EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Heb je hulp nodig bij het vinden van een juiste aankoop? Gebruik dan dit topic.

Ik trap af.

Ik begin vanavond met Dynamo Dresden en ik zoek naar een LA in S1.

Ik dacht zelf aan Kabar huren van Borussia Dortmund.

Iemand nog andere, realistische opties?

Finkgrafe is back up bij Leipzig, misschien die op huur basis overwegen,(ik had er veel plezier mee in fc 25 bij bremen)

of sant Pauli hebben er 2 van gelijkwaardige kwaliteit, een van die 2

Soumahoro van Hamburg, daar reserve, en veelzijdig met lm en linker centrum verdediger als opties

1 like

Ik denk niet dat zulke spelers heel snel van de Bundesliga naar de 2.Bundesliga gaan, zeker Finkgrave niet.

Op zoek naar een rechtsback voor Everton. Mijn eerste keus is nu Patterson. O’Brien kan daar eventueel ook maar zie in hem meer een cb. Hij moet talentvol zijn en eigenlijk Patterson niet in de weg zitten.

centraal op het middenveld staan Gueye (laatste seizoen) en Garner met daar achter Iroegbunam. Ook daar een zelfde profiel. Talentvol of juist een routinier.

Weer in Newcastle; toch op zoek naar een lange termijn, voor doelman pope, of eigenlijk alle keepers

En nieuwe verdedigers, de meeste lopen in 26 uit hun contract en zijn niet meer de jongste, vooral voor Kraft en Lacelles zoek ik vervanging die naar thiaw en Botman toe kunnen groeien, Maar eentje die er direct staat kan ik ook wel gebruiken, Scharr en burn gaan niet sneller worden

Mijn hangijzer is Lewis Miley, is het handiger om hem te houden(hij is nu mijn 5e optie) op het middenveld of is een huurjaar nog nuttig en dan een tijdelijke betere optie halen

Maignan en Ter Stegen hebben contractissues, waardoor zij interessante keeperopties zijn op dit moment. Zou met Newcastle evt. kunnen gezien het vermogen dat de club heeft. Anderzijds nog niet echt een topclub. Snap overigens ook niet waarom een Chelsea of United niet doorpakte bij één van de twee of Donnarumma.

Wat meer gericht past een Dean Henderson denk ik mooi.

1 like

Misschien kun je kijken naar Tzolakis (Olympiakos) of Trubin (Benfica) op goal. Centraal kun je kijken naar Comuzzo (Fiorentina).

Ik zoek een realistische opvolger voor Neuer bij Bayern. Iemand suggesties?

Met Nübel en/of Urbig heb je die al in huis lijkt mij?

Nubel is niet goed genoeg en Urbig heb ik verhuurd. Voordat hij kwalitatief genoeg is ben ik een aantal seizoenen verder.

Vind ik echt een grote fout dan. Urbig was in eafc25 al bundesliga ready. Huurde hem in mijn Hsv save. Het zou ook kaptiaals vernietiging zijn om een hele dure aankoop te doen. Het enige wat kan is een Ortega ophalen bij City. In die trent

1 like

Urbig vind ik met een 75 rating dan weer niet echt Bayern ready.

Zal snel genoeg groeien echt een waste of potential als je puur alleen af gaat op ALG.

Kwaliteit van Neuer krijg je natuurlijk nooit 1 op 1 terug. Ik denk dat Nübel goed genoeg is tot het moment dat Urbig er helemaal klaar voor is.

Ik weet niet aan welke club je Urbig hebt verhuurd, maar waarschijnlijk komt ie terug met een OVR van +/- 78-80, binnen twee seizoenen is ie dan 85+ en met dynamic potential heb je dan je nieuwe Neuer in huis.

1 like

Zien jullie Morton (nu Lyon) ooit voor Everton spelen. Heeft een verleden bij Liverpool

Mja, zeg nooit nooit. Kan best zijn dat hij niet weer bij Liverpool terug zou kunnen komen qua niveau en dan staan er meer opties open. Anderzijds is hij vanaf z’n 7e bij Liverpool geweest volgens mij en heeft hij Everton toen al eens afgeslagen. Hij is wel pas net bij Lyon, waardoor een snelle transfer waarschijnlijk niet meteen plaatsvindt.

Tottenham lijkt idiaal om mijn magere Newcastle middenveld te voorzien van versterking, daar lopen er 9, rond niveau Joeilton maar welke is het meest realistisch om over te nemen

Bertancur, Sarr, Kulusevski, Maddison, Simons, Gray, Palhinha, Bergvall, Bissoumma,

Bergvall en Gray afgelopen spel nog gebbruikt

Tot Lewis Miley op niveau is

Alternatief een nieuwe linker flank, en Lewis Hall en Harvey Barnes omscholen naar middenelders

Dewsbury hall van Everton? Ferguson ophalen uit Italie

Dewsbury Hall zit net een goede maand bij Everton, na zijn 29mio transfer van Chelsea.

Overigens zou ik geen van de namen van Tottenham halen. De spelers waar je team iets aan heeft zullen ze niet verkopen. De anderen zijn niet goed genoeg.

Misschien kan je eens kijken naar: Hjulmand, Ederson, Nmecha (vorige editie een fijne speler) of Zakaria.

1 like