EA SPORTS FC 26 - Algemeen

Ik zie dat ik maar 7 spelers als wissel kan meenemen, vind ik weer een minpuntje

Pas 5 jaar geleden aangepast toch :squinting_face_with_tongue:

Bij doelstellingen zag ik in een menu alleen de op het veld doelen, maar jeugd, financien en naamsbekend kon ik niet vinden, maar die word bij je team keuze wel benoemd

(lag misschien aan de proefversie)

Net twee potjes gedaan, redelijk tevreden. Het voelt allemaal wel wat statisch en stroperig. Dieptepases zijn wel eindelijk flink verbeterd!

Ik heb trouwens wel gewoon 9 wisselspelers…

Ahahaha, Dit legde ik nog 3 dagen geleden uit aan een 17 jarige collega die dus nu veel geld heeft betaald om het eerder te kunnen spelen.

Hij kon moeilijk geloven dat het zo werkte vroeger, wat mij trouwens ook gelijk een oud gevoel gaf, maar dat terzijde

Het jagen van vroeger om eerder te mogen spelen….. wat een tijden waren dat inderdaad!

1 like

idd al om 9,55 bij de winkel staan

Voor de winkel fluisteren met wie je start idd, en wie je koopt/verkoopt met andere en dan een ā€˜oneens blik’ trekken, omdat je het zelf anders zou doen, onder het algemeen, veel plezier met je club groet,

1 like

Ik las dat het is gekomen bij de laatste Squad update. Ik hoop dat het dan inmiddels opgelost is en ik vanavond ook weer 9 wisselspelers mee kan nemen

Wanneer komen er meestal de nieuwe updates op https://sofifa.com/ ?

Sofifa 26 is officieel online!

2 likes

Op ps4 eafc25 had de standaard camera stand.

die wil ik nu weer op ps5. Welke moet ik dan toepassen om weer hetzelfde te hebben?

Ik speel nu 24 uur en het is niet radicaal anders dan voorheen. Gelukkig lijken de selecties redelijk goed op peil. Maar ik zie de buitenspelval niet meer… en daar speel ik doorgaans zwaar op :frowning:

Ik zal nog flink met sliders aan de slag gaan, om een beetje reƫle speelsnelheid te krijgen. Straks eens een eerste CM opstarten.

Gameplay (op authentic) is toch een gigantisch verschil?

Het tempo van de wedstrijd lijkt iets natuurlijker, maar ook niet meer dan dat. Het is niet slecht, zeker niet, maar om nou te zeggen dat het enorm is veranderd - nee, dat gevoel heb ik niet.

Gek, ik dus wel. Vooral medespelers vind ik echt een pak slimmer, zowel aanvallend als verdedigend. En animaties lopen vlotter, het is makkelijker een bal af te pakken Ʃn hem binnen de lijnen te houden. Schieten voelt beter, korte pasjes ook. En ik vind dat spelers zich vrijer bewegen, in 25 hielden ze tot in het absurde vast aan de instructies.

Misschien merk ik een deel van deze dingen alleen op omdat ik met manual settings speel, maar ik ben er erg blij mee!

Ik merk wel dat teamtactiek ook een flink verschil maakt.

Gek genoeg heb ik het nog wel lastig met het af pakken van de bal, vooral bij ploegen die op balbezit spelen. Die spelen continue de bal risicoloos terug om maar geen balverlies te hebben, maar creĆ«eren daardoor ook amper kansen…

Zat wat te neuzen in de potenties van spelers in CM. Wat een hoeveelheid spelers die min. 87 potentie hebben zeg. Maar liefst 138.. Dat zijn complete teams met supersterren na een paar jaar.

teams van weleer terug naar heerschappij

Klopt het dat je Icons & Heroes naast player career nu ook in manager career mode kan gebruiken?

Jup. Lijkt me verschrikkelijk.

Het enige wat me daar leuk lijkt is met een Icon eigenlijk meteen stoppen en dan trainer worden bij ā€˜zijn’ cluppie, al weet ik niet of dat kan?