Ordonez (Brugge)
Simic (Anderlecht)
Sane (Metz)
Schick verkocht bij Leverkussen voor een bedrag van 85 mil.
Zoek nu een vervanger voor hem .
Zat zelf te denken aan Brobbey aangezien Ten Hag vaak terug grijpt naar oude bekenden .
Nog andere realistische opties ?
Ik zou eens goed kijken naar Frans jeugdinternational Matthis Abline van Nantes. Ik heb hem juist gehaald als vervanger van Brobbey in mijn Ajax Career Story en absoluut geen spijt.
Franculino van Midtjylland (daar zit veel rek in)
Hlozek van Hoffenheim (zoals in ieder FIFA / FC spel)
Denkey van Cercle
Durosinmi van Viktoria
Arokodare van Genk
Romulo van Gƶztepe
Barry van Villarreal of Kvistgaarden. Laatst genoemde kan ook op de flank maar juist vanwege zijn snelheid vond ik hem heerlijk bij Hsv in de spits. Brobbey is in fifa een beest. Zou zeker in het plan van Ten Hag passen.
Ik zoek voor Schalke een opvolger voor Karaman. Liefst iemand met hetzelfde profiel: een 10 die het spel kan verdelen maar ook in de box opduikt om voorzetten binnen te koppen.
Waar zit je in je carriĆØre en welk niveau moet de opvolger hebben?
Guus Til
Odgaard
Michel Vlap
Dani De Wit
Daan Heymans
Gandelman
Rokas pukstas
Geen makkelijk profiel om zomaar te vervangen
Begin S2, met Live Points. Pukstas lijkt me wel wat, bedankt!
Hoe is de zon inval in het stadion van Schalke. Ik herinner mij nog van een aantal edities geleden dat sommige thuis duels moeilijk zichtbaar waren vanwege invallende zon. Ben wel benieuwd naar hoe je de selectie naar je hand hebt weten te zetten. Zoān grote club, zo ver gevallen. Schrijnend
Goedemiddag ,
Voor mijn Dortmund carriĆØre ben ik op zoek naar realistische versterkingen .
Gross stopt aan het einde van t 2e seizoen en daar heb ik Jobe Bellingham uiteraard al voor . Ik merk dat ik op de vleugels onderbezet ben met adeyemi en Gittens. Duranville is een waardig vervanger maar nog niet volwaardig .
Centraal achterin ga ik afscheid nemen van Sule die een draaicirkel van een vrachtwagen heeft en die ik persoonlijk irl ook zie vertrekken .
Zit nu rond de winterstop 2e seizoen .
Op zoek naar ;
3/4
6/8
7/11
CV: Sutalo ( Ajax), Koulierakis ( Wolfsburg) of Sarr ( Strasbourg)
CM: Stiller ( VFB Stuttgart) , Timber ( Feyenoord) of Tillman ( PSV)
LW: Tziolis ( Club Brugge) , Grealish ( Man City) of Schade ( Brentford)
RW: Bakayoko ( PSV) , Kulevski ( Spurs) of Kubo ( Real Sociedad)
CV: Solet (aanrader), Jeltsch (talent), Koulierakis, Ordonez, Van den Berg
CM: Nypan, Stiller, Tillman, Bouaddi, Jashari, Millot, Rohl, Martel, Hjulmand
LW: Schade, Fofana, Tiago Tomas, Noslin
RW: Fatawu, Nuamah, Pec (aanrader), Rak-Sakyi
Niakate van Braga is een ideale opvolger voor Schlotterbeck. Op de flank Edozie, Cho of Rowe. Martel als 6, Froholdt, Braunoder als 8.
Op zoek naar versterking voor seizoen 2 met mijn gecreƫerde club AS Cannes 1909.
De kans is groot dat we na 1 seizoen promoveren naar de ligue 1 en ben daarom opzoek naar een linksvoetige centrale verdediger met liefst wat snelheid.
