Ik ben begonnen met Cadiz CF. De Spaanse Natalia Arroyo Clavell verlaat het vrouwen voetbal en stapt in een nieuw avontuur.
Suso heb ik al van te voren al bij de club gezet.
Mijn aankopen tot nu toe;
Luis Lopez (Mirandes) €700.000
Jorge Sanchez transfervrij
Enso Gonzalez (Wolves) leen + optie tot koop (€1.6)
Iker Bravo (Udinese) leen + Optie tot koop (€2.2)
Nu ben ik nog opzoek naar een linksbenige CV, LB en een back up voor CAM. Mijn budget is nog ongeveer 3 miljoen. Wie heeft interessante spelers voor mij? Mag ook spelers die ik kan huren
Ik ben van plan om met Lyon te starten in de huidige situatie. Welke spelers zouden jullie van de hand doen?
Ze blijven gewoon in Ligue 1. Maar als je ze wel wil “degraderen” dan zou ik elke speler boven de 15M waarde en boven de 80 ALG in de verkoop zetten.
Clinton Mata,Tagliafico en Matic allemaal al oud en een contract dat niet zo lang meer duurt. Verkopen nu je er nog iets voor krijgt.
Hebben jullie nog aanraders voor Napoli? Bijvoorbeeld hidden gems of oude bekenden uit de Serie A of Italië? Een Zuid-Amerikaans talent of een geslepen verdediger?
Zelf heb ik Chiesa en Miguel Gutierrez als directe versterkingen op de korrel om de flanken en de linksachter positie te versterken.
Misschien heel out-of-the-box, maar zou Robertson geen optie zijn voor de linksback? Zijn plek bij Liverpool lijkt hij kwijt en hij zou de Schotse enclave nog wat vergroten.
1 like
Niet gek hoor. Met Lukaku, De Bruyne, McTominay en Zambo zit er al een BPL verleden. Grealish wordt genoemd. Ineens is er veel beweging in dit soort transfers. Best opvallend.
Echter wil ik al een tijdje Gutierrez proberen, dat zal optie 1 worden.
Nu twijfel ik toch tussen Arsenal en Napoli voor een nieuwe carrière!
1 like
Napoli is zeker gaaf maar wat mij tegenhoud is al de ontbrekende licenties. Wellicht op pc te voorkomen. Prachtige tenue’a uiteraard. Arsenal is een heel ander project.
Haha, snap ik! Wel verschillend inderdaad, maar beiden echt hun charmes. Ik ga er mee beginnen. Beetje terugkijken naar het verleden en een soort hybride vorm vinden met de aankopen van nu.
Schijnen ook dichterbij een deal voor Ndoye te zijn, die ik vrij fijn vind spelen.