meest recente update heeft tenminste het hervatten van een opgeslagen career wat makkelijker gemaakt, want dat gepriel met die minipijltjes was zwaar kl0te. Nu is het weer zoals vanouds.
Ook vreemd dat je de optie Live als eerst kreeg en als je dan vervolgens op klassiek drukte weer Live als voorstel kreeg.
FC26 maar weer is gehaald, ben opzich niet ontevreden over het spel, de gameplay is er echt op vooruit gegaan. Alleen sommige bugs..
Speel net de Conference league finale Athetlic Bilbao - Wolsburg. Bij opkomst een banner van Besiktas, waarschijnlijk omdat dit het stadion was ofzo van Besiktas? Daarna bij de 1-0 direct een shot van de lucht waardoor ik de celebration niet zie. Na het laatste fluitsignaal gaat het verliezende publiek door het dolle heen en het winnende publiek blijft zitten.
Zo zonde..
Dat zijn zorgelijke dingen inderdaad. Zo had ik geen voorseizoen in S1 bij Everton, tweede wel. Ook geen bus parade na het winnen van de League Cup.
Het wegallen van voorseizoen overkomt mij ook wel vaak, vooral omdat er dan andere berichten bij zitten.
Ik vind vooral de “bevroren” contracten erg lastig om mee om te gaan, zeker omdat je dan niet altijd een contract kan wijzigen met een afkoopsom na een positie update
Hallo,
Hoe kan het dat mijn spelers niet moe worden. Als sommige 90 min spelen zijn ze bij een wedstrijd die 2 dagen later is alweer helemaal groen.
“Altijd vol” staat uit. Ik heb geautomatiseerde trainingsplannen met stand “Realistisch”
Moet zeggen dat genoemde issues niet echt voorkomen bij mijn CM’s (tot nu toe). Die contracten merk je inderdaad wel. Al komen spelers met <1 jaar contract tijdens de eerste transferperiode al bij mij om te vragen voor een verlenging en de anderen zijn vaak wel beschikbaar om te onderhandelen na enkele weken.
Groot verschil wat ik opmerkte: hoe strikt je transfers hebt ingesteld. Heb bijv. Ajax CM met strikt. Hierdoor kan ik geen spelers van Volendam kopen (….), maar anderzijds wel wat passendere transfersommen en salarisonderhandelingen. Heb ik hem op los kan je natuurlijk gewoon halen wie je wilt, maar transfersommen en salarisvragen zijn ook een stuk hoger. Net wat je fijner vindt I guess.
Kom er na een seizoen achter dat je ook tactisch je spelers kunt aanpassen bij hoekschoppen. Haha
Haha, had ik laatst ook. Scrolde per ongeluk te ver door, zie je ineens andere opties staan.
Bedankt!! ![]()
![]()
![]()
![]()
!!!……….
Heeft er iemand al tegen Real Madrid gespeeld? Poh wat een intense wedstrijd was dat. Ze zetten massaal druk bij balverlies, zijn bijna niet van de bal te krijgen en spelen heel snel positiespel. Met counters toch kunnen winnen, 1-3.
Kansloos verloren met Valencia, wel drie gele kaarten voor Real in de eerste 30 minuten.
Weet iemand waarom mijn spelers niet moe zijn bij een wedstrijd 3 dagen later… iedereen is elke keer weer helemaal groen. Ik vind het leuk om te rouleren maar als iedereen altijd topfit is is daar geen hol aan. Heb al meerdere trainingsplannen geprobeerd, vaste snelheid/geautomatiseerde trainingsplannnen met stand realistisch (hier in blijven alleen me CV’s moe? Is dat een bug?)
Ik heb eerlijk gezegd nog geen antwoord op je vraag, omdat ik simpelweg geen Europees Voetbal speel.
Wat ik wel zelf heb ondervonden in de afgelopen edities, is dat als je donderdag Europees had en szondags competitie, dat je spelers in de rust al kapot worden ( geel, net aan groene conditie).
Dat vind ik dan ook weer té. Dan heb ik liever dat wat er nu is, zoals jij het hebt ondervonden in deze editie. Naar mijn inziens dus wel een verbetering.
Je hebt toch die herstel en conditie training. Beetje vaag uitgelegd door mij. Maar die staat bij mij op 70 en de andere op 80. Zo gaan ze recoveren bij scherpte en fitheid van 70/80.
Speel nu Europees met Everton en merk dat de meeste spelers vaak rond de 80% conditie zitten. Hierdoor rouleer ik wat meer of wissel ik al in de rust.
Scherpte is ook volledig dus er klopt gewoon iets niet bij mij
Klopt het dat jeugd wedstrijden alleen met zon worden gespeeld ? Jammer dat die wedstrijden niet mee bewegen met zomer/winter.. ect
Tijdens de laatste squad update zijn er een aantal real faces toegevoegd die dus ook zichtbaar zijn in het menu. Start je een nieuwe career, zijn de faces daar niet bijgewerkt …
Daarvoor moet je de laatste Squad files gebruiken.
Nee hoor, heb dit probleem ook.
Squad update gedownload. In aftrap zijn er nieuwe faces, als je een nieuwe carierre begint zijn ze er niet.