Al een idee met jullie metéén starten?
Ik denk aan Spurs of Sunderland
Een Ajax zonder Kroes en Heitinga, en opnieuw beginnen/doorgaan met Beuker, Íñigo Pérez en Jordi Cruijff. (Story Mode)
HSV, Lyon en Sunderland zijn ook leuke opties die ik eventueel wil proberen.
Ik denk aan Valencia, ideale middenmoter met potentie om aan de gameplay te wennen.
Meestal eerst met PSV.
Nog niet zeker (al moeten de reacties ook eerst beter worden qua kwaliteit van het spel). Dacht eerst Ajax, maar wil die denk ik wat langer oppakken waardoor ik beter kan wachten tot bugs eruit zijn.
Misschien gewoon even Arsenal, Lyon, Dortmund, Monaco of een andere Engelse club.
Zitten er zoveel bugs in het spel dan? Heb me er eigenlijk nog niet zo in verdiept ![]()
Ajax. Ik zat gisteren in het stadion en heb toch andere ideeen over hoe Ajax moet spelen dan hoe ze gisteren voor de dag kwamen. Enorm veel zin om ermee te beginnen.
Sowieso kapitaals vernietiging als je de grootste aankoop op de bank zet en als je hem dan brengt als linksbuiten op te stellen. En dan die fout met Moro, amateurs. Ajax word altijd een save in eafc
Ik kijk er overigens ook naar uit om een carrière te starten met Bayern en Napoli door de echte stadions. Geen echt stadion weerhoud me meestal om er een verhaal mee te beginnen.
United Tigers SC - FC 26 - Sep 19, 2025 | SoFIFA
hiermee moet je jeugd naar glory wel lukken
zet het over naar 3 liga of league two
Ik heb dus helemaal niks met een carrière in Italië, vanwege het ontbreken van sommige licenties. Kan me daar gewoon niet toe zetten..
hamvraag wat voelt nepper, een serie a zonder licenties of Itaie met wat rest of de wereld teams?
(zagreb split ference olmypiacos panatinaikos)
Allebei geen doen. Sinds er licenties ontbreken speel ik niet meer in Italië
Overstappen naar PC! Ik schat dat er binnen de week wel de eerste mods zullen zijn met licenties.
Iemand al gespeeld met Eintracht Frankfurt? Zat net wat rond te kijken. Hebben een mooi stadion, goede shirts. Selectie heeft van alles wat. Oude bekenden zoals Mario Götze en Batshuyai, opkomende jongens zoals Collins, Larsson, Bahoya, Uzun, Burkardt, Baum, Brown en Wahi. Maar ook wat stabielere spelers als een Doan, Koch en Dahoud. Best een goede optie voor een CM! Zeker nu de Bundesliga meer gelicenseerd is.
Op 25 een leuke carrière mee gehad. Veel opties ook qua formatie, deels door de grote kern en ook door een paar veelzijdige spelers. Uiteindelijk op een 442 die in balbezit 352 wordt uitgekomen, met Götze die als LAM naar het centrum komt, waarop de RAM rechterflank wordt en de linksback de hele linkerflank voor zich neemt.
Alleen jammer dat Uzun wat minder potentie heeft dan vorig jaar.
Voordat ik met Telstar begin (even wachten op squad update voor eventueel foto’s of iets dergelijks), wil ik graag eventjes een team managen om het spel even door te krijgen en alle nieuwe (zijn er veel?) dingetjes onder de knie te krijgen.
Ik zoek daarom een team in de top 5, waarbij Engeland, Duitsland en Spanje de voorkeur hebben. Ook graag een team waarbij het prima is als je wint, maar ook niet erg als je verliest, en een team waar je echt wat op kan bouwen. Mooie shirtjes en stadion is een pré. Ik denk zelf aan Hertha, maar als iemand anders een andere optie / idee heeft hoor ik het graag!
Hertha of Schalke in de 2.Bundesliga. Denk dat Betis ook heel erg gaaf is. Mocht je meer uit willen wijken naar Frankrijk dan Rennes (alleen hebben die altijd standaard tenue’s). In Engeland ga ik zelf voor Spurs en lijkt mij Everton ook geweldig.
Ben zelf met Valencia gestart. Prima selectie met genoeg opties op elke positie, ook veel verschillende formaties mogelijk. Stadion is prachtig, mooie uit-shirts en geweldig derde tenue. Bijna elke speler heeft een face. En met Javi Guerra heb je een centrale middenvelder waarmee je de nieuwe rol ‘box crashed’ kan uittesten!