Welke console? In de EA-app staat bij mij vrijdag 14u.
Speel jij nu op PC? @D5981
In dat geval check mijn topic over modding ![]()
How zeg, dan heb ik slecht gepland. Donderdagavond heb ik helemaal geen tijd. Maar hey, beter te vroeg dan te laat!
Ik speelde altijd al op PC, nog nooit in mijn leven een console gehad
Sorry dat wist ik niet.
De Poolse community is best fanatiek met modding, voor FC25 is er oa een mod met de tweede en derde Poolse divisie.
Hard nodig voor mij, mijn favoriete club Wisła Kraków speelt al drie jaar op het tweede plan. Op het derde niveau speelt Hutnik Kraków, een club die twee straten van mij vandaan speelt.
Er is opzich best een leuk verhaal te maken met een club uit het Poolse voetbal, alleen is het te onbekend voor een forum uit de Benelux. Dan moet je heel veel gaan uitleggen over hoe zaken werken in het Poolse voetbal en mijn ervaring is dat mensen die op dit soort fora komen geen langlezers zijn.
De Web App voor Ultimate Team is nu beschikbaar!
Ik heb gezien op YouTube dat er in career mode toch nog wat, naar mijn mening, grote fouten in career mode zitten. Zo duurt het onrealistisch lang (net als in fc25) om spelers naar een bepaalde positie om te trainen (bijvoorbeeld White CB en RB duurde zo’n 250 weken), zijn nog niet alle transfers up to date (Hincapie zit nog niet bij Arsenal) en klopte het derde tenue van Arsenal niet. Ik hoop dat ze het snel oplossen want qua gameplay zag het er echt goed uit en dat maakt dat ik toch heel veel zin heb om morgen een safe te beginnen
Vorig jaar was er een squad update op de dag van de early release. Hopelijk komt die vandaag ook, ze hebben nog 2u30.
Ik lees enorm veel negatieve reacties op Reddit over career mode. Youth academy haast hetzelfde en als je wedstrijden simuleert dan weigeren spelers hun contract te verlengen waardoor het bestuur ze halverwege verkoopt om er nog wat aan te verdienen.
Tactiek zijn ook hetzelfde en spelers lopen nog altijd uit positie. Same old song…
Ik krijg al meteen een error bij opstarten, da’s weer mooi. Mijn pc zou geen connectie met het internet hebben.
Lees inderdaad soortgelijke reacties. Lijkt wel alsof ze een oude versie uitbrengen. Mag hopen dat dit geregeld wordt en ook dat dit niet weer weken duurt.
Na anderhalf uur errors eindelijk één match kunnen spelen. Moet wel zeggen dat het qua gameplay een pak beter aanvoelt. Zin in meer!
Ik mis het “waar is fifa 26 al te koop” topic. Dat moeten de meest drukke momenten van dit forum geweest zijn. Overal spotten of het spel niet al ergens in schappen lag. Regelmatig s’avonds net voor sluitingstijd bij Dixons kunnen kopen. Nu download ik het spel vanaf de bank en is er een stuk romantiek verloren gegaan. Tijden veranderen.
Er is een eerste squid update beschikbaar, lees ik.
Toch zo maar de ultimate edition downloaden denk ik ![]()
Ik hoop inderdaad dat de selecties bij release helemaal up to date zijn zodat ik meteen mijn geplande career kan starten. Heb enorm veel zin om de gameplay uit te proberen
Ze lijken in orde te zijn nu.
Ben enthousiast over de gameplay! Combinaties lopen veel vlotter, ik heb het idee dat de medespelers beter snappen wat ik wil doen. Ik zie de AI ook meer foute passes geven en zelfs tactische fouten maken. Verder merk ik dat fullbacks effectief overlapping runs maken en dat middenvelders beter aansluiten bij de centrale verdedigers. Game loopt ook erg soepel, al heb ik nog een occasionele stutter die ik nog graag weg wil.
Morgen hopelijk wat tijd om een carrière te starten.
Helemaal eens, echt een leuke herinnering!
In die jaren waren er duizenden bezoekers en vele honderden leden tegelijkertijd op ons forum te vinden. Leden die elkaar kassabonnetjes toestuurde in de hoop dat winkels overstag zouden gaan. En veel winkels deden dat ook. Inderdaad een stukje romantiek van een fysieke disc in handen krijgen, zonder dat deze beperkt werd door een internetverbinding.