EA SPORTS FC 26 - Algemeen

Ik denk dat hij bedoelt dat je alleen specifieke transfers terugdraait, niet alle, waardoor langzaam maar zeker selecties uit balans kunnen raken (ten opzichte van elkaar)

Poeh, als dat de daadwerkelijke implemenatie wlrdt van de upgrades dan is het einde zoek..

nog een maand (voor degenen die Early Access hebben)…

1 like

Sinds enkele jaren kun je fut champs enkel in een bepaald stadion spelen , die je zelf kunt upgraden/aanpassen.
Niet op Wembley of in Signal Iduna Park, bijvoorbeeld.

Hoe is dat de komende editie? Het is toch ongelofelijk saai en eentonig om steeds in dezelfde stadions te spelen?

Je kunt ook al die jaren al een ander stadion kiezen, bij Stadium → Structure. Dit kan ook via de Web App.

In EAFC 26 zal dit ook kunnen.

1 like

De Fifa licentie is al een aantal jaar niet meer. Nu lees ik wel dat ze toch bezig zijn met een WK versie in EA FC 26. het zou zo mooi zijn dat je weer dan bijna alle 200 landen er in hebt met kwalificatie. Hopelijk komt dat er terug na Fifa 2014. Weet iemand of dit concrete berichten zijn?

Zojuist heb ik de EAFC 26 categorie aan het forum toegevoegd. Gelieve alle topics in de toekomst voor deze game aan de juiste categorie te hangen.

2 likes

zijn er al real faces bekend of komt dat pas bij de release?

Gewoon even op X zoeken, daar is al zoveel bekend over EAFC26. De gehele database met (voorlopige) ratings is zelfs al even geleden geleaked.

1 like

Allen,

Als ik nu nog EAFC 26 Ultimate pre order. Welke voordelen krijg ik dan allemaal? ik kan dat niet vinden naar mijn idee.

Ultimate edition:

Pre-order en ontvang:

• Tot 7 dagen eerder toegang => 19 september
  • Seizoen 1 van de premium-pas

Ultimate Edition bevat ook:

• Tot 6000 FC-punten binnen 2 maanden (Tot 4500 binnen 2 maanden voor Nintendo Switch™ en Nintendo Switch 2)
  • Extra speler evolution-locatie in Football Ultimate Team™
  • 1 Archetype ontgrendeling-verbruiksitem
  • 2 Dubbele Archetypes XP-verbruiksitems voor 10 wedstrijden
  • 3 ICON-carrière spelers
  • 5-sterren coach in Managerscarrière
  • 5-sterren jeugdscout in Managerscarrière
  • Manager Live-uitdaging content

En voor de standard edition:

Pre-order* en ontvang:

• Football Ultimate Team™ Icon (92+ ALG, niet-verhandelbaar) voor EA SPORTS FC™ 25 (apart verkrijgbaar) - (exclusief Nintendo Switch™ en Nintendo Switch 2)
  • 1 Archetype ontgrendeling-verbruiksitem
  • 2 Dubbele Archetypes XP-verbruiksitems voor 10 wedstrijden
  • 3 ICON-carrière spelers
  • 5-sterren coach in Managerscarrière
  • 5-sterren jeugdscout in Managerscarrière
  • Manager Live-uitdaging content

Zie deze pagina.

Zit er veel prijsverschil in t.o.v. een normale bestelling?

De normale editie kost (voor console) 79,99, en de Ultimate Edition 109,99. Bij die laatste kan je echter nog wel 10% besparen als je EA Play hebt of neemt.
1 maand EA Play kost je 5,99 en geeft je daarnaast toegang tot een collectie games die je in die periode mag spelen. Voor als je nog net voor die 19 september een andere game zou willen proberen bijvoorbeeld.

1 like

Dank Jordi. Had dit inderdaad zelf ook gezien.

Maar volgens mij moest je t dan pre orderen voor 31 aug. Ik bedoelde meer van als ik het nú pre order, welke voordelen heb ik dán?

inmiddels alsnog gevonden via hun site.

:slight_smile:

Zo, pre-load is bezig via de EA-app!

1 like

Heb er op één of andere manier toch wel weer zin in, de nieuwe editie. Afgelopen jaren vrijwel nooit gekocht en zeer weinig gespeeld. Erger mij er ook vaak aan. Maar het ziet er wel strak uit, wat nieuwe dingen in CM en er hebben natuurlijk erg veel transfers plaatsgevonden. Beginnen nu toch wel wat CM-plannetjes op te borrelen.

Denken jullie dat de livegang redelijk speelbaar is of zullen er veel fouten inzitten? Vaak begin ik bijv. even met Ajax icm. de jeugdopleiding, maar als er nog veel aangepast gaat worden is het misschien beter om gewoon even een lekker speelbaar team te pakken gezien jeugd een meerjarenplan is.

Moet je de normale versie ook pre-orderen om de ‘‘voordelen’’ te krijgen?

Same.

Lijkt erop dat EA dit jaar écht heeft geluisterd naar de community. Volgens henzelf in iedergeval. Tel daarbij de extra stadions, partnership en het komende WK2026 ( in UT vorm) erbij op, kan dit wel eens een mooie editie worden.

Eerst maar eens zien, komende vrijdag.

Weird, bij mij (in Polen) komt het spel donderdag om 14:00 al online.