EA Sports FC 24 - Speler Gezocht

Ik vind alleen 47 miljoen vrij veel. Wellicht wordt het hoger want dit is slechts zijn transferwaarde. Bynoe Gittens is jonger en vind ik misschien nog wel beter. Duranville is pas 17 en speelt voornamelijk in de beker en mag in vallen tegen de minder presterende ploegen. Vind het een lastig dossier want ben wel gecharmeerd van Sancho.

Heb je ook al een nieuwe RA ( op het oog) ?
Ik heb Ryerson nog steeds in S1.
Doet het prima voor zijn rating/kwaliteiten, maar ben wel opzoek naar een nieuwe RA eigenlijk.

Heb Geertruida en Baku op het oog. Vind Reyerson ook voldoen tot nu toe. Net als Wolf.

Manchester United heeft het “probleem” opgelost. Sancho word per 1 januari terug gehaald. (Dese bug heb ik best vaak, ondanks dat ze gewoon veel duels spelen)

Bah van Benfica lijkt me wel passen.

Bah is een goede suggestie. Heb hem bij Ajax een keer gehad. Fijne speler, enorm snel ook.

Heb je ook al aan Teze gedacht? Die is ook wel toe aan een stap omhoog.

Aursnes lijkt mij ook wel goed.
Zeer compleet , maar wel “al” 28 jaar.

Hallo allemaal,

Ik wil van Saint-Etienne weer een grote club maken, maar rustig opbouwen. Welke spelers zijn hiervoor geschikt?

Positie mag alles. Belangrijkste positie: spits

Je moet vooral naar laaggeklasseerde teams uit de Ligue 2, Belgium en Suisse Super League kijken.
En natuurlijk waar het kan, lenen bij clubs uit Ligue 1.
Of Franse/Afrikaanse spelers uit een andere league die ook laag spelen of op een dood spoor zitten.

Ik zie op basis van de SOFIFA selectie van Saint Etienne, dat je een LA, CM/CAM nodig bent. Spits zal ik er op jouw verzoek ook bij doen:

LA: Outtara ( Monaco , Lenen) , Boura ( Troyes) of Mincarelli ( Montpellier, Lenen)
CM: Fayad ( Montpellier) of Diawara ( Lyon). Beiden huren
CAM: El Arouch lenen van Lyon
ST: Corredor ( Rodez) , Kroupi ( Lorient, Lenen) of Barry ( FC Basel, Lenen)

Nog steeds op zoek naar een nieuwe 10 voor Milan. Loftus-Cheek doet het niet slecht, maar hij maakt zelden een wedstrijd vol en er zit ook niet veel progressie meer in.

Daarnaast zoek ik nog een vervanger voor Giroud als S2 aanbreekt.

Wat voor prijsklasse en kwaliteit speler kijk je naar? Voor een club als Milan kan dat best verschillen. Hebben we het over grote namen, jonge talenten, spelers er tussenin, opkomende jongens? Zeker voor de aanvallende middenvelder positie is dat denk ik best een lastig vraagstuk voor Milan op dit moment.

En voor de spits, wil je een basisspeler of wordt het bijvoorbeeld een tweede spits met Okafor?

CAM: Koopmeiners ( Atalanta Bergamo), Almada ( Atlanta United) of Szymanski ( Fenerbahce)
SP: Pavlidis (AZ), Evanilson ( Porto) of Gimenez ( Feyenoord)

1 like

Voor de CAM iemand die kan concurreren met Loftus-cheek en meer potentie heeft, voor de spits iemand die er meteen staat. Jovic wil weg, Okafor is goed maar kan ook op de flank.

Op dit moment zit ik met BVB in S2 nadat ik in S1 (onverwachts) dominant kampioen werd.
In de zomer kocht ik Aursnes, Schuurs , Maarsen en Sesko.

Kobel

Aursnes Schuurs Schlotterbeck Maatsen

Can Sabitzer

Brandt

Malen Sesko Adeyemi.

Ik zoek eigenlijk voor in de winterstop een CVM/CM.
Die kan concurreren met Can en Sabitzer.
Zal ook als eventuele wissel veel minuten maken ivm CL.

Iemand opties?

CAM: Almada, Kökçü, Baturina (aanrader in S2), Fekir (plek kwijt aan Isco), Koopmeiners
SP: Zirkzee, Gabriel Jesus, Guirassy, David, Brobbey

@josolympia misschien Bajcetic, Martel, Krejci of Louiodice

*Geruchten gaan vandaag ook weer over Zirkzee naar Milan. Met de eventuele activatie van de clausule.

1 like

Voor de spits Beto, Gabriel Jesus of Dia en voor de CAM Lucas Paqueta of Kudus? Eventueel Szoboslai

Ik heb na mijn Champions League winst met Newcaste united de overstap naar Bayer Leverkeusen gemaakt en ik heb daar een oude Unai Simon (29) En Hancko Gabriel en Kounde nog 2 a 3 jr onder contract staan.

Tijdszone: zomer 2026
Ik heb tot dusver vooral verkocht maar zoek nog:
een gk
en 1 of 2 centrale verdedigers
en een Cdm

GK: Bulka ( OGC Nice), Verbruggen ( Brighton ) of Hermansen ( Leicester City)
CV: Danso ( RC Lens), Schuurs ( Torino ), Sutalo ( Ajax) of Vitik ( Sparta Praag)
CDM: Hjulmand ( Sporting CP), O Riley ( Celtic) of Wieffer ( Feyenoord)

In het zesde seizoen van mijn carrière met Barcelona wordt er steeds vaker in een 3-2-4-1 gespeeld, voornamelijk om een surplus aan creatief en aanvallend talent in te passen. In principe zijn de vijf verdedigende en controlerende posities uitstekend bezet (i.e., Jules Koundé, Ronald Araujo, Lisandro Martínez, Martín Zubimendi en Frenkie de Jong), met daarachter talenten als Pau Cubarsí en Héctor Fort. Met het aanstaande vertrek van Thiago Alcántara, Amadou Onana, Pablo Torre (op huurbasis) en Noah Darvich (op huurbasis) valt er echter behoorlijk veel loopvermogen, lengte en fysieke kracht weg. Zelf dacht ik eraan om Moises Caicedo te bevrijden van zijn reserverol bij Chelsea, maar ben erg benieuwd naar jullie suggesties.

@Joostvans in mijn vorige CM haalde ik Fofana bij Monaco weg, beviel erg goed. Beetje Yaya Touré transfer. Hoe heb je trouwens Thiago in S6? Bij mij in S2 is hij al bijna 34 en dalende in rating.

Ikzelf ben recent opnieuw gestart met Barça na het EK waarin het duo Lamine Yamal en Nico Williams op viel. Mijn eerdere CM was van een tijd geleden, waar van Yamal, Fermin, Cubarsi etc. nog geen sprake was en ook de Joao’s nog bij de club zaten. Heb daarom een nieuwe CM gestart.

Op dit moment is Lewandowski in winter S2 uiteraard de basisspits en daarachter heb ik Roque. Lewa wordt natuurlijk ouder en het kan best zijn dat hij komend seizoen stopt. Ik ben daarom benieuwd of jullie nog aanraders hebben qua spitsen die goed bij Barça zouden passen, naast een standaard naam als bijvoorbeeld een Lautaro Martinez. Zelf dacht ik er ook nog aan om gewoon Roque als spits te houden en dan Dani Olmo als een CA te kopen. Mogelijk dat iemand nog een talent heeft die vanaf S3 goed bevallen is qua groei of een andere naam natuurlijk.

1 like