EA Sports FC 24 - Team Gezocht

Zit jij vol in twijfels over welk team je wilt gebruiken in carriere?
Gebruik dit topic hiervoor & help elkaar.
Specificaties of je eigen eisen vermelden is wel handig. :v:

Vanaf aanstaande vrijdag zal ik EA FC 24 kunnen spelen. Voor mijn eerste carriere ben ik uiteraard op zoek naar een team om het spel te leren kennen. Daarnaast zou ik het fijn vinden als zo veel mogelijk officieel is (broadcast, stadions, gezang van fans). Wie helpt mij op weg?

Engeland leent zich dan het beste. Ik zelf ga voor Everton, Crystal Palace of Sunderland. Je hoeft niet meteen alles te winnen. Kunt goed bouwen aan je selectie en dus zo het spel kennen. Duitse en Spaanse competitie kunnen ook. (Wolfsburg, Hoffenheim ; Las palmas, Girona

Almería is ook een leuke ploeg met best veel faces, veel jong talent en sinds dit jaar ook het echte stadion!

Dan zijn LA Liga, Premier League en de Bundesliga uitermate en eigenlijk als enige geschikt.
Wat voor soort team zoek je?

het liefst een team waarin je (met de nodige transfers) in het eerste seizoen al om de prijzen kan strijden. Maar geen gerenommeerde topclub

LA Liga: Sevilla FC, Real Sociedad of Villareal CF
Premier League: Spurs, Brighton of West ham United
Bundesliga: Leverkusen, Union Berlin of Monchengladbach

1 like

Celtic of Rangers die dit jaar beiden hun stadion hebben.

1 like

Dan heb je geen broadcast package

heb zelf villarreal gekozen, maar dat komt omdat je daar met 33.5 een aardig hoog gemiddelde lft hebt en reina en albiol direct met pensioen gaan, en een renovatie eigenlijk direct gevraagd is
heb in s1 coppa del rey gewonnen, via cadiz vallacano en valencia(u+t) en ososuna, ontliep gelukkig de grote 3

Na twee seizoenen met Liverpool ben ik op zoek naar een club in Europa (Oostenrijjk, Zwitserland, Noorwegen of Zweden) waarbij ik de oude glorie die de club ooit had weer kan herstellen

Rosenborg was vroeger een regelmatige klant in de champions league.
Elders natuurlijk, Rapid Wenen, AIK, Göteborg.

1 like

basel ligt in puin, goede rede voor ee rebuild lijkt me

weet niet hoe molmo e djungardens zij mometeel

1 like

Malmö stond ooit in de Europacup I finale en spelen nu ongeveer hetzelfde voetbal als Diniz’ Fluminense. Zeker een aanrader dus.

1 like

Rangers FC, Boavista of Legia Warschau dan?

1 like

Na lang wikken en wegen (en spelen) heb ik besloten om het een kans te geven met Rapid Wien. Nu zou ik hier ook graag een verhaal aan vast willen knopen. Kan iemand voor mij een banner/lay-out maken voor Rapid Wien?

word er kampioen mee in duitseland

Ik heb besloten om de club ‘gewoon’ in Oostenrijk te laten spelen…

snap dat wel ja, in oostenrijk ben ik toch meer bekend met de salzburg dominantie van resent,
maar verder ben ik niet zo diep in kleinere competitie buiten eredivisie

heb meer kennis van een luton town story, dan een kv mechelen in europa 88

1 like

Ik krijg vanmiddag de PS5 + EAFC24. Heb reeds jaren de game niet meer gespeeld, dus denk dat het leukste is om een met een club te beginnen waar je nog wel wat kan veranderen d.m.v. transfers op de korte termijn. Welke club raden jullie aan? Ik heb zelf wel wat ideetjes voor Barcelona, Ajax, een Engelse/Duitse road to glory, AC Milan, etc. maar dat is meer voor de langere termijn denk ik. Ploegen als Everton staan er anderzijds weer dramatisch voor qua financiën en selectie. Onderstaande clubs hebben een eigen stadion, goede shirts en enige ruimte voor versterkingen gecombineerd met een oké basis. Plus dat het bij deze clubs en competities wel goed zit met de nieuwe in game beelden die ik nog niet echt gezien heb.

  • West Ham United - Beetje kleurloze selectie op het moment. Normaliter zou ik voor Aston Villa gaan, maar die hebben een hele leuke selectie op het moment (weinig ruimte voor aankopen). Hier kan veel doorgeselecteerd worden en spelers als Paquetá en Kudus de ruimte geven. Beetje het verbeteren zoals bij Villa en Newcastle gebeurd.

  • Olympique Lyon - beleven een dramatisch seizoen (staan laatste). Aantal bekenden zoals Lacazette en Tolisso, anderzijds talenten zoals Gherki. In Frankrijk zitten veel spelers met potentie. Weet nog niet exact de financiële situatie van de club, maar mogelijk leuk om daar versterkingen bij te halen.

  • Valencia CF - redelijke basis met wat spelers die rond 82 ALG. kunnen worden, met uitschieters zoals de keeper en Javi Guerra. Prima club om de wat meer behendige en Zuid-Amerikaanse/Europese talenten aan te kopen. Iets rustiger transferbeleid, gezien Valencia juist veel heeft verkocht.

Opmerkingen/transfertips?