Vertel hier je verhaal over je career mode als trainer in deze editie.
ik zou wel willen, maar voorlopig kan ik een opgeslagen carrière niet wederopladen/-starten.
Dynamo Dresden - Seizoen 1
Niveau : Ultiem
Mijn eerste carriere van deze editie begonnen met Dynamo Dresden. Vorige editie heb ik hier ook al een carriere mee gehad, nadat ik ze real life bezocht had. Een prachtige club met een loyale supportersschare. Afgelopen seizoen zijn ze gepromoveerd naar de Bundesliga.2 . Mijn doel is om zo snel mogelijk te promoveren. Hierna kun je we langzaam gaan bouwen naar een stabiele Bundesliga club met ambitie om de successen uit de jaren 70 te evenaren. Hierbij wordt gekeken naar vooral Duits, Midden- en Oost-Europese voetballers. Net als destijds, als topclub in Oost-Duitsland.
Selectie ( eind seizoen 1)
*IN: *
Pop ( Rapid Boekarest) - 1,5 miljoen euro
Kabar ( Borussia Dortmund) - Huur voor 2 seizoenen
Gebel (RB Leipzig) - Huur voor 1 seizoen
OUT:
Oehmichen ( Kasimpasa ) - 2,3 miljoen euro
Froling ( FC Magdeburg) - 1,6 miljoen euro
- Oehmichen en Froling zijn onverwachts verkocht door het bestuur. Dit wás een bug in de game destijds.
Goals:
- Vermeij (24 goals)
- Pop (12 goals)
- Gebel (8 goals)
- Hauptmann (5 goals)
- Kother (4 goals)
- Menzel, Lemmer (3 goals)
- Casar, Daferner en Herrmann (1 goal)
Assists:
- Gebel, Kother en Vermeij (12 assists)
- Kammerknecht, Hauptmann en Lemmer (3 assists)
- Pop, Menzel en Herrmann (2 assists)
- Casar, Daferner, Sapina en Risch (1 assists)
Resultaten Bundesliga 2 en DFB Pokal
-
-
Dynamo Dresden - 65 punt
-
FC Schalke 04 - 65 punt
-
VFL Bochum - 64 punt
-
SV Darmstadt 98 - 56 punt
-
Hannover 96 - 56 punt
-
Hertha BSC - 49 punt
-
Fortuna Dusseldorf - 47 punt
-
FC Magdeburg - 47 punt
-
Greuther Furth - 46 punt
-
Kaiserlautern - 44 punt
-
SC Paderborn - 44 punt
-
SV Elversberg - 39 punt
-
FC Nurnberg - 39 punt
-
Karlsruher SC - 38 punt
-
Holstein Kiel - 36 punt
-
Arminia Bielefeld - 35 punt
-
Preussen Munster - 28 punt
-
Braunschweig - 28 punt
Bijzonderheden: Bochum promoveert naar de Bundesliga na een tweeluik met HSV.
Arminia Bielefeld handhaaft zich na een tweeluik met Saarbrucken.
DFB Pokal
Darmstadt - Dynamo Dresden 1-2
St Pauli - Dynamo Dresden 1-3
Ulm - Dynamo Dresden 2-0.
Vooruitzicht seizoen 2:
Onverwachts kampioen ongeacht geduchte tegenstand. Volgend seizoen zal veel door geselecteerd moeten worden, nadat ik aardig wat spelers transfervrij heb laten gaan afgelopen januari. Hierbij wordt het eerder genoemde transferbeleid toegepast om onze eerstvolgende doelstelling te behalen: handhaving in de Bundesliga.
Denk je dat dit team sterk genoeg is om te overleven in 1.Bundesliga? Wat is je budget om je te versterken?
Ik ben onverwachts gepromoveerd ondanks het realistische in-game computer niveau. Met de huidige selectie en de aangekondigde mutaties ga ik dat zeker niet redden nee. Ik zit nu nog in juni van seizoen 1 en zal in augustus rond de 25 miljoen hebben. Dat wordt heel uitdagend ![]()
Even een stomme vraag (misschien) hoor, maar de laatste jaren vooral Ultimate team gespeeld, dus heel lang niet heel ver gekomen in een carrière. Krijgen spelers hoe meer ze zich ontwikkelen ook kans op playstyles en die schildjes (geplaatst schot, slidings, etc.)?
Volgens mij pas vanaf 90 ALG. hiervoor is dit niet van toepassing
Gaat dit niet om 80 algemeen
Newcastle, einde S1
Op twee speeldagen van het einde kan de vijfde plek en bijhorend ticket voor de Europa League ons niet meer mislopen. Die Europa League zal dan meteen ook het hoofddoel van S2 worden. In de CL gingen we dit jaar moeizaam door naar de play-offs, waarin Galatasaray (en vooral Oshimen) te sterk bleek.
In de FA Cup wisten we door een gunstige loting zonder al te veel moeite de finale te halen. Daarin werd Manchester City na verlengingen geklopt, dankzij een fantastische schot van Gordon.
Opstelling:
Ik begon nog aan het seizoen met Pope, Trippier, Schär, Botman en Joelington in de basis. Pope verloor zijn basisplek aan Ramsdale en wou daarna vertrekken. Ramsdale deed het echter ook niet top en dus heb ik Lunin weggeplukt bij Real. Ramsdale keepte wel nog de bekermatchen. Trippier werd al snel voorbijgestoken door Livramento en gaat eind dit seizoen op pensioen. Als vervanger denk ik aan Wan-Bissaka van het gedegradeerde West Ham. Schär wou z’n contract niet verlengen en vertrok in de winter, Simakan werd als derde keuze gehaald. Ik ging echter veel rouleren centraal achterin. Botman bleek daar niet mee te kunnen leven en wil weg. Voor Joelington wou ik een concurrent. Guendouzi brengt agressiviteit én voetbal, doet het erg goed. Voor Joelington kreeg ik vervolgens een niet af te slaan bod. Miley doet het als invaller vaak er goed. Jashari werd gehuurd van Milan (waar hij amper speelde) om als back-up van Tonali te fungeren, die was in januari en februari ook geblesseerd. Op linksback had ik nog een back-up nodig die genoegen zou nemen met weinig speeltijd. De geweldige voorzet van El Karouani maakte hem een goede keuze. Er komt wel nog een jeugdproduct terug van uitleenbeurd.
Woltemade en Gordon maakten de meeste doelpunten. Voor volgend seizoen wil ik een vervanger voor Botman en een concurrent voor Elanga op rechts, liefst een linksvoetige. Ik denk aan Bowen. Tips zijn welkom!
Mooi verhaal @Raindog
![]()
Mooie club dat , ondanks hun sjeiks , nog steeds een klassiek Engelse sfeer heeft.
5e en een FA Cup is een uitstekend prestatie.
Speelt Guendouzi niet te hoog op het veld? Is normale een (dubbele) 6 en komt nu in jouw systeem ook in aanvallende zones. Lijkt hij mij technisch tekort te komen.