Ik heb hem al gekocht voor 100 euro en speel momenteel fifa
Weet iemand waar wedstrijd scherpte nu te vinden is?, ben die kwijt in het hernieuwde menu, het is wel erg mooi hervormd moet ik zeggen
Ja die zit erin heb het eventjes voor je getest
Zouden het la rosaleda (malaga) en het abanca riazor(deportivo lacoruna) nog in de game komen
Wat ik begreep komen beide stadions voorlopig niet in de game terug helaasâŠ
Nice! Ben geen Feyenoord-fan, maar met de toevoeging van De Kuip en de goaltune is het wel een hele aantrekkelijke club voor een eerste CM om Feyenoord over te nemen na het vertrek van Slot.
Verder wil ik sowieso nog een CM met Ajax en Liverpool (zoals elke editie), PEC en wellicht ook Barça doen. Kan niet wachten op 27-09!
Voor diegenen die al spelen: spelen jullie met sliders op classic of simulation? Ik heb de indruk dat simulation beter lijkt. En welke camera gebruiken jullie?
Sliders heb ik nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. Camera staat op Klassiek (hoogte 10, zoom 0)
Ik kan alleen transfernetwerk vinden als ik op LT druk in het menu van mijn Carriere.
Centrum, Meldingen, Team, Opleiding, Kantoor. Daar staat het dus nergens tussen. Vind het heel onoverzichtelijk.
Het menu in career mode is verschrikkelijk. Onoverzichtelijk en teveel gedoe om ergens te komen. Over de gameplay ben ik wel te spreken.
Gewoon met R1 twee of drie keer naar rechts en je zit toch bij transfers? Het menu is inderdaad wennen, ik kan nog niet inschatten of het beter of slechter is.
Wat vinden jullie van de nieuwe tactieken?
Ik krijg het alleen via LT en dan naar beneden scrollen. Nieuwe tactieken is ook erg nieuw en vooral zoeken, kwestie van wennen misschien. Kan ook nog niet echt zeggen dat je nu zoveel meer kunt instellen. Of ik ben er nog niet achter hoe
Nationale ploeg van België niet in het spel, hoe is het mogelijk
Elk jaar vallen er een paar af, binnenkort schiet er geen enkele over!
Ik heb FC25 nog niet. Voor degenen die nu een tijdje gespeeld hebben, zouden jullie hem aanraden ten opzichte van FC24? Ik speel enkel career mode. Ben even benieuwd hoe jullie het ervaren voordat ik 'm eind deze week evt zou kopen.
Ik speel ook alleen career mode en heb zelf de Ultimate versie gekocht. Vind de menuâs enorm wennen. Game play is een stuk beter, ook niet zo snel zoals bij voorgaande edities.
Groot pluspunt vind ik nu dat je weer volledige wedstrijdintroâs hebt met de spelersopkomst en opstellingen e.d.! Was voor EA FC24 ook al zo, maar nu zijn ze terug. Deze kun je in- en uitschakelen.
Is er iemand die toevallig weet wat de verschillen zijn tussen spelen op oude consoles of nieuwe consoles? Ik speel nog op de PS4 en weet vanuit het verleden dat niet alle aanpassingen voor ieder console werd overgenomen. Ik las iets over het feit dat de HyperMotion V ontbrak, maar kon niet uit vogelen wat dit precies betekent. Iemand die mij wellicht kan helpen?
Echt een wereld van verschil. Ik speel op de aangepaste modus waarbij het spel trager en realistischer is. De tegenpartij levert af en toe onbedoeld de bal in of speelt de bal buiten. Zelf moet ik veel geconcentreerder de goede keuzes maken om een medespeler te bereiken. Voorheen kwamen alle passes aan tot de 16 meter van de tegenstander.
Ik ben op dit moment wel enthousiast. De gameplay is wat trager maar daar houd ik persoonlijk wel van ivm realisme. Ik speel inderdaad ook wel carriere en eigenlijk alleen al voor de update qua shirts/transfers etc koop ik elk jaar weer de nieuwe editie. Bovendien is voor mij de moeilijkheidsgraad prima met de sliders van het spel. Ik krijg redelijk realistische uitslagen