Het ligt er maar net aan, welke nationaliteit hebben deze 8 nieuwe spelers? Welke leeftijd?
Als het Duitsers zijn van 25 jaar of ouder is het niet zo logisch, maar mochten dit jonge spelers uit het buitenland zijn is het juist realistisch. Je ziet heel vaak dat spelers die voor het eerst in het buitenland spelen wel even tijd nodig hebben om zich aan te passen, uitzonderingen daar gelaten.
Nieuwe carriere gestart en krijg weer geen pres season invite. Zelfs op de dag gestopt. Spel zit echt vol bugs
Vlietje
9 oktober 2025 om 18:53
246
2 Amerikanen en e 2 Belgen en een Duitser.
Maar 1 amerikaan komt ook gewoon 2x achter elkaar…..
Moreno
10 oktober 2025 om 02:46
247
Welke ploeg, welke competitie?
Tot twee keer toe in Premier League. Vriend van me speelt met Burnley en had het wel. Ik heb ook alles op stoppen staan (kalender) als er wat gebeurd
Moreno
10 oktober 2025 om 08:57
249
Duitse en Oostenrijkse competitie lukte dit alles wel.
Werkt top hé die Manager market…
fcfan
10 oktober 2025 om 13:08
252
Ik heb inderdaad ook rare namen bij twente als coach
Jesse
10 oktober 2025 om 16:32
253
Heel vervelend, wat moeten we met hem als we Correia hebben .
Nee ff zonder dollen, slaat nergens op natuurlijk.
Vlietje
10 oktober 2025 om 17:02
254
Werkt dit op bestaande saves ? Of moeten we weer eens opnieuw beginnen ?
Als het goed is werkt dit gewoon op bestaande saves. Het is geen titel update
1 like
Raindog
11 oktober 2025 om 13:26
257
Op welke camera spelen jullie?
Jordi
11 oktober 2025 om 13:43
258
Ik ben in het eerste potje van EAFC 26 afgestapt van de nieuwe camera en gebruik ik weer de co-op camera. Wel met maximale zoom.
Ik heb dit keer helemaal niks veranderd. Dus gebruik de standaard camera, zoom en hoogte
Raindog
11 oktober 2025 om 16:42
260
Ik weet zelfs niet welke de standaard is. Speelde altijd met tele broadcast, nu met co-op aan het experimenteren. Echt een heel ander spel zo.
Heb een vijf jaar geleden lijn tot lijn camera gedaan. Ook best grappig, dan is het helemaal anders. (Soort voorloper op Pov)
Krijg voor de eerste keer een onverwachte gebeurtenis. Pickford en Tarkowski botsen op de training, respectievelijk 5 en 3 weken eruit met een blessure. Best grappig
2 likes
fcfan
12 oktober 2025 om 09:42
263
Meestal kost dit inderdaad 3 tot 5 weken een keeper,
Ik heb in Newcastle als onverwachte gebeurtenis; maak je budget op want het gaat niet over naar volgend jaar
Vind het wel grappig. Zo komt de tweede doelman ook nog eens in actie. Ga niet kopen om te kopen. Probeer ook maximaal 3 transfers toe te voegen.
@Raindog
Camera staat op tactisch en alles op 10, zoom en hoogte etc
1 like