hangen en moest zodoende 5 duels over spelen. Die heb ik allen gesimuleerd maar niet hetzelfde resultaat. Voorheen kon je veel makkelijker oude saves terug halen omdat het 3x automatisch opgeslagen werd.

Voorheen had ik dit probleem ook. De titel van de save is nu gewoon de club die ik manage. Tevens speel ik minimaal een half seizoen voordat ik switch naar een andere cm save

Aii, ging er dan iets te makkelijk vanuit dat het een quick save op dezelfde save file was. Helaas. S1 weggegooid en bovenal een hele sterke jeugd met een 92-94…

Iemand een idee wanneer de stadions van Burnley en Luton in het spel komen alsook een aantal real faces van deze clubs? Voorgaande jaren was dit toch meestal ergens in november?

Burnley zit er sowieso al in.
Die van Luton Town zal waarschijnlijk rond de kerstperiode verschijnen.

1 like

Ja klopt foutje, maar meestal krijgen die spelers wel face scans. Zal een carrière met een Engels clubje nog even uitstellen.

Zal er een moeten beginnen met een Italiaanse of Spaanse club want daar zijn er vandaag weer heel wat bijgekomen!

Ik er een grote update geweest. Op Sofifa staan veel spelers die geüpdate zijn met face scans. Misschien dat de stadions er ook al bij zitten

Ja, je hebt gelijk. Ik snap het ook niet, iets wat goed is laat je toch niet verdwijnen. Misschien via FIFA Benelux een petitie opstarten.
Ik teken die zeker.

Gebruik af en toe L2 wanneer je op de Playst toon speelt. Vaak kan je zo de bal afpakken met het voordeel dat je zelden een fout maakt.

Hoe verhelp ik dit probleem?

probleem

Om aan te haken op het bijna onmogelijke verdedigen en een clean sheet te halen.

Heeft iemand een goede tactiek voor om meer realistische resultaten te halen? Aanvallen op ‘legendarisch’ is te makkelijk en verdedigen onmogelijk. Ik heb bijvoorbeeld meerdere uitslagen als 6-5 en 5-4 behaald. En ook is 6-3 e.d. niet ongebruikelijk…

Ik heb geprobeerd met sliders te spelen, alleen gaat mij dat persoonlijk te traag.

Het gaat met name om de versnelling van de aanvallers door m’n defensie en de gaten die ontstaan in het centrum.

Begin het plezier steeds moeilijker te vinden in deze game hierdoor… :sweat_smile:

Je kan met drie achterin gaan spelen of je cdm tussen je verdedigers te laten zakken. Heb je al eens geprobeerd om alles op manual te zetten, passen, schieten enz ?

Hebben jullie ook dat je CV’s op heel rare manieren instappen en daardoor ineens vrij spel richting doel geven? Ik probeer veelal gewoon met m’n middenvelders druk op de bal te houden en de CV’s daardoor niet ineens te triggeren, maar die vliegen uit zichzelf soms alle kanten op, haha.

Ja dit is voornamelijk het probleem. Plus dat ik lijk goed te staan defensief alleen dat er opeens een versnelling komt vanuit de aanvaller.

Sprints vanuit de defensie komen totaal niet op gang …

Misschien een niveau hoger proberen?
Ik herken dit namelijk van de tijd dat ik legendarisch speelde.
Speel nu ultiem zónder slides en heb uiteraard wel eens een 4-2 of iets dergelijks, maar veel minder.

Wat ik nog wél heb is dat niet één wedstrijd 0-0 of 0-1 wordt. Er vallen altijd wel minimaal 3 of 4 goals.

Ik heb net 2 wedstrijden geprobeerd op Ultiem en het is meteen een stuk aantrekkelijker spelen. Aanvallen zijn direct moeilijker omdat de verdediging van de CPU slimmere looplijnen heeft.

Ook heb ik een 4-3-3 met de punt naar achter en speel ik met een echte CVM die ik tussen de verdedigers laat terugzakken.

Met Ajax in de Klassieker tegen Feyenoord nu 2-1 en tegen Sparta met 1-5 winst. Dus het bevalt defensief veel beter.

Bedankt!

Sinds de laatste titel update heb ik nu al drie keer gehad dat het spel crashed. 1x tijdens een duel en 2x in het menu, meer mensen dit probleem?

Nu steeds als ik Team Management heb aangepast. FUT loopt ook bij het minst geringe vast