EA Sports FC 24 - Team Gezocht

Voor misschien wel de laatste carriere van EA FC 24 ben ik op zoek naar een club die in potentie (veel) beter is dan het in het afgelopen seizoen gespeeld heeft. Een echt stadion zou een leuke toevoeging zijn.

Duitsland: Monchengladbach, VFL Wolfsburg, HSV of Schalke 04
Spanje: Sevilla FC
Engeland: Man Utd
Frankrijk: Marseille

1 like

Ik wil een carrière met Borussia Mönchengladbach maar ik ben opzoek naar coach die in de game zit die realistisch is om te gebruiken.

Zelf dacht ik aan Kompany aangezien die in het echt vanaf komend seizoen naar Bayern gaat maar heb hem al een aantal keer gebruikt.

Erik Ten Hag en Demichelis kwamen ook in mij op. Demichelis was 3 jaar coach van Bayern II alvorens hij hoofdcoach werd van River Plate. Ook was hij 8 jaar actief als speler Duitsland (Bayern Munchen).

Met alle respect, maar Ten Hag is zeker niet realistisch. Demichelis eigenlijk ook niet. Zie ik eerder in Zuid Europa aan de slag gaan.

Ik weet niet of deze in de game zitten, maar deze zijn wel realistisch in mijn ogen:

  • Jurgen Klinsmann
  • Christian Streich
  • Bruno Labbadia
  • Mark van Bommel
  • Niko Kovac

Christian Streich is absoluut niet realistisch, die heeft zelfs Bayern München afgewezen.

1 like

Iemand nog een leuk idee voor een laatste carrière op FC24?

@Raindog, lastig. De meeste clubs hebben al dusdanig veel transfers doorgevoerd dat het al snel onrealistisch voelt. Maar als je behoefte hebt om nog één keer met een bepaalde selectie te bouwen: Torino. Zijn veel spelers kwijtgeraakt deze zomer, het was interessant geweest als ze bijvoorbeeld Buongiorno konden behouden. Of anders zou je Valencia CF kunnen proberen.

Ik heb de nieuwe selecties hoor, op PC is dat allemaal mogelijk. Het lastige is wel dat ik nu geen team wil waar ik op FC25 mee wil starten. Dus ik dacht eigenlijk aan een topclub.

Hoewel EA FC 25 over een kleine twee weken uit komt, ben ik op zoek naar een club in een interessante competitie (Europa) waar je met een injectie van één miljard :smiley: leuke dingen kan doen

Heb je meer eisen waar je naar op zoek bent? Met één milljard kan je ook in de Premier League genoeg doen en persoonlijk vind ik het een interessante competitie, haha.

1 like

@Begiristain laat maar ik ga beginnen (knallen) met AZ