EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Lennon Miller van Udinese, aanrader!

Ik ga een carrière starten met Ashley Cole, die West Ham na degradatie de club weer naar de Premier League moet loodsen.

Veel spelers zullen na degradatie willen/moeten vertrekken. Hieronder mijn eerste verlanglijst wbt nieuwe aankopen. Welke zijn realistisch?

Egan-Riley (Marseille)
Norton-Cuffy (Genoa)
Oosterwolde (Fenerbahçe)
Ferguson (Bologna)
Tavernier (Bournemouth)
Hauge (Bodo/Glimt)
O’Riley (Brighton)
Bolugun (Monaco)

Denk dat je lager moet mikken. Spelers gaan niet een divisie lager spelen. Scout in Schotland, Championship. Maar niet in PL, Ligue 1

Sluit ik mij bij aan. Een Tavernier is bijv. vaak gewoon basisspeler bij Bournemouth en een Oosterwolde speelt Europees met Fener. Denk dat een degradatie juist een mooie kans is om wat gerichte en minder dure aankopen te doen. Iets wat met name West Ham vaak vergeet.

Ik denk er aan om met live points met Schalke te starten vanaf de komst van Dzeko. Maar wie zien jullie naar Schalke komen als de promotie gehaald wordt? Goretzka wordt mijn toptarget.

Goede vraag. Las gister een artikel met Youri Mulder, die bij Schalke werkzaam is als directeur voetbalzaken, dat zij bij de promotie contractverhogingen en clausules moeten gaan betalen. Daardoor wordt het komend seizoen zeer gericht inkopen met relatief beperkte middelen. Een Goretzka zal dan alleen kunnen als hij zelf veel water bij de wijn doet. Schijnt dat hij bij Bayern rond de 13 miljoen euro ex. bonussen per seizoen zit.

Qua aankopen heb ik even niet zo iemand in m’n hoofd, maar denk voornamelijk richten op 2. Bundesliga, degradanten uit de Bundesliga die nu financieel moeten offloaden en Scandinavië. In Nederland wordt Taha genoemd als potentiële versterking voor Schalke.

Ik dacht sowieso in Nederland te gaan kijken wegens Mulder (ook hier in België bekend, echter iets minder dan zijn vader), maar ook in Oostenrijk en België wegens Muslic (die het hier bij Cercle Brugge uitstekend gedaan heeft). Geweldig charismatische man trouwens, met de beste baard in het trainersvak.

Hi allemaal,

nu zie ik dat Le Mans op het punt staat om te promoveren na Ligue 1. Ik wil met ze spelen en promoveren, Maar geen idee welke spelers ik moet halen

Ik zal vooral kijken naar het rechterrijtje in de Belgische Pro League en Zwiterse League.
Daarnaast wisselspelers uit de Ligue 1 en normale spelers uit de Ligue 2.

Heb je posities voor mij ? ik wil je wel helpen.

Thnx. Ik zoek eigenlijk op iedere positie wel iets, want het is een zwakke ploeg, maar voor nu zoek ik:

CV - LM - CAM

heb maar 7 miljoen

Oke.
Op basis van budget kun je onderstaand zelf bepalen.

CV: Riou ( La Louviere), Luthi (Winterthur), Kakou ( Cercle Brugge), Nair ( Guingamp) of Antonio huren van RC Lens

LM: Kadile (Servette FC), Douane ( Clermont Foot), Diouane huren van Lille of Njantou huren van PSG

CAM: Balikwisha ( Leuven), Sellouki (Stade Mayenne), Lutin ( Amiens)

Bedankt voor het helpen

Voor FC Köln zoek ik alvast een spits voor in S2.
Door mijn eis van minimaal 186cm heb ik aardig moeite met de zoektocht.
Moet namelijk ook realistisch zijn.
We eindigen in het linkerrijtje en waarschijnlijk ook in de top 7 ( Europees Voetbal).
Ik dacht aan de volgende namen:

• Beljo ( Dinamo Zagreb)
  • Osula ( Newcastle United)
  • Priske ( Birmingham City)
  • Ivanovic (Millwall)
  • El Mala omtoveren tot spits…?
    Zijn dit realistische namen of hebben jullie nog opties?

Goede prestaties. Ik zou Osula en El Mala niet overwegen, die zijn wel echt een stap verder qua club, waarde en contracten om het realistisch te maken.

Beljo heeft hele goede cijfers gehad, dus een stap vooruit kan zeker interessant zijn. Priske en Ivanovic zijn daarentegen ook prima opties. Priske heeft Birmingham 7 miljoen gekost, dus die zal als talent niet goedkoop zijn.

1 like

Misschien heb je iets aan deze namen?

