EA SPORTS FC 25 - Speler Gezocht

Ordonez (Brugge)
Simic (Anderlecht)
Sane (Metz)

Schick verkocht bij Leverkussen voor een bedrag van 85 mil.
Zoek nu een vervanger voor hem .
Zat zelf te denken aan Brobbey aangezien Ten Hag vaak terug grijpt naar oude bekenden .
Nog andere realistische opties ?

1 like

Ik zou eens goed kijken naar Frans jeugdinternational Matthis Abline van Nantes. Ik heb hem juist gehaald als vervanger van Brobbey in mijn Ajax Career Story en absoluut geen spijt.

Franculino van Midtjylland (daar zit veel rek in)
Hlozek van Hoffenheim (zoals in ieder FIFA / FC spel)
Denkey van Cercle
Durosinmi van Viktoria
Arokodare van Genk
Romulo van Göztepe

Barry van Villarreal of Kvistgaarden. Laatst genoemde kan ook op de flank maar juist vanwege zijn snelheid vond ik hem heerlijk bij Hsv in de spits. Brobbey is in fifa een beest. Zou zeker in het plan van Ten Hag passen.

Ik zoek voor Schalke een opvolger voor Karaman. Liefst iemand met hetzelfde profiel: een 10 die het spel kan verdelen maar ook in de box opduikt om voorzetten binnen te koppen.

Waar zit je in je carrière en welk niveau moet de opvolger hebben?

Guus Til
Odgaard
Michel Vlap
Dani De Wit
Daan Heymans
Gandelman
Rokas pukstas

Geen makkelijk profiel om zomaar te vervangen :grimacing:

1 like

Begin S2, met Live Points. Pukstas lijkt me wel wat, bedankt!

1 like

Hoe is de zon inval in het stadion van Schalke. Ik herinner mij nog van een aantal edities geleden dat sommige thuis duels moeilijk zichtbaar waren vanwege invallende zon. Ben wel benieuwd naar hoe je de selectie naar je hand hebt weten te zetten. Zo’n grote club, zo ver gevallen. Schrijnend

Goedemiddag ,

Voor mijn Dortmund carrière ben ik op zoek naar realistische versterkingen .
Gross stopt aan het einde van t 2e seizoen en daar heb ik Jobe Bellingham uiteraard al voor . Ik merk dat ik op de vleugels onderbezet ben met adeyemi en Gittens. Duranville is een waardig vervanger maar nog niet volwaardig .
Centraal achterin ga ik afscheid nemen van Sule die een draaicirkel van een vrachtwagen heeft en die ik persoonlijk irl ook zie vertrekken .
Zit nu rond de winterstop 2e seizoen .

Op zoek naar ;
3/4
6/8
7/11

CV: Sutalo ( Ajax), Koulierakis ( Wolfsburg) of Sarr ( Strasbourg)
CM: Stiller ( VFB Stuttgart) , Timber ( Feyenoord) of Tillman ( PSV)
LW: Tziolis ( Club Brugge) , Grealish ( Man City) of Schade ( Brentford)
RW: Bakayoko ( PSV) , Kulevski ( Spurs) of Kubo ( Real Sociedad)

1 like

CV: Solet (aanrader), Jeltsch (talent), Koulierakis, Ordonez, Van den Berg
CM: Nypan, Stiller, Tillman, Bouaddi, Jashari, Millot, Rohl, Martel, Hjulmand
LW: Schade, Fofana, Tiago Tomas, Noslin
RW: Fatawu, Nuamah, Pec (aanrader), Rak-Sakyi

1 like

Niakate van Braga is een ideale opvolger voor Schlotterbeck. Op de flank Edozie, Cho of Rowe. Martel als 6, Froholdt, Braunoder als 8.

1 like