André of Joao Gomes van Wolverhampton.
Iemand suggesties voor Bournemouth? Ben op zoek naar spelers die wat onbekender zijn, maar toch goede kwaliteiten hebben. En naar grotere talenten/opkomende spelers die naar de club kunnen trekken.
Club staat bekend om hun goede scouting en het aantrekken van talent. Zo is deze zomer voor 240 miljoen verkocht (Huijsen 63m, Zabarnyi 63m, Kerkez 47m, Ouattara 43m). Het levert de club natuurlijk een fors vermogen op, maar ook afgelopen jaren werd er gericht geïnvesteerd. Deze zomer was het Diakité 35m, Petrovic 29m, Doak 23m en Adli 21m. Eerder natuurlijk Huijsen en ook Evanilson van FC Porto, 37m.
Heb geen specifieke voorkeur voor posities. Kan best veel inpassen in de loop van de tijd. Mede omdat de club deze zomer behoorlijk verkocht heeft en de selectie wat minder breed is geworden dan voorheen. Momenteel ligt de prioriteit centraal op het middenveld en verdieping op linksbuiten (of CAM).
Tzolis (Brugge) als linksbuiten en Timber of Taylor in het midden.
Hallo allemaal,
ik zoek voor Freiburg spelers:
Het liefst CM/CVM/RM
Wie zien jullie als nieuwe trainer bij Man U als Amorim ontslagen wordt? Lijkt me leuk om met Live Points te starten en de schade te beperken tot er in januari een 8 gekocht kan worden. Overschakelen naar een 4231 zou al veel oplossen daar, denk ik.
Eerlijk, het zou mij niet verbazen als ze met hangende handjes terugkomen bij Ten Hag, onder het mom van: we begrijpen het nu, je was zo slecht nog niet.
Ik zou eens een goed kijkje nemen naar iemand als Derek McInnes (hoewel hij net is ingestapt bij Hearts) en ik zou niet raar opkijken als ze een kansje wagen bij De Zerbi (Marseille), of Fonseca (Lyon). Of eventueel: die trainer van B/G die ook ooit bij Ajax werd genoemd (Knutsen?), of anders Gareth Southgate?
Maar goed, dan hebben we het over namen die presteren. Ik persoonlijk zou bij een club die inmiddels langer dan 10 jaar met zichzelf worstelt, als het ware overnieuw beginnen en dat kan feitelijk met een trainer van het tweede, of een anonieme trainer uit de lagere regionen.
Maar ze zouden er verstandig aan doen, Amorim of de eerstvolgende manager de tijd te geven: kijk naar Liverpool en nog steeds Arsenal hoe lang het duurde alvorens daadwerkelijk succes kon worden geoogst en dan zou bij Manchester United alles binnen een handomdraai gefixt zijn?..
Southgate wordt wel eens genoemd inderdaad. Heb er persoonlijk niet een hele hoge pet van op.
Wel is het lastige bij een club als United: zoek je een manager zoals het bestuur deze zou aanstellen of iemand die daadwerkelijk verstandig is (of de gemiddelde United fan die denkt dat Zidane nog steeds komt). Zij zouden bij wijze van spreken weer kijken naar een short term Mourinho of een one-system manager als een Conte/Amorim zelf.
Ga je voor daadwerkelijk goede opties, kom je bijv. uit bij een Eddy Howe van Newcastle of een Andoni Iraola wie bij Bournemouth fantastisch werk aflevert. Evt. een Glasner of Michael Carrick. Howe en Iraola zijn managers die een visie en een project kunnen neerzetten. Zij bouwen een club op.
(Overigens is FC26 best realistisch, United staat bij mij op degradatieplaatsen. Benieuwd of ze daadwerkelijk degraderen aan het einde van het seizoen)
Carrick vind ik een hele mooie! Jongen van de club die toch al wat ervaring heeft opgedaan. Al deed hij het niet geweldig bij Middlesbrough. Iraola is ook wel een mooie optie, Howe zie ik een Newcastle dat CL speelt niet verlaten. Bedankt!
CVM: Haspolat ( Westerlo ) , Ojderiran ( RC Lens) of Sattlberger ( Genk)
CM: Leopold ( Hannover 96) , Seild ( Rapid Wien) of Bidstrup ( RB Salzburg)
RM: Males ( Young Boys) of Mvuka ( Lorient )
Al een 8 op het oog @Raindog ? Of was je (nog) niet begonnen?
Nog niet, heb je suggesties? Zou Gallagher kunnen?
Ben er qua manager ook nog niet uit.
Gallagher zou opzich wel kunnen. Ondanks dat hij het goed naar zijn zin heeft bij Atleti en de speelstijl hem ook ligt, zou een terugkeer bij een top 6 club altijd mogelijk zijn. Andere realistische opties zijn, naar mijn inziens: Tielemans ( Aston Villa) of Ederson ( Atalanta Bergamo)
Alternatieve opties voor Southgate: Xavi, ?
Gallagher zou kunnen, maar ligt er denk ik beetje aan hoe je het gaat aanpakken. Rustige opbouw zou het kunnen. Ga je voor meedoen aan de top zou ik het denk ik niet doen en meteen voor een betere voetballer gaan.
Afgelopen zomer waren ze dicht bij Carlos Baleba. Echte krachtpatser op 8. Wharton wordt hoog aangeschreven. Al is hij op het moment denk beetje hetzelfde als Gallagher. Ederson zou kunnen inderdaad. Palacios van Leverkusen vond ik vorige editie érg goed en kan prima de stap aan. Persoonlijk voor hem of Baleba gaan.
Quinten Timber naar Newcastle? Als back-up voor Tonali op de 6, maar ik vermoed dat hij ook op de 8 kan invallen? Ik zie het niet zo in Willock en dan heb ik met Miley nog maar één alternatief.
Mooi tussenstap toch. Beetje Wijnaldum route, beter dan de route van de Beek.
Kan prima. Moet zeggen dat Timber volgens mij niet echt op 6 speelt, naar inderdaad meer op 8. Hij is zoekende maar een nieuwe stap en deze past goed.
Timber is inderdaad wel een echte 8. En eerder een 10 dan een 6, IRL dan, misschien dat z’n stats in FC26 wel perfect zijn voor de 6 positie.
Lijkt me zeker een goede transfer. Zoals @Spoon0612 al aangeeft de ‘Wijnaldum route’ van middenmoter naar de top van Europa. Ik zie een Taylor bijvoorbeeld niet deze slimme stap maken.
Klinkt wat voorbarig gezien Taylor deze zomer op randje stond om naar FC Porto te gaan. Kan je iets vinden van de Portugese competitie als tussenstap, maar het is geen rechte lijn naar de top.
Ik zoek voor mijn Eintracht Frankfurt twee spelers die genoegen nemen met een plekje op de bank. Het gaat om de volgende posities: CV, LA en LM. Let op; één speler moet dus zowel CV als LA, of LA als LM kunnen spelen. Iemand suggesties?