EA SPORTS FC 25 - Algemeen

Twee jaar… tot november 2026, maar EA kennende zal deze speler niet in het spel zitten.

Mochten jullie enige hoop hebben dat Career Mode beter zou zijn dit jaar:
https://www.reddit.com/r/FifaCareers/comments/1esd51h/ea_fc25_manager_career_beginning_of_year_3_end_of/

Maargoed, gelukkig is er het nieuwe 5 vs 5 en ziet het er volgens sommigen veel belovend uit…

Valt toch allemaal wel mee

Is het spel via cdkeys.com nog steeds als het goedkoopst te halen?

Waar vinden jullie de beste jeugd,

via specifieke types of specifieke posities , of waren er betere resultaten door niet te specifiek te zoeken

Ik heb wel ideeen waar ik heen zou willen in deze save

Voetbal: La Coruna - team (flashscore.nl)

De 16 beste teams in FC25:

5 :star:
:ceuta_and_melilla: Real Madrid
:ceuta_and_melilla: FC Barcelona
:england: Liverpool
:england: Arsenal
:england: Manchester City
:de: Bayern Munich
:de: Bayer Leverkusen

4,5 :star:
:fr: PSG
:ceuta_and_melilla: Atletico Madrid
:england: Spurs
:england: Man Utd
:england: Chelsea
:england: Newcastle United
:de: RB Leipzig
:de: Borussia Dortmund
:it: Juventus

Voor fysieke spelers vaak Afrika, Frankrijk, Zuid Amerika. Technische spelers Brazilië, Spanje

En aanvallend met nederland misschien koppelen

Mij was in een eerder bericht niet duidelijk dat de zaak van hsv al sinds 2022 loopt, ik was in de veronderstelling dat hij ingaande 24/25 voor 4jaar geschorst zou worden

Kan er mij iemand vertellen hoe het komt dat ik de deluxe editie op ps5 niet kan preorden in België? Alvast bedankt.

Heeft dat niet te maken met fut coins die je er dan automatisch mee koopt? Ik dacht dat dat niet meer mocht in België omtrent gokken.

Ah bon. Niks aan te doen dan. Merci voor de reactie.

Kan iemand mij vertellen of playstation plus volstaat voor deluxe editie of mis ik dan nog iets?

Ik denk dat mijn tijdperk wel gestopt is met het spelen van FC/Fifa hoe je het ook wilt noemen :wink: Van laatst heb ik nog FC 24 geprobeerd om een carriére te starten maar steeds heb ik last van enorme lag als ik een potje aan het spelen ben. Ik heb een forse gaming laptop waar ik de meeste spellen met de hoogste settings kan spelen. Dus FC24 heb ik al geprobeerd met hoge/normale settings maar het blijft hetzelfde effect hebben.

Mijn oude gaming laptop waar nog een GTX 1650 in zit daar heb ik nooit geen problemen mee gehad. Ik blijf het maar bijzonder vinden :smiley:

Dus ik voel geen behoefte meer om FC 25 te halen…

Uit het hoofd: vsync aan, fps capped op de refresh rate van je monitor. Dat zou al moeten helpen. Laat iets weten als het niet lukt, dan stuur ik mijn exacte settings als ik thuis ben.

1 like

Als je me de exacte settings kan sturen zou ook fijn zijn. :slight_smile:

Ga het aanpassen als ik thuis ben.

Zodus: In het NVIDIA control pannel kies je voor vsync aan, weinig vertraging modus op ultra. Ingame ook vsync aan, refresh én frame rate op die van je monitor (kan je verlagen als het nog stroef loopt, maar dan ook die van je monitor zelf verlagen), dynamic resolution scale off (dit is één van de belangrijkste). Verder heb ik alles op medium en strand hair on, maar daar kan je wat mee spelen. Wat mij ook enorm geholpen heeft maar wat volgens mij voor jou niet van toepassing is omdat je een laptop hebt: bij nvidiaProfileInspector is er een optie om ‘Multi-Display’ op ‘Multi Display performance mode’ te zetten. Dat zorgt er vermoedelijk voor dat mijn tweede monitor mijn eerste niet naar beneden trekt qua prestatie, die tweede heeft immers een mindere refresh rate. Succes!

1 like

Thanks ik zal maandag hier nog eens voor zitten. Hoop dat het helpt :slight_smile:

1 like

Kan je dan al vanaf vrijdag 20 september spelen?