Ligt er denk ik aan welke club. Bij Manchester united en City zag ik hem gewoon voorbij komen. Nog niet gespeeld tegen Arsenal. Denk dat hij niet bij alle stadions te zien is
De’ Google Earth’ is er niet iedere week, ik heb hem bij Newcastle(niet iedere week) en Brighton wel gehad. Maar ik heb ook wel intro zonder zoom
Eindelijk eens een tackle van de AI. Door gebroken speler word vervolgens gestraft met geel
Dus ook een (AI) fout van de scheids: nou eerlijk, dat soort momenten (dat je voelt dat de AI fout zit, of dat je hierdoor je bestolen voelt) ontbreken nog bij mij… grootste minpunt tot nu toe, dat ze dat niet verbeterd hebben met andere onderdelen van de gameplay die wél beter zijn dan voorheen.
Slechte scheidsrechters klinkt anders best realistisch.
Jammer dat Chelsea, PSG en City behoorlijke fijne ploegen zijn om mee te spelen, haha. Je zou er een CM mee starten, maar qua club..
Zo zijn er wel meer, hoor. Newcastle lijkt me qua ploeg heerlijk, maar die eigenaars…
Anderzijds zijn er maar een handvol ploegen die je kan kiezen als je je ethisch wil opstellen.
Vanmiddag weer iets leuks gezien. Ik sta online met 2-4 voor en scoor met Depay. De statistieken laten vervolgens zien: Depay, 4 schoten 6 goals ..
Komt de bug met de overtredingen vlug in orde?Voorlopig anders geen zin om een carrière te starten, of moeten we eerst weer 4 maanden wachten,…
Ik gebruik authentic mode / legendarisch en ik moet zeggen dat ik de gameplay echt heel goed vind. Lang geleden dat ik mij er zo heb mee vermaakt.
Af en toe zou ik nog wel wat meer weerstand willen en teams die op balbezit spelen blijven irritant.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Ok, bedankt alweer.![]()
Bij gebrek aan antwoorden, welke sliders en welke instellingen gebruiken jullie om het ietwat realistisch en plezant te houden zonder de voorlopige updates.
Al een carrière gestart of ietwat random wedstrijdjes aan het spelen?
Vind de gameplay goed alleen nog te weinig overtredingen en ook vrij weinig tegenstand. 2x volkomen kansloos tegen Nottingham forest. Heb nu een half seizoen gespeeld met Everton.
@Moreno ik gebruik deze sliders. Als je op google zoekt (Os sliders) heb je ook nog een andere variant hier van.
geen idee wanneer ze meer overtredingen patchen. Mij stoort het niet zo heel erg. Heb enkel een harde tackle tegen gehad op een doorgebroken speler die bestraft werd met geel, dat vind ik kwalijker.
Bedankt, zal hier eens mee aan de slag gaan.
De POV camera tijdens herhalingen zou je toch ook uit kunnen zetten? Kijk ik er helemaal overheen?
Je haalt mij de woorden uit mijn mond. Perfecte omschrijving.
Ik ga ook maar eens naar de sliders van Spoon kijken.
Stap net mijn 2e seizoen in met 1860munchen nadat ik op de laatste dag Kampioen werd in de 3e bundesliga.
Voor de 2e bundesliga moest er kwaliteit bij en moest de selectie vooral breder maar met weinig geld.
Krijg ik nu in 2 weken tijd 8 berichten over heimwee van spelers die net 2 weken onder contract staan. En dat terwijl de frequentie op normaal staat voor dit sport situaties.
Bij 1 of 2 spelers snap ik het wel. Maar dit is wel absurd
Ben blij dat ik die setting op laag heb staan. Vind het ook nog erg dat een huur speler die toch regelmatig speelt bijna altijd wordt terug gehaald.
@Spoon0612 , ik vind het soms lastig, dat je die terugroep mail op onlogische momenten krijgt,
ik kreeg er een op 1 januari hij werd doorgevoerd op 2 januari maar mijn volgende wedstrijd is op 4/5 januari, of hij valt in je interland break van 13 dagen
Bij mij was Rohl gehuurd van Freiburg. Ik ben Everton. Hij had in november 7 duels gespeeld. Waarvan 4x basis League Cup. Kreeg mail over zijn speeltijd. Dan begin januari Fa cup basis en daarna halen ze hem terug.
Ik heb inmiddels de sliders voor mij perfect staan en heb wisselende resultaten met Schalke 04 (0-0 maar ook eens 4-3) ik win wedstrijden met gemak, maar ook met moeite en tegen Holstein Kiel had ik weinig in te brengen. Het is dus erg wisselend en voor mij dus leuk om te spelen.
Met Ajax heb ik wel een seizoen uitgespeeld en met redelijk gemak kampioen geworden en ver gekomen in de champions league. Ik ga dit nog opnieuw doen met mijn huidige sliders in de hoop dat het moeilijker wordt en ook wat realistischer qua resultaten