Wat wordt je aanpak? Zijn natuurlijk veel manieren te bedenken bij een degradatie van Spurs.
Zijn jullie al bekend met career mode tracker? Cmtracker.net
snap alleen helemaal niks van de app
De app gebruik ik niet, wel de website. Net iets completer & in ‘n strakker “jasje”dan SoFIFA.
Ik vind de uithoudingsvermogen/conditie wel heel overdreven in deze editie.
Bij Sociedad heb ik middenvelder Mendez. Hij heeft een uithoudingsvermogen van 73.
Toch is hij elke wedstrijd na 60 minuten dood op, hoeveel dagen hij dan ook vrij heeft gehad vooraf..
Zit nu in seizoen 2. We hebben in het eerste seizoen op basis van onderling resultaat een 4e plek behaald. Ik heb de selectie wel verbreed, maar toch heb ik het zwaar in zowel La Liga als Europees door de condities en natuurlijk kwaliteit.
Misschien ligt het aan zijn rol? Kan je niet zien of hij (veel) meer afstand aflegt dan andere spelers in de wedstrijden die hij speelt?
Isco is bij mij na 75 min pas moe (conditie is 63). Als ik hem dan wissel is hij over drie dagen weer top fit
Conemebol cup is toegevoegd aan de laatste update
Zijn er meer die dit hebben?
Al jaren probeer ik het spel op een realistische manier te spelen, wat voor mij betekent tragere gameplay, langere wedstrijden, geen gekke skillmoves etc. Ik was dan ook blij met de introductie van authentic gameplay.
Nu dat er is heb ik het idee dat dat juist hetgeen is wat me verveelt aan dit spel. De wedstrijden duren te lang en ik verlang naar de tijden van fifa 2005, met snellere potjes en met gemak een seizoen kunnen uitspelen in 2 weekenden. Het tegenovergestelde van wat ik dacht graag te willen in dit spel
Zijn er die hiervoor goede settings/sliders etc hebben? Al die skillmoves is het enige wat ik blijvend niet leuk vind, dus ik gok dat ik wel authentic zal moeten blijven spelen
Mijn snelheid staat op 38, ook authentic. Je kan ook tactical doen. Dan word de tegenstand naarmate je prestaties beter.
Met de promotie van Deportivo la Coruna een feit, moet hun stadion in fc 27 ook maar weer terugkeren.
Hallo allemaal,
ik weet niet zo goed waar de vraag moet dus stel hem even hier.
Ze hebben alle landen voor het wk op fifa erbij gedaan, maar nu wou ik met Brøndby spelen en Gregoritsch van te voren terug gedaan, maar nu zit die hij Brøndy en Augsburg. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit voorkomen?
Volgens mij heeft het te maken met de squad update die je doet voor dat je de save begint. Je kan dan huidige selecties, meest recent of originele selecteren.
Want als ik hem wil overzetten zie ik ook het logo van Oostenrijk staan
Heeft dat niet te maken dat je hem vanuit de nationale selectie over zet. Je moet eerst naar zijn club Augsburg gaan.
Krijgen we nu komende week een update met een hoop nationale ploegen én de World Cup? Wat een cadeau!
Ik dacht dat alle wk stadions in de world cup mode zouden zitten. Speel je gewoon het gros van de wedstrijden in het generic Waldstadion. ![]()
![]()
Haha dat was me niet eens opgevallen. Meeste voetbal stadions zijn ook gewoon NFL. Niet eens van een voetbalclub.
Hallo beste mensen
Ik heb nog steeds geen mede spelers voor mijn club dan blijft mijn club stil staan dat vindt ik jammer er zijn 2 of meer spelers voor nodig je bent van hartelijk welkom laten we spelen wel is mijn club nieuw als je komt lijkt het mij leuk om samen veel beloningen te winnen en de club laten groeien
Ik zoek aanvallers middenvelders en verdedigers en keeper willenkeurig
Zelf ben ik verdediger en kan veranderen naar aanval middenvelder verdediger en keeper
Wat ik leuker vindt is verdediger of keeper
Ik wacht op jou Laten wij samen mijn ons club verbeteren en beloningen winnen
Wat je wel moet weten is dat ik doof ben en heb een ci van het ziekenhuis gekregen waar mee ik wel wat kan horen met een ci toch ben ik met ci slecht horend
Ik hoop dat je het niet erg vindt en je bij me club komt om de club op te bouwen. Mijn club heet ORANGE BADOONS NIV 1 DUS NIEUW
Ik wacht op jullie
Vr gr simon
Laatste tijd veel live point challenges gespeeld. Gladbach, Dortmund, West Ham en Monaco. Laatst genoemde club niet de doelstelling bereikt. Moest vierde worden met 4 punten achterstand en 6 duels te gaan.
Op de laatste speeldag moest ik winnen van Strasbourg. Eerste de beste aanval 1-0 Emegha, daarna rood gepakt en nog wel 1-1 gemaakt. Tweede helft goed begonnen maar 2 tegen aanvallen 3-1. Dacht het is klaar, kom wonderbaarlijk terug naar 3-3. Laatste minuut Vanderson met een rush op rechts, matige voorzet maar Balogun kopt hem raak 3-4! Bizarre laatste wedstrijd maar het was niet genoeg om Marseille in te halen. Beide 63 punten maar slechter doelsaldo