Aketxe is een heerlijke speler, Asano begon heel goed en viel daarna helaas een beetje terug.
Nah de uitdaging was een beetje weg, wat valt er nog te bereiken? Het kan eigenlijk alleen maar minder gaan.
Aketxe is een heerlijke speler, Asano begon heel goed en viel daarna helaas een beetje terug.
Nah de uitdaging was een beetje weg, wat valt er nog te bereiken? Het kan eigenlijk alleen maar minder gaan.
Knappe prestaties in jullie eerste jaar LaLiga! Vooral proberen beter te doen in de competitie, tweemaal Bekerwinst na elkaar zou gestoord zijn!
Dus in je derde seizoen meteen Europa in?
Europa league, europees voetbal halen door bij de eerste zes te eindigen. Je beste speler(s) verkopen
Genoeg uitdaging lijkt me
Ik ervaar dat mijn academy op zwart gaat, door de recenste update
Weet iemand waar dat door kan?
en hoe ik het verhelp
Ik ontloop blijkbaar ‘de 6’ in mijn fa cup run met Black burn Rovers
Wat bedoel je hier mee? Dat je geen clubs uit de top 6 als tegenstander krijgt?
Ik had inderdaad geen manchesters, liverpool of londen 3(arsenal chelsea en spurs) in mijn beker, die troffen of elkaar of gingen tegen andere er al uit. meestal loot je er daar toch wel een van,
Route fa cup,
Ronde 3 Barnsley
Ronde 4 Newcastle United
Ronde 5 Leeds United
Ronde 6 Brighton and Hove Albion
Halve finale Everton
Finale Nottingham Forrest
Zijn er mensen die wedstrijden spelen op 10 minuten per helft of zelfs meer? Ik zit erover nadenken om een nieuwe carrière te starten met langere wedstrijden, om meer het gevoel van een echte voetbalwedstrijd te krijgen (geen fast pace arcade voetbal maar echt proberen te voetballen, meerdere wisselmomenten, meer een verhaal krijgen in een wedstrijd etc)
Ik speel langere helften. Ik ben ook iemand die niet snel verveeld raakt: hoe langer of uitgerekter, hoe beter. Draagt inderdaad bij aan een meer realistische simulatie, in ieder geval meer dan bij korte helften.
Ik ben gisteren een carrière gestart met 15 min per helft en het bevalt me heel goed. Net de voorbereiding achter de rug, ik hoop nog een seizoen te kunnen afronden voordat de nieuwe game komt
Ik ben met Leverkusen gestart en speel 3-4-3, maar ik vind dat mijn LCV en RCV veel te ver naar buiten staan en ook niet komen helpen wanneer nodig. Iemand hier ervaring mee?
Inderdaad, in 24 was 3-4-3 vaak voor mij een oplossing om dat gat in het midden van de defensie bij een viermansverdediging te dichten; in 25 is dat veel minder, je kunt met 5 achterin spelen, maar dat gaat ten koste van je opties elders in je bezetting.
Maar, het zou ideaal zijn, als je ook weer man-op-man kunt spelen. Zoals je in FM één van je spelers op een secifieke tegenstander kunt zetten: trekt de aanvaller naar binnen, dan doet jouw verdediger dat ook.
Ik zou eerder gaan voor 4-3-3 punt naar achter. Je cvm kan dan als libero spelen. Zich aanbieden tussen de centrale verdedigers bij balbezit. Met drie man achter op is je rcv eigenlijk rechtsback en je lcv linksback waardoor je cv helemaal alleen staat. Echt enorm slecht uitgewerkt.
het enige wat nog verschil kan maken is je diepte, breedte en hoogte van je elftal aanpassen. Misschien bij breedte op 25 zetten dat het beste effect geeft.
Bij de sliders dan? Zou inderdaad een oplossing kunnen zijn, maar dat heeft dan ook weer invloed op de rest. Ik ga de 433 proberen.
Als je breedte aanpast (sliders) geeft het wel degelijk verschil. Alleen vrees ik ook dat je buitenspelers heel dicht op de as staan
En dan moet ik het ook telkens aanpassen als ik van formatie wissel, niet handig. Hopelijk is dit beter in 26.