Iemand enig idee waarom ik bij het indienen van de Puzzle Master SBC van de League and Nations Hybrid een foutmelding krijg? Ik voldoe aan alle eisen.
Kan het zijn dat een van die spelers die je probeert in te leveren in een (actieve) selectie zit? Vroeger was dat nog wel eens problematisch?
Ik heb gekeken, maar nee niet het geval…
…
Inmiddels gelukt! Ik had 2 spelers er in zitten die dubbel nog open stonden in de unassigned items. Deze heb ik vervangen en nu lukt het wel!
Onder andere Tchouameni, Kroos, Reece James en inform Bataille nog gekregen uit de laatste SBC’s
Welke camera gebruiken jullie? Ik wil eens experimenteren. Momenteel gebruik ik Tele, helemaal uitgezoomd.
Er was een kleine update voor Early Access, maar sinds deze is gedownload start de game niet meer (na herstart en reboot). Iemand anders hetzelfde probleem en/of oplossing?
Ik gebruik de Co-op camera. Vind ik het meest overzichtelijk.
Over EA SPORTS FC 24 gesproken: het is veel leuker om op de pc te spelen en ik raad je ten zeerste aan om op de pc te spelen. Je kunt EA SPORTS FC 24 nu meteen kopen
Waarom is het beter op PC?
Ik gebruik ook Tele. Mooi overzichtelijk.
Heeft er iemand een overzicht met de verschillen tussen EA FC op PS4 en PS5?
Voornamelijk dan op vlak van de carrière mode.
Ik twijfel om de PS4 versie te kopen of te wachten tot ik in de toekomst een PS5 aanschaf.
denk hetzelfde als fifa 23
Via welke site kun je het spel het beste halen?
De site gamer.nl geeft aan dat FC24 een doelpunten-inflatie bevat.
Klopt dit? Vond 23 al vrij doelpunten rijk. Hoopte dat dit aangepakt zou worden.
Ik hoor het graag!
Ja, ook ik kamp vaak met korfbalscores. Dat is wat ik bedoelde enkele dagen geleden, toen ik zei dat dit spel een beetje meer in de arcade-hoek zit dan een beetje voetbalsimulatie.
De keren dat EA FC 24 is opgestart (ik kamp met dat euvel voor PC-spelers dat de game niet voorbij splach-screen komt) heb ik al flink zitten sleutelen aan de sliders, zodat een potje van 6-9 min p/helft in enigszins aannemelijke uitslagen eindigt.
Interessant, ik heb net veel matchen die op 0-0 eindigen.
Ik blijf fan van de nieuwe gameplay, maar transfers lijken nog steeds absoluut nergens naar. Hopelijk is er snel een tool op PC om transfers terug te draaien.
Voor degenen zoals ik, die problemen hadden met het niet kunnen opstarten van FC24. Tijdelijk uitschakelen van de anticheat hielp, maar nu heeft EA Sports een permanente patch/update gelanceerd die het probleem definitief zou moeten verhelpen (zonder kunstmatige ingrepen).
Ik moet zeggen dat het verschil tussen het spelen van een losse wedstrijd of een apart toernooi, enorm verschilt van wedstrijden in Career Mode wat veel vertrouwder aanvoelt.
Je moet bij je instellingen kijken, voor wedstrijden in kick-off staat automatisch ingesteld dat alle ratings gelijkgetrokken worden. Als je dat aanpast krijg je een heel andere ervaring.
Ik moet zeggen dat ik me toch enorm aan het amuseren ben met de nieuwe gameplay. Ook het nieuwe systeem om tussen fitness en sharpness te balanceren vind ik veel beter dan het vorige.
Ik zou niet weten hoe dat moet
Heerlijk old skool toch?
Het is inderdaad een grotere uitdaging, hoewel ik nog altijd de discrepantie tussen snelle, wendbare aanvallers en statische verdedigers iets te groot vind: het is bijna onmogelijk een beetje fatsoenlijk te verdedigen, of op een organisatie te leunen, terwijl omgekeerd de speler’s aanvallers maar moeilijk voorbij komen aan de AI-defensie.
Maar goed, het heeft wel een realistisch effect. Het huidige Ajax in FC 24 komt sterk overeen met het Ajax in werkelijkheid. Op Legendarisch niveau kom ik tot vergelijkbare resultaten.