EA Sports FC 24 - Algemeen

Al jaren het probleem in fifa. Centrale middenvelders die blijven staan. Zelf schakelen is nog de beste optie.

Ik speel sinds enkele dagen carriere mode. Ik speel al op het hoogste niveau, ultiem, maar ik sta elke wedstrijd na 15 minuten met 4-0 voor. Ook met Ajax tegen Liverpool. 1 steekbal of sprint en ik sta met 4 aanvallers voor de keeper en 0 verdedigers in de buurt. Ik speelde hiervoor Fifa22 op het Ă©Ă©n na hoogste niveau. Maar dit niveau slaat nergens op. Dit kan niet kloppen. Kan iemand mij helpen?

Ja echt drama! Irriteer me enorm aan.

Probeer eens met manual controls.

Kan dat helpen denk je? Bij controller instellingen?

Een hele nieuwe wereld zal voor je opengaan!

Dat is bij instellingen en dan? Besturing aanpassen?

Zo dat passen en schieten zonder hulp gaat. Dus alles handmatig. Probeer eerst schieten op handmatig te zetten en als het dan nog te makkelijk gaat ook passen. Zo maak je het veel realistischer maar ook moeilijker

Ik wil dat de tegenstander beter wordt. Ik sta met PEC Zwolle na 15 minuten met 4-0 voor tegen Liverpool, terwijl het staat op Ultiem. Dat kan toch niet??

Hebben jullie ook de hele tijd dat elke simulatie eindigd in een gelijkspel? Heel irritant.

Hebben jullie het idee dat Teamstrategie echt werkt? Wil graag eens ‘gegenpressing’ spelen, full gasfusball

Ik zit te twijfelen over het installeren van mods. De vorige keer dat ik dat deed (FIFA 23) werd die mod bij een update “ongeldig” gemaakt. Zijn er ook mods die update-bestendig zijn?

Nope. Het enige dat helpt is automatische updates uit zetten en pas updaten van zodra de mod ook een nieuwe versie heeft.

1 like

Speelronde 28 : Sow (Sevilla) heeft na een wedstrijd 51 conditie, zijn trainingsplan stond op gebalanceerd. Vier dagen later niet fit genoeg om te startte want conditie nog altijd 51. Vervolgens interland periode en volledig laten herstellen volgens trainingsplan maar zijn conditie blijft laag. Geen idee wat er speelt.

Wat moet EA doen om FC25 weer leuk te maken?
Merk in omgeving, op dit forum en andere sites, dat deze editie vies tegen viel.

Moet persoonlijk zeggen dat ik alleen CM speel. Het is oke maar FUT heb ik nog niet aangeraakt deze editie. Veel te commercieel etc.

Mijn verbeterpunten:

  • Meer stadions
  • Playoffs Europees voetbal toepassen bij de Eredivisie
  • Minder speciale kaarten bij FUT. Wordt mede daardoor veel te commercieel.
  • Je shirt kunnen ontworpen elk nieuw seizoen, met dezelfde sponsor.
  • Online CM?

Verbetering fc 25
Een keeper die de vakterm klem verstaat, niet deze kroketten mepper waar ik niet op kan rekenen

1 like

Enige goede keepers zijn 90+. Samba was ik heel tevreden over bij Sevilla maar die pakte ook niks klem.

Geruchten gaan dat fifa zelf een voetbal spel gaan maken. Benieuwd als er concurrentie komt wat het dan wordt

Ging dat gerucht over een concurrerend spel eerder ook al niet rond

Ja 2K (de maker van de NBA spellen) is bezig met de ontwikkeling van FIFA25, deze komt eind van dit jaar op de markt. 100% zeker dat ik dat spel ook ga kopen, ik ga nooit meer een voetbalspel van EA spelen.

Ik vind EAFC24 echt de allerslechtste in de historie. Ik ben een CM speler en het gebrek aan realisme is echt verschrikkelijk (idiote transfers, ploegen die zich niet ontwikkeling waardoor het elke keer dezelfde teams zijn die promoveren/degraderen, rare opstellingen en ga zo maar door).

Daarnaast vind ik ook het voetbal zelf echt verschrikkelijk. FIFA17 bv. had een prima gameplay wat echt aanvoelde als voetbal. Maar vooral door FUT is het meer ping-pong en lijkt het totaal niet op voetbal.

Ben heel benieuwd als 2K het gaat doen, wat het resultaat gaat worden. Hun NBA games zijn erg fraai.

1 like