EA Sports FC 24 Nieuws

Voor je de carrière start komt het scherm met niveau, transfers,etc. Daar kan je het uitschakelen.

Dank je Moreno maar dat kan dus alleen voordat je de carriere start begrijp ik?

Inderdaad, dit kan enkel bij de start van een nieuwe carrière.

Ik heb de game nog niet maar ik ben ook geen pro zoals jullie.
Hoe bevalt het tot nu toe met de game?
Toch wel veel veranderingen ten opzichte van Fifa23?

Ik erger me groen en geel aan de technische bugs: eerst was daar de ‘splash screen bug’, nu heb ik dat de game regelmatig crasht na ca. 1/3 van een wedstrijd in Career Mode. Ontzettend ergerlijk / hinderlijk.

Ik moest wel even wennen aan de gameplay tijdens de wedstrijden. Dingetjes die werkten bij eerdere versies van FIFA en ook de versie van '23, bleken plots niet zo heel effectief in deze game. Zowel verdedigen als aanvallen tegen de AI is weer een tandje uitdagender; op Legendarisch nievau met wat langere helften (9-10 minuten) kom ik tot uitdagende wedstrijden en relatief realistische uitslagen.

Dank je voor de info! legendarisch dat niveau kan ik sws niet aan haha

Word je in de voorbereiding van career mode niet meer uitgenodigd voor een pre season toernooi?

Instellingen:

Bij de standaard instellingen staat heel veel op CPU hulp. Welke instellingen passen jullie aan? Spel / camera / visueel etc?

Jawel, na een 14-tal dagen krijg je een uitnodiging.

Ik zet alles op manueel, dat geeft echt een uitdaging. Qua camera gebruik ik tele broadcast, maar ik neem ook co-op in overweging.

vond pre-seizoen met poule- hf- f leuker nu voelt het weer als t zinloze voorbereiden van fifa 15 en ervoor.

1 like