EA Sports FC 24 - Algemeen

Bij nader inzien trek ik dit bericht in. Ook op ultiem is het een verschrikking met uitslagen van 4-3 en 3-3, 4-2 en 3-4 en een verloren bekerfinale van 3-6. Ik geef het na 2 jaar van continue pogingen om het aantrekkelijk te maken volledig op… :joy::sleeping:

Kennelijk betreft het een Save nadat ik gewisseld ben van club.

Iemand een idee hoe het komt dat het spel steeds vastloopt bij het regelen van een transfer?

Verder loopt alles vlot…

Ik had dat dus bij Management van het team. Heb toen management formulier aangepast waardoor het probleem verholpen was. Wellicht transfer delegeren dat het daarna werkt

Thx voor de tip ik probeer het even :wink:

Was het probleem nadien verholpen ?

Want dit is echt niet aangenaam spelen :face_with_spiral_eyes:
Ik heb dit enkel bij mijn meest recente carrière

Ik ging van Ajax naar Man U en toen ineens bleef het spel hangen na team management vernedering. Doordat ik van systeem wisselde was het probleem verholpen.

Werkt de groei van spelers bij jullie wel normaal? Ik heb bijvoorbeeld Hato al 3 jaar in de basis staan, maar hij is pas van 71 naar 73 ALG gegaan, terwijl z’n potentie 88 is. Andere spelers groeien ook niet echt door.

Ik heb juist dat wanneer je ze verkoopt en dan bekijkt bij hun nieuwe club, dat ze meteen +3 ALG zijn. Ook met verhuurde spelers, die gaan snel omhoog. Zal de basisspelers wat nauwkeuriger in de gaten houden. Teamstrategie en trainers is ook van belang van de groei

1 like

Ik merk idd dat als ik iemand verhuur hij eerder met 6/7 omhoog is dan wanneer ik hem zelf bestuur idd

1 like

Goede punten. Strategie ingesteld en legertje trainers aangenomen, plots +1/2/3’s. Huurling inderdaad ook +2. Vroeger had dat echt weinig effect, deed alles gewoon in eigen elftallen.

Kan ik beter tactische 5* kopen of is willenkeurige 5* beter

Jorrel Hato is bij mij 75 ALG begin seizoen twee.

Ik heb Jorrel Hato naar dortmund gehaald, note dat was voor zijn update, is nu 73 uitgeleend aan lazio, maart s2

Ervaren jullie ook dat er meer moeite is met de titel fight, maar dat een cup run makkelijker is dit spel, en weer minder verschilt van cup runs in eerdere spellen?

Ja ik merk idd ook dat ‘het centrum’ kwetsbaarder is dan in andere games

Heb ik al een aantal edities. Tegenstand in CL of ander toernooi is verrassend laag. In de competitie komt er vaak een einde na een goede reeks. Vaak heb je ook veel meer ruimte tegen ploegen die druk zetten zoals een Liverpool en Man C.

Heeft iemand een lijst met clubs waar een goaltune aanwezig is?

En een lijst welke managers een realface hebben?

Probeer Google.nl eens @josemourinho , haha.

Ook kan je als je een nieuwe club kiest gewoon zien welke managers er eentje hebben.

1 like

Speel met Sevilla maar hoor geen muziek tune. Kan komen omdat de line-up ook nooit word vertoond

Hebben jullie nog andere tips om de ALG. van spelers te verhogen? Hier hadden we het laatst al eens over gehad en nadien ben ik trainers gaan aannemen (nu evenredig verdeeld met 5* trainers) en spelers gaan verhuren. Dit helpt grotendeels, maar nog steeds zijn er een aantal die onnodig achter blijven. Ik had bijvoorbeeld Hato. Hij heeft een 88 potentie, maar ondanks bovenstaande stappen en vijf seizoen in de basis kwam hij niet verder dan 73>77.

Op dit moment heb ik bijvoorbeeld nog iemand als Rijkhoff. Een hele fijne spits, maar blijft op 68 hangen. Dat soort types kan je pas met een hogere ALG. in de basis gebruiken en het zou hun speelstijl ook veel goed doen (sneller/sterker/etc.). Zelfde gaat op voor Vos. Potentie 84, in S6 nog 72.