EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

@Begiristain, in mijn carrière tekende Thiago Alcántara bij Eintracht Frankfurt en hield zich daarna staande in de Bundesliga (als ik het me goed herinner haalde hij zelfs de finale van de Europa League met de Duitsers). Door zijn aflopende contract was hij daardoor een no-brainer als leermeester voor jonge talenten (op zich wel geinig, omdat hij nu ook deel uitmaakt van de technische staf van Hansi Flick). Daarna volgt een stand-off: Thiago weigert met pensioen te gaan, ik blijf hem jaarcontracten geven tot hij nu eindelijk in het zesde (!) seizoen gaat stoppen (en ja, hij is niet meer vooruit te branden op het veld).

Zelf had ik aan het begin van de carrière al de meest vooraanstaande talenten handmatig toegevoegd: Pau Cubarsí, Héctor Fort, Pau Prim, Marc Bernal, Guille Fernández, Lamine Yamal, etc. Daarom beleef ik nog altijd plezier aan de eerste career mode die ik startte met FC24!

De voorhoede blijft natuurlijk een uitdaging, en mijn plan is vaak veranderd in de loop der jaren. Met de wetenschap van nu zou ik de voorhoede gaan bouwen rondom Nico Williams en Lamine Yamal, dus dan heb je een spits nodig die niet uit gaat zakken naar de vleugels en als een soort bewegend aanspeelpunt fungeert. Dani Olmo zou dat kunnen, Lautaro Martínez (die ik overigens eerder in mijn carrière had aangetrokken) kan dat ook. Probeer trouwens ook eens Ansu Fati in het centrum, dan speel je met drie beweeglijke spelers. Zelf heb ik nu Erling Haaland, puur omdat ik de titanenstrijd met Mbappé bij Real Madrid wilde zien in de laatste seizoenen van de carrière. Oh, en weet je trouwens wie verrassend veel doelpunten maakt als valse spits bij Barcelona? Xavi Simons. De ene keer is hij vierde middenvelder, de andere keer duikt hij op in de zestien.

1 like

@Begiristain, Youssouf Fofana staat trouwens op het punt om een contract te ondertekenen bij AC Milan en speelt in mijn carrière voor Juventus. Daar lijkt hij, voor zover ik dat kan beoordelen, basisspeler en lijkt me daarom geen realistische optie meer in deze rol. Jammer, denk namelijk wel dat hij qua profiel precies is waar ik naar zoek.

Zijn deze namen realistisch voor Atletico Madrid?

LA: Estupinan ( Brighton) , Miranda ( Real Betis) of Sergio Gomez ( Man City)
CA/ CAM: Jota ( Liverpool FC), Farias ( Inter Miami) of Paquata ( West Ham United)

Momenteel zit ik in de transferwindow van het eerste seizoen met Borussia M’gladbach. Ik ben op zoek naar spelers voor de volgende posities:

  • CDM; ik heb in de zomer Silvano Vos opgehaald bij Ajax vanwege zijn terugzetting naar de beloften. Echter heb ik Kramer verkocht aan PSV, waardoor ik in de breedte een CDM te kort kom. Mannsverk werd afgelopen maand al gelinkt aan Gladbach. Tahirovic (Ajax) of Sadilek (Twente) zouden m.i. ook goede kandidaten zijn.
  • CB; Itakura heeft aangegeven dat hij weg wil en Villarreal heeft zijn afkoopclausule voldaan. Hierdoor ben ik op zoek naar één of twee CB’s. Zelf zat ik bv. te denken aan Diakhaby van Valencia. Sepp van den Berg wordt samen met 5 andere Duitse clubs én PSV gelinkt aan een transfer. Hem wil ik in de zomer halen, nadat hij terugkeert van Mainz.
  • LWB; Na Luca Netz heb ik simpelweg geen echte goede left wingback. Wijndal kan een tweede Ajax-aankoop zijn na zijn jaar bij Antwerp komende zomer. (uiteraard hetzelfde verhaal als Vos)
  • RWB; 2e RB Lainer heeft vanwege een blessure en zijn leeftijd geen contractverlenging gekregen. Ik zat er aan te denken om Rensch of Teze over te nemen met een Eredivisie-verleden.

Ik heb Christian Kouamé overgenomen van Fiorentina. Hij mag gaan concurreren met Cvancara in de punt van de aanval.

Ik zou proberen iets meer in Zwitserland / Oostenrijk / Tsjechië te scouten. Daarnaast lijkt Sepp van den Berg mij geen optie voor Gladbach gezien de transfersom die genoemd wordt. PSV en Wolfsburg zijn financieel gezien wat krachtiger daarin. Gladbach gaat geen 15/20 miljoen voor hem betalen.

João Cancelo heeft besloten om Europa te verlaten, dus ben voor Barcelona op zoek naar een creatieve vleugelverdediger die op beide flanken kan spelen. Suggesties?

Hakimi of Couto? Heb de Braziliaan bij mijn Dortmund save, is wel puur rechts.

Kadioglu? Misschien geen absolute top, maar wel handig voor de breedte.

Hallo allemaal,

Ik wil nog 1 carriere doen met Gladbach.

Nu zoek ik realistische spelers. Elke positie mag.

Iemand die kan helpen?

Relvas (Portimonense) is wel een leuke speler. Geen hoog algemeen of potentie, maar scoort hoog op de juiste vaardigheden.

voor deportivo la coruna fc 25
hebben mensen suggesties op te halen, binnen de segunda division
ik denk met name eerst een as neer te zetten. eind 20 spelers zijn welkom

Goedemiddag,
Ik ben momenteel begonnen aan een carrière met Tottenham met als trainer Sergio Conceição (Porto). Nu is mijn vraag welke transfers zijn realistisch in de winter (real face). In de eerste transferperiode heb ik een grote slag geslagen met Didam Vlahovic die op de transferlijst stond. Verder heb ik Angel Gomes (Lille) en Dodô (Fiorentina) gehaald.

Ik zoek nog een goede rechtsback, omdat Pedro Porro veel belangstelling geniet, en een goede back-up CV rechtsbenig.

Ik had Vlahovic bij Arsenal gehaald, fijne speler. Sterk, snel en goed schot.

Op rechts misschien Bah van Benfica of Ricardo Pereira. Centraal zou je kunnen kijken naar Ginter, Maguire of Kjaer (momenteel zonder club)

1 like