EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

Ik ben begonnen met Cadiz CF. De Spaanse Natalia Arroyo Clavell verlaat het vrouwen voetbal en stapt in een nieuw avontuur.

Suso heb ik al van te voren al bij de club gezet.

Mijn aankopen tot nu toe;

Luis Lopez (Mirandes) €700.000
Jorge Sanchez transfervrij
Enso Gonzalez (Wolves) leen + optie tot koop (€1.6)
Iker Bravo (Udinese) leen + Optie tot koop (€2.2)

Nu ben ik nog opzoek naar een linksbenige CV, LB en een back up voor CAM. Mijn budget is nog ongeveer 3 miljoen. Wie heeft interessante spelers voor mij? Mag ook spelers die ik kan huren

Ik ben van plan om met Lyon te starten in de huidige situatie. Welke spelers zouden jullie van de hand doen?

Ze blijven gewoon in Ligue 1. Maar als je ze wel wil “degraderen” dan zou ik elke speler boven de 15M waarde en boven de 80 ALG in de verkoop zetten.

Clinton Mata,Tagliafico en Matic allemaal al oud en een contract dat niet zo lang meer duurt. Verkopen nu je er nog iets voor krijgt.

Hebben jullie nog aanraders voor Napoli? Bijvoorbeeld hidden gems of oude bekenden uit de Serie A of Italië? Een Zuid-Amerikaans talent of een geslepen verdediger?

Zelf heb ik Chiesa en Miguel Gutierrez als directe versterkingen op de korrel om de flanken en de linksachter positie te versterken.

Misschien heel out-of-the-box, maar zou Robertson geen optie zijn voor de linksback? Zijn plek bij Liverpool lijkt hij kwijt en hij zou de Schotse enclave nog wat vergroten.

1 like

Niet gek hoor. Met Lukaku, De Bruyne, McTominay en Zambo zit er al een BPL verleden. Grealish wordt genoemd. Ineens is er veel beweging in dit soort transfers. Best opvallend.

Echter wil ik al een tijdje Gutierrez proberen, dat zal optie 1 worden.

Nu twijfel ik toch tussen Arsenal en Napoli voor een nieuwe carrière!

1 like

Napoli is zeker gaaf maar wat mij tegenhoud is al de ontbrekende licenties. Wellicht op pc te voorkomen. Prachtige tenue’a uiteraard. Arsenal is een heel ander project.

Haha, snap ik! Wel verschillend inderdaad, maar beiden echt hun charmes. Ik ga er mee beginnen. Beetje terugkijken naar het verleden en een soort hybride vorm vinden met de aankopen van nu.

Schijnen ook dichterbij een deal voor Ndoye te zijn, die ik vrij fijn vind spelen.

Wat is het uiteindelijk geworden @Raindog ?

Napoli! Amuseer me best, eerste keer dat Lukaku me wel ligt. Had er altijd wat moeite mee, maar nu gebruik ik hem blijkbaar beter. Scoorde 4 keer in een 5-0 tegen Roma, in andere matchen heb ik het wel wat lastiger.

1 like

Speelt hij dan als target man, diepe spits?

Kijk! Ben ik ook mee gestart. Wat voor transfers heb je verricht?

Enkel diegenen die in het echt ook gebeurd zijn. Heb nu wel spijt dat ik geen back-up/opvolger voor De Bruyne gehaald heb, El Khannouss lijkt me ideaal.

@Spoon0612: als poacher. Ik probeer vooral met L2 verdedigers af te houden en dan de ruimte in te lopen.

Ah, ja ik ook ongeveer. Wel al een paar wijzigingen doorgevoerd die er (op dat moment) aan zaten te komen. Zo was Napoli rond met Ndoye. De club verkende toen de mogelijkheden om zowel Ndoye/Grealish en Chiesa binnen te halen op de flanken. Nu stond Chiesa ook op mijn lijstje als mooie versterking voor een Italiaanse club. Heb toen beiden dan ook aangekocht zodat de selectie leek op hoe het eruit zou komen te zien, hoewel Ndoye in RL later ook akkoord ging met Nottingham en nu daar speelt.

Heb tevens Milinkovic-Savic aangetrokken, die later officieel naar Napoli ging. Daarnaast heb ik Miguel Gutiérrez gekocht als linksback. Zijn transfer lijkt ook in kannen en kruiken nu alle partijen eruit zijn.

Dus wat dat betreft de selectie proberen neer te zetten zoals die eruit leek te gaan zien. Dit omvatte ook het toevoegen van Lucca aan de selectie. Echter kan ik echt totaal niet overweg met zulke logge spitsen. Dus ondanks dat het niet realistisch is gezien hij net gekocht is, toch gekozen voor een andere oplossing. Dat werd het huren van Icardi. Heeft een CV in de Serie A en staat achter Osimhen bij Galatasaray. Met 32 jaar in de nazomer van z’n carrière. Niet super snel, maar in game nog steeds behendig en een afmaker. Marktwaarde was nog 30+mio, maar kon hem huren. Na 32 kan de marktwaarde snel kelderen, dus dat is mooi meegenomen.

Ik gebruik Raspadori vooralsnog als back-up van De Bruyne. Merk dat De Bruyne erg snel vermoeid is, waardoor ik me wel kan vinden in wat je zegt.

Heb ik ook geprobeerd, maar ik vind hem daar niet passen. Sowieso een rare voetballer, die Raspadori. Een linksback mis ik ook wel, Guttierez is een mooie optie!

Nog maar eens een poging voor een laatste carrière op 25: ik zoek voor Villarreal:

Een spits die kan concurreren met Perez en Moreno

Een spits voor de toekomst

Een rechtsback

Een opvolger voor Parejo

1 like

Leuke club als laatste carrière. Ik zat er ook nog over na te denken

Niet helemaal de positie die je opnoemt, maar gisteren heb ik Buchanan zien schitteren bij Villareal, misschien toch een leuke toevoeging. Heeft hij Inter volgens mij ook wel eens wingback gespeeld, dus in dat kader geeft het misschien toch een beetje invulling op je vraag voor een rechtsback

1 like

Heb zelf ook een lopende carrière met Villarreal. Barry verkocht en Fabio Silva gehaald. Maher Carrizo mag minuten maken achter de Portugees. Moreno ging naar de zandbak. Op rechtsback speelde ik voorheen veel met Foyth maar in seizoen twee ging hij naar de as. De Argentijn Joaquin Garcia werd eerste keus. Later kwam Guela Doue er bij. Bernabe van Parma kwam over om Parejo op te volgen, daar naast haalde ik Soler op bij Psg die daar amper aan spelen kwam.

1 like