Haha, geniaal om weer even te zien en te lezen. Nostalgie pur sang. Ook het tekentje van de sponsor die je moest kiezen.
Real zaragoza; das wel een archief kast open zetten ![]()
@Begiristain, inderdaad! Heb voor de duurste gegaan qua inkomsten per wedstrijd: 400.000€! Mijn supportersaanhang staat al aan 90, ik kan het me dus permitteren om de dure tickets te hanteren!
@fcfan, zeg wel! Maar ze hadden wel enkele namen in hun selectie dat betreffende seizoen: de gebroeders Gabriel & Diego Milito, Pablo Aimar, Sergio García & Gerard Piqué (op leenbasis van Man Utd).
Even opgezocht: ze werden zesde dat seizoen …
Al zullen ook Malaga fc en deportivo la coruna er beter voor hebben gestaan in dat jaar
Málaga speelde dat jaar in la Segunda División, La Coruña eindigde pas dertiende. In hun selectie ondermeer Coloccini, Adrián, Valerón & Felipe Luis!
Ik ben toevallig aan de slag met Zaragoza haha, jij kent de trainer vast wel!
Zowaar glansrijk kampioen en gepromoveerd in het eerste seizoen, alleen amper geld om de selectie wat te versterken, terwijl mijn beste speler (Adu Ares) gehuurd was van Bilbao.
Heeft je academy opties klaar staan?
Nieuwe leen opties zoeken?
Gabi! Ja, deed het goed op het eind van vorig seizoen, nu volwaardig contract getekend én tevens ex-speler!
Mooie prestatie, hopelijk kan je je toch wat versterken om je te meten op het hoogste niveau?
Samen met Elche en Almeria gepromoveerd!
Mallorca, Getafe en Alaves zijn gedegradeerd.
Touré (Atalanta, gehuurd)
Asano (Mallorca, € 75K)
Vencedor (Bilbao, gehuurd)
Munoz (Las Palmas, € 2M)
Bitshiabu (RB Leipzig, gehuurd)
Melendo (Cadiz, € 1,5M)
Morlanes (Mallorca, € 2,5M)
Osuji (Club Brugge, € 1M)
Landazuri (Tenerife, € 100K)
Campos (Levante, € 1M)
Met nog wat kleine verkopen betekent het een investering van zo’n € 6M, salariskosten stijgen met zo’n € 5,3M.
Maar met de extra competitie inkomsten leek mij dit wel te verantwoorden.
Uit m’n hoofd: Liso, Serrano, Luna, Sans, Morlanes, Guti en Acin zijn allen geboren in Zaragoza. Een kwart van de selectie dus, best uniek.
Kan iemand mij helpen ?
Ik speel met realistische sliders maar heb totaal geen plezier in de gameplay .
Als ik een career mode start met een club dat tegen degradatie speelt win ik bijna alle wedstrijden .
Wie kan mij helpen het moeilijk te maken maar dat de eindstand niet 5-5 word maar realistisch blijft.
Ik speel 6 min per helft op legendary.
Probeer eerst eens je shot error te verhogen naar minimaal 75. Ik vind op legendary dat de CPU shot error zelfs op 80 moet, anders is bijnA ieder schot op doel een goal (kan ook aan mijn verdedigen liggen).
Mocht het allemaal te makkelijk gaan kun je schieten op doel op manual zetten ipv. cpu help of semi.
Ik speelde op dit moment met de os sliders van saturator .
Maar de cpu creëert bij mij echt amper tot nauwelijks een kans en echt geen idee hoe ik dat kan veranderen.
Nu ben ik de enige die de hele tijd aanvalt.
Ik speel met semi assisted dus miss manual proberen ben alleen bang dat je dan hele onrealistische schoten krijgt zoals een schot naar de cornervlag.
Dit zijn mijn sliders laat maar weten of ik iets kan aanpassen !
