EA Sports FC 24 - Algemeen

ea! euro 24 toevoegen is zinloos als je de 26 koppige selectie niet meeneemt

Is die al uit? Is het de moeite?

Ik ga hem (nog) niet downloaden, want dan doen de mods niet meer (totdat ze zijn geupdate).

Ik kan deze mod heel erg aanbevelen @Raindog

Op zelf maar te antwoorden: niet de moeite. Selecties lijken amper op de echte. Typisch EA.

ik heb ook het idee dat mijn camera weer gereset is

Na 2 minuten had ik het al gehad,als de allianz arena er niet bijzit hoeft het voor mij ook niet.
Wat een teleurstelling kan dit spel soms zijn,…

Weet iemand of je gedurende de Career Mode kan switchen van stadion?

Ik zou graag met Barça het eerste seizoen in het olympische stadion willen spelen en daarna overgaan naar het nieuwe Camp Nou.

Iemand die hier ervaringen mee heeft?

Volgens mij is dit geen optie. Enige waarin je iets met een stadion kan aanpassen is als je een eigen club maakt of mogelijk als je een mod hebt (maar daar weet ik niet al te veel vanaf).

Bij de start van elk seizoen kan je het stadion aanpassen van een club die geen echt stadion heeft. Zo kun je klein beginnen (Longville Stadium) en daarna uitgroeien tot iets groot (Stadion Olympik).

1 like

Ik probeer momenteel voor de laatste keer om weer aan het spelen te komen en het plezier in Career Mode terug te vinden.

Zijn er ergens goede sliders te vinden waarin het realistisch wordt om career mode te spelen? Ik ben niet van plan op manual te spelen, maar ik vind enkel sliders mét semi/full manual.

Tips zijn erg welkom!

Ik kijk altijd hier :

(EA Sports FC and FIFA Forum - Operation Sports Forums)

Ik heb de altijd gebruikte sliders en de nieuwe sliders van YouTube en Operation Sports Forums overboord gegooid en ben het opnieuw gaan proberen op ‘legendarisch’ met alles op de standaardinstellingen (m.u.v. blessures en fout bij eerste aanname). Zit nu momenteel al op in de winter transferwindow van S1 met mijn nieuwe Career Mode. Uitdagend, maar wel even de smaak weer te pakken.

Soms is terug naar de basis qua instellingen alleen maar goed :grinning:

1 like

Ja, die wordt natuurlijk ook doorlopend wat gefinetuned, daar houden de slidermakers niet altijd rekening mee. Valt het mee qua realisme?

Momenteel heb ik steeds meer moeite om tot scoren te komen, waar ik eerder met speels gemak door de defensie kon rennen met een paar versnellingen. Ondanks dat ik nog wel veel goals incasseer, sta ik nu 11e met de winterstop. 6-7 punten boven de nacompetitieplekken, 11 punten onder de 6e plek wat recht geeft op Conference League.

Ook zijn de uitslagen enigszins realistisch te noemen. Ik speel bewust nu maar 4 minuten per helft bijvoorbeeld.

De makers van sliders maken juist aanpassingen na title updates. Alleen stoppen ze daar half mei/juni mee omdat er dan weer toegewerkt wordt aan een nieuwe fifa

we kennen denk ik allemaal ons maandelijks scout rapport van de jeugd,
zou een maandelijks rapport over verhuurde spelers niet wat toevoegen