EA SPORTS FC 26 - Algemeen

Gisteravond had ik ze nu wel toen ik opnieuw ging starten.

1 like

Ik vind het na de update wel meer een ren je rot spel geworden. AI sprint meteen naar voren, speelt best direct. Zou dat met sliders nog aan te passen zijn?

Nope, in een poging de CPU sterker te maken hebben ze de gameplay om zeep geholpen, veel te snel en ping pong voetbal…

Beneluxers! Zeg eens, nu een maand na de release: koop ik het spel aan of niet? Wat is jullie eerlijke mening?

Heb het eigenlijk tot nu toe nog niet gemist, want anders was ik elk jaar aanwezig wanneer het spel uitkwam.

Ben me op dit moment aan het amuseren met het (her)spelen van Spider-Man 2, wat ik twee jaar geleden aan de kant schoof voor, jawel FC24 …

Maar zag ook dat binnen m’n club Barrios & Guiliano nu een real face gekregen hebben, ook heel wat Serie A clubs kregen een grote dosis echte gezichten, waaronder Parma, dat in mijn ogen het aantrekkelijk maakt om een carrière mee te starten.

Alleen heb ik geen zin in eindeloze title & squad updates die er voor zorgen dat je telkens opnieuw moet beginnen.

Lees ook dat het traditioneel vol zit met bugs & de gameplay in het begin zalig was maar bij elke update alsmaar minder wordt …

Dus, negeren of toch aanschaffen die handel? Ik lres jullie!

Ik spreek hierbij voor mijzelf: tot een paar weken geleden waren er wat bugs.
Transfers die zomaar door het bestuur werden gedaan etc.. etc..

Speel je voornamelijk carriere? Dan is deze editie echt top. Je kan authentic gameplay spelen waardoor het uiterst realistisch is. Daarbij zijn hier op het forum ook eventueel sliders.

Qua Seasons én FUT is het vooral run en kick gameplay. Uitslagen als 6-3, 5-2 , 7-4 zijn heel normaal.

1 like

Dank je voor je feedback! En ja … al heel m’n FIFA-loopbaan alleen maar carrière!

Het is een update van fc25. Als je die niet hebt gespeeld dan moet je enorm wennen aan de menu’s. Gameplay is na de laatste update echt niet beter geworden vind ik persoonlijk. Koop het spel wel ieder jaar weer :sweat_smile:

1 like

Ik ben net zoals jou, ieder jaar weet ik welke frustraties er zullen komen, maar uit liefde voor het spel, kocht ik het wel telkens. Dit jaar toch even afwachtend geweest …

Ik vind het net wel beter na de laatste update, de tegenstander valt nu tenminste echt aan.

Persoonlijk vind ik 26 echt een pak beter dan 25, vooral qua gameplay. Alles is dynamischer, loopt vlotter en oogt beter. Responsiveness is ook een pak beter, wat het aangenamer maakt om te spelen.

1 like

Ik sluit mij aan bij @Raindog. Haal er nu ook wel meer plezier uit. Bewegingen en beelden zien er ook gewoon vloeiender en realistischer uit.

2 likes

Heeft er iemand al nieuwe sliders voor de nieuwe update of deel ze even met mij want op Os raak ik helemaal de weg kwijt. Bericht van Matt is ergens in februari 2025 voor het laatst gewijzigd.

Je moet hier zijn:

1 like

Ik ben een paar dagen na het uitkomen van EAFC begonnen met Dynamo Dresden.

Laatst is er een update uitgebracht waarin de AI schijnbaar aanvallender gaat spelen. Is dat dan ook in mijn carriere van toepassing of moet ik dan een nieuwe carriere aanmaken ?

Is ook in je carriere van toepassing. Het kan zijn dat je wel even je sliders (als je daarmee speelt) moet updaten. Dit kun je doen door te even te switchen tussen de verschillende opties, dan wijzigt dit vanzelf naar de meest recente standaard versie.

1 like

Het lijkt er op dat de AI weer wat anders speelt volgens de laatste update

Wat is “anders” in dit geval?

Ze verdedigen beter, veel meer directe passing. Nu speelde ik eerst tegen Rennes 33 om 67% balbezit. Dacht dat het erger was. Daarna Bournemouth 2-2, hele leuke pot. Liverpool 0-1, heel zwaar terwijl ik vorig seizoen 3x van ze won zonder echte tegenstand. En laatste pot 2-0 met heel veel moeite van een counterend Forest gewonnen

1 like

Hoe bevalt jullie de nieuwe update? Lees online heel positieve reacties.

Betere tegenstand, het is nog wel te doen hoor qua moeilijkheid. Ze spelen nu veel directer en verdedigend ook echt beter.

1 like

Als je bij Teamformulieren 2 tot 3 opstellingen maakt, dan kun je tijdens een wedstrijd daar niet naar switchen toch?

Als je op de D pad drukt krijg je wel opties zoals aanvallen of verdedigen maar dat zijn niet je opstellingen/tactiek uit teamformulieren.