Sliders:
Sprint speed: 35/35
Acceleration : 50/51
Shot error : 55/86 (76/86 for Hard version)
Pass error : 50/65 (54/55 for Hard version)
Shot speed : 45/45
Pass speed : 15/12 (0 for the CPU slowdown the game and you can play on the evening)
Injury Frequency : 75/75
Injury severity : 35/35
GK Ability : 65/65
Marking : 65/65
Run frequency : 50/60
Line Height : 55/55
Line Lenght (def line) : 40/40
Line Width : 55/55
FB Positioning : 10/10
Power bar : 50/-
First touch control error : 76/81 (81/86 for Hard version)
Als je naar de cornervlag mikt zal de bal ook daar belanden. In het begin is manual echt wennen, ook korte pasjes zijn aartsmoeilijk. Ik speel al jaren zo en ken het alleen maar aanraden. Maar geef het tijd. Durf op je bek gaan.
Dit jaar heb je ook nog andere sliders. Dat is van enorme invloed vind ik. Tackle agressie, dribbelen en voorzet van de AI. Direct doorpassen. Enorm verschil van hoe de AI speelt.
Waar hebben jullie de cpu sliders opstaan?
Dit zijn mijn cpu sliders:
Tackle aggresion 95 (deze wellicht aanpassen want vaak domme slidings en dus vaak rood)
Buildup speed 45
Shot frequency 55
First touch pass frequency 20
Crossing frequency 88
Dribble frequency 30
Skill move frequency 10
Ik zet ze op tactical zodat ze elke match anders zijn.
Het seizoen 2006/07 is ten einde:
- LFP | 38 G - 18 W - 15 D - 5 L, 69 pntn.
- Copa del Rey | 1/2 vs. Athletic Club.
- Club top scorer | F. Torres, 21 G - 9 A.
Barcelona werd op de slotspeeldag uiteindelijk kampioen van Spanje, nadat Real Zarazoga een ongelooflijke dip kende in de laatste 3 wedstrijden.
Acht speeldagen voor het einde leek het kampioenschap nochtans voor Zaragoza nadat het in Barcelona ging winnen (1-2), maar door amper 1 op 9 te halen, zorgde dit ervoor dat de titel toch naar Catalonië ging.
We eindigden derde, nadat Espanyol het ons knap lastig maakte voor die begeerde plaats. We zijn beide toch gekwalificeerd voor UCL, al moeten we nog de play-offs overleven om de groepsfase te bereiken.
Real Madrid zette een inhaalbeweging in, maar kon nooit aansluiten bij de top van het klassement en eindigde pas op een voor hen beschamende tiende plaats …
Luccin werd in januari verkocht voor vijf miljoen aan Portsmouth, dus konden we zo ons budget omhoog krikken.
Een extra rechtsachter is een prioriteit, alsook enkele middenvelders, daar Petrov, Costinha & Galletti mogelijks kunnen vertrekken.
Welke gameplaytype-instelling gebruiken jullie? Hij staat op simulatie, wat zorgt voor een meer realistische en tactische wedstrijd. Merk echter m.b.t. mijn eigen spelplezier dat ik het vrij stoperig vind, gezien bijv. snelle aanvallers er nauwelijks langskomen. De klassieke instelling speelt dan weer soepeler, maar mijn verdedigers laten ook elke aanvaller zo’n beetje door lijkt het. Gebruiken jullie hier een aangepaste variant op?
Handhaving! Uiteindelijk vrij gemakkelijk, mindere fases werden afgewisseld met hele goede fases.
De vormpiek zorgde voor een zeer verrassende winst in de beker, in de finale in Bernabeu was het uitblinker Touré die in blessuretijd de winnende scoorde. De halve finale was al ook al zo’n kraker, na penalties werd Atlético verslagen, met alweer het nodige geluk.
Zonder El Bilbal Touré was het zeker een zware strijd tegen degradatie geworden, hij scoorde meer dan 50% van de goals, wat een speler!
Gavi gaat nu aan de slag bij Brighton, zin om met geld te gaan smijten!
Aketxe en Asano waren anders ook belangrijk met ieder 11 assists. Is nog een jaar Zaragoza niet aantrekkelijk meer?