Ook een nieuwe doelman zou bij promotie een prioriteit zijn, liefst een meer ervaren keeper die de progressie van mijn keeper in het jeugdteam niet te veel in de weg staat.
[Story] āEen vergeten club met een missie. Een legende keert terug.ā
Ik heb niet veel kijk op je financiƫle mogelijkheden, maar hier wat spelers met veel potentie en een relatief laag salaris:
Mauro Perkovic (Dinamo Zagreb, dit seizoen uitgeleend aan Cracovia)
Garcia McNulty (PEC Zwolle)
Yasin Ozcan (Kasimpasa)
Bedankt! Ik heb zelf ook nog geen kijk op wat mijn budget zal zijn. Ik heb momenteel 3-4 spelers die ik centraal achterin gebruik alleen is er slechts 1 linksvoetig en dat is bovendien de minste van allemaal. (Koumetio 67alg, 22 jaar) en aangezien ze allemaal redelijk traag zijn. Gbamin is de snelste met 69 pace zoek ik iemand die meer dan 70 pace heeft en eigenlijk meteen inzetbaar is in de basis.
Als keeper vind ik Cibois tekortkomen zeker nu ik een niveau hoger ga spelen. Idealiter is deze keeper ergens rond de 30 zodat de keeper die ik in de jeugd heb rustig kan brengen. Of ik leen een keeper voor het 2e seizoen. Zou ook nog een optie kunnen zijn.
LCV: Ndjeungoue ( Kortrijk ) of Faye ( huur, Stade Rennais)
DM: Didillon-Hodl ( Willem ll) of Bernardoni ( Yverdon Sport)
Als we spelers zoeken, aub het niveau, aantal kenmerken en de financiƫle opties van je team (transfersom + salaris) vermelden. We kunnen altijd ideaallijstjes maken, maar hoe meer info je geeft, hoe preciezer de juiste spelers we voor je kunnen vinden.
Ik ging net met een update komen. Volledig transferbudget ligt tussen 20-25 miljoen. Al moeten daar wel een 4-5 versterkingen voor komen. Salaris dat een speler max mag verdienen is rond 25K
Keeper: minstens 72 rated. Mag een keeper zijn die ik voor een seizoen kan huren om het 1e seizoen ligue 1 door te komen of eentje die al wat ouder is en daardoor goedkoop op te halen is.
LCV: moet meteen basiswaardig zijn. Mijn 2 beste cvās zijn momenteel 72 en 74 rated. Deze speler zou Linksvoetig moeten zijn met minstens 70 pace.
CM: 70-75 alg. Jonger dan 30, jaar met een goed loopvermogen.
Andere posities hebben pas versterking nodig als er iemand vertrekt.
*edit ook interessant, Paris FC niet gepromoveerd, Montpellier en Angers zijn gezakt.
Update uit Blakburn: nog 5uur in t zomer window, van seizoen 3, met rond 20 Miljoen in kas
zoek ik nog:
-Een basis linksback, bewaakt meer de balans aan zijn kant midden 70 algemeen
-Een multi inzetbare verdediger die rechts-centraal en links kan spelen
-Een winger die rechts en links kan spelen van inval niveau
-Een conurrent voor Kostulas zodat die soms kan rusten
Huren is een optie al dan niet met koop-lichting.
vanaf 73 algemeen lijkt me goed in te passen
LCV
Sagnan van Montepellier.
Ligue, Zurich
Torunarigha, Gent.
Keeper
Penders huren
Loretz (Luzern)
Ryan (Australisch, transfervrij)
Tenas van Psg lijkt mij ook geschikt voor huur.
Cm
Kechta (Le Havre)
Ugrinic (Young Boys)
Cognat (Servette)
Heb gekeken naar de Franse en Zwitsere competitie. Maximaal 7 miljoen per speler maar wel directe versterkingen om je te handhaven.