Die gebruik ik op dit moment alleen 10 minuten p/helft: met Ajax (non-career) 3-0 winst tegen Sparta; 0-2 verlies tegen Marseille. Lijken me reële uitslagen dus daarmee ga ik de career mode in.
Ik ga deze ook uitproberen! Ben heel benieuwd. De uitslagen zoals D5981 beschrijft wil ik ook. Zit nu met Ajax in kwartfinale champions league en dat is probleemloos gegaan (helaas)
Ik zit met t volgende probleem.
Ik ben me 1ste carriere begonnen met Chelsea.
In 1ste transfer periode Diego Costa gekocht van FC Porto, vervolgens begin S2 geeft die aan ontevreden te zijn over zn contract, zodra ik over zn contract wil onderhandelen krijg ik de melding dat die op dit moment niet over contract verlenging wilt praten. Meer mensen die hier last van hebben? Of die weten wat je eraan kunt doen?
Volgens mij is dit een bug. Ik heb dat namelijk ook al voorgehad. Ook heb ik meegemaakt dat ik wel een contract kon verbeteren en de speler mij bedankt voor het nieuwe contract. Een week later krijg ik van diezelfde speler een bericht dat hij ontevreden is dat hij geen nieuw contract heeft gekregen en dus weg wil (helaas Mokio met wie ik wel grote toekomstplannen had en nu voor maar 5 miljoen moet verkopen)
Hoe bevalt de first touch error op 99?
Is inderdaad een bug die ik vaker voorbij zie komen in online recensies. Zal waarschijnlijk wel verholpen worden. Vorige editie was het heel easy om de speler die een transferverzoek had ingediend te verkopen en later opnieuw te kopen. Geen idee of dat nu ook het geval is.
Wanneer komt er weer een nieuwe update?
Ja ik heb daar ook last van.
ik heb ook last van dat ik tijdens spelers kopen niet kan zien hoe veel algemeen ze zijn. Ook bekend bij andere? Kan ik daar wat aan doen?
Een korte termijn oplossing is dat je even op sofifa kijkt. ![]()
Net met deze sliders verloren bij Dortmund. Goeie sliders, realistisch wedstrijdbeeld waarbij ik aanvallend pover was. Precies zoals je zou verwachten
iemand hier toevallig antwoord op ?
Ik ervaar al heel lang minder tegenstand bij competitie buiten de premier League.
Ik lees voornamelijk overal dat authentic te makkelijk zou zijn. Dat ervaarde ik zelf ook in twee wedstrijden met Ajax in de Eredivisie. Op Legendarisch (competitief) merk ik dat het toch een stuk lastiger is om te winnen, maar echt verliezen doe ik nooit. Met uitzondering van de uitwedstrijd tegen PSV (3-2).
Toch blijft het frustrerend dat er tot nu toe geen enkele overtreding wordt begaan door de ai..
Vanavond ga ik toch zelf op onderzoek hoe ik dat probleem kan oplossen, want bij voetbal horen kaarten, vrije trappen en penalty’s
dichterbij de realiteit, ik zou graag meer willen zien dat wanneer gameplay zgn. authentieker wordt, hetzelfde geldt voor aantal fouten, overtredingen, buitenspel, misschien zelfs fouten door arbitrage. Ik heb namelijk nog nooit het gevoel gehad, dat ik door pech of een foute keuze van de UI of de scheids me bestolen voel.
Interessant. Met competitief is er toch meer heen en weer voetbal met vele doelpunten? zeiden ze iniedergeval vooraf.
Ik doel meer op de punten waar @D5981 net op doelt. Op zich creëert de ai genoeg kansen, maar met de overige punten maakt het allesbehalve leuk en realistisch
Je kan schot en dribbel frequentie toch vrij makkelijk aanpassen
Het gaat me er juist om dat er ook meer fysieke strijd gevoerd wordt en dat de scheids meer wordt betrokken in de wedstrijd. Qua kansen gaat het wel redelijk gelijk. Maar het zit er juist in dat ik in 10-15 wedstrijden nog geen enkele gele kaart of überhaupt een vrije trap/penalty mee heb gehad.
Het regent trouwens klachten op Reddit over het ontbreken van de fouten en overtredingen.
Het lijkt dus simpelweg te gaan om een bug in de game.. Ik verwacht FC26 maar in de kast te leggen totdat er een fix komt helaas. Wederom een flop om het spel te kopen haha
Om de een of andere reden is de ‘'google earth’’ cutscene bij de Engelse ploegen weg. Weet iemand waar je dit kunt instellen of is dit een bug?