Ja klopt, ik denk dat ik er maar doorheen ga kijken.
Van plan om alle stadions van de clubs in de Serie A te bekijken en (eventueel) te herzien. Iniedergeval een stadionnaam te geven.
Denk dat ik ga spelen met SSC Napoli en dan ook ga posten in de “realistische carriere topic”.
Ik twijfel, daarnet eens ‘n oefenmatch met Parma gespeeld: commentator sprak zo goed als geen enkele speler z’n naam uit. Dan is het wel stil qua commentaar?! Maar mss moet ik daar ook heen kijken …
Maar hun doelstellingen spreken me wel aan: midtable in het klassement, ronde 1/16 halen in Coppa én binnen 2 seizoenen Europees spelen.
Nee ik gebruik niets van FIFER. De belangrijkste voor mij is de Realism mod van MCK, bij deze mod zijn de transfers (voor zover mogelijk) heel realistisch. Verder zijn daarin ook de transfersommen en budgetten aangepast. En je krijgt realistischere competitiestanden (gepromoveerde ploegen proberen zich te versterken, waardoor ze vaak niet meteen weer degraderen).
Verder wat mods mbt de goalnetten, echter gras, banners/vlaggen, goaltunes, tv logo’s, scoreboards, etc.
Uit nieuwsgierigheid: kunnen jullie eens een foto/screenshot/oid delen? Ben wel benieuwd hoe deze betere versie eruit ziet eigenlijk (hoewel ik PS5 speel). Misschien leuk om in het algemene topic te delen.
In de loop van het tweede seizoen met Mikel Arteta als eindverantwoordelijke in Camp Nou lijken er een aantal veelbelovende spelers niet genoeg speelminuten te krijgen. Yarek Gasiorowski, Marc Casadó, Pablo Torre en Ansu Fati hebben nog altijd de potentie om het eerste elftal te halen, maar moeten eigenlijk gewoon wekelijks negentig minuten spelen om de volgende stap in hun ontwikkeling te maken. Zijn er clubs in de Premier League, La Liga, Serie A, Bundesliga, Ligue 1 of Primeira Liga waar het realistisch om vier spelers van Barcelona op huurbasis te stallen? Of moet ik dan echt gaan denken aan een kleinere competitie?
Misschien zijn dit enkele opties: Udinese, Parma, HSV. Wel lastig om één club te vinden. Een Gasiorowksi kan je wat makkelijker bij meer clubs kwijt dan een Ansu Fati.