• David (Union St. Gilloise)
  • Guus Til (PSV) proberen?
  • Rrhamani (Sparta Praag)
1 like

Kojzek - Wolfsberger

Hogh - Bodo

Grgiz - Sturm

1 like

Transferzomers bestaan vaak uit cycli. De ene zomer zijn de clubs voornamelijk wat gerichte versterkingen aan het doen, de andere zomer zie je dat veel clubs een halve reorganisatie uitvoeren. Vaak heeft een EK of WK hier ook invloed op. Deze zomer zal waarschijnlijk een combinatie zijn. Hoewel, als een aantal clubs écht doorselecteren kan er alsnog veel gebeuren. Een Arsenal zou in principe op zoek zijn naar gerichte versterkingen na dit succesvolle jaar, maar kan er ook voor kiezen om echt door te selecteren en spelers als White, Martinelli en misschien zelfs Ödegaard van de hand te doen. Zelfde geldt voor Real Madrid. Dat in theorie niet veel extra’s nodig heeft als iedereen fit is, maar met de komende presidentsverkiezingen hoor je beide kandidaten ook blazen over >150 miljoen euro aankopen.

Met veel topclubs speel je eigenlijk nooit in FIFA door het gebrek aan uitdaging en de beperkte ruimte om te versterken. Soms ontstaan er wel interessante situaties, zoals dit jaar bij Liverpool. De afgelopen jaren deed de club mee voor de titel. Er was er wel een beetje ruimte voor versterkingen, maar niet veel door de sterke selectie. Hoewel Liverpool later zelf een FIFA zomer beleefde met de aankopen van Isak, Ekitike, Kerkez, Leoni, Frimpong en Wirtz voor 481 miljoen euro. Na de titel leek de club flink door te pakken en de concurrentie op achterstand te willen zetten. Nu een jaar later is de realiteit toch anders geworden: geen kampioenskoers, nieuwe manager, Salah, Robertson en Konaté geruisloos en gratis de deur uit en geruchten dat ook MacAllister, Jones en Gakpo weg mogen. Hoe rond de selectie vorig jaar leek, zo leeg kan hij deze zomer worden. Mooi moment om toch eens met Liverpool te spelen lijkt me (voor de liefhebber van hetzelfde verhaal: Juventus en mogelijk Chelsea).

Nu wil ik wat topspelers/talenten aantrekken (noem een Diomande of Barcola), maar ook overige Premier League spelers (noem een Lacroix of Scott) of juist wat onbekende verrassingen die origineel gescout worden, bijv. Brits of van kleinere clubs. Welke spelers zouden jullie zelf bij Liverpool halen in deze zomer? En hoe zou je spelen: met Wirtz op 10 of op links? Met Isak of met Isak én Ekitike voorin?

Kleine schets:
Vertrokken: Salah, Robertson, Williams en Konaté.
Mogelijk weg: Chiesa (loopt al tijden), Gakpo (geruchten dat ze een betere speler willen), Jones (in RL vrijwel rond met Inter), Bajcetic (altijd geblesseerd), Endo (kwaliteit), McConnell, Gomez, Elliott en Tsimikas. MacAllister wordt ook vaak genoemd.

Dan houd je ongeveer deze opstelling over:

——————————–Isak / Ekitike——————————–
—? / ?–———————Wirtz / ?—————————? / ?—–
————Szoboszlai / ?———–Gravenberch / ?———–
–Kerkez / ? —vDijk / Leoni— ? / Jacquet –Frimpong / Bradley–
—————————Alisson / Mamar. —————————–

Betekent dat je vrijwel geen vleugelspelers hebt, Ngumoha is pas 16. Geen back-ups voor de 10, de CM’s, de linksback en mocht je Bradley niet goed genoeg vinden ook de rechtsback. Centraal is Jacquet een topaankoop voor 64 miljoen euro, maar hij is ook pas 20 met enkel 1 seizoen bij Rennes gespeeld. Leoni is tevens nog jong en Van Dijk wordt ouder. Laat ook ruimte voor één of twee nieuwe CV’s.

In mijn ogen kunnen Ekitike en Isak niet samen spelen. Zou ook gewoon ten alle tijde 4231 of 433 spelen. Ik zou Wirtz altijd op 10 houden met Szobo en Ryan erachter. Betekent dat Mac Allister op de wissel, waarbij ik Jones zeker weten zou houden. Prima dynamische middenvelder en houdt daarbij het Britse gehalte in stand. Links en rechtsbuiten 2 basisspelers halen, waarbij Gakpo wél behoudt. Chiesa kan wel weg. Rechtsback zijn Bradley en Frimpong zat. Hier is zeker de prioriteit om een basis-cv te kopen.

LW: Leao ( Ac Milan) of Yildiz (Juve)
RW: Adeyemi ( BVB) of Diomande ( RB Leipzig)
Backup RW: Bowen ( WHU) of Hutchinson ( Forest)
Backup CDM: Adams ( Bournemouth) of Ferguson ( Bologna)

CV: Schlotterbeck ( BVB), Van der Ven (Spurs), Lukeba ( RB Leizpig) of Inacio ( Sporting CP)
Backup CV: Botman ( NUFC), Tomori (AC Milan) of Kossounou ( Atalanta)

1 like

Ik ga nog één carrière starten met Aston Villa in FC26. Normaal vind ik die selectie niet uitdagend genoeg, maar nu met uitgaande transfers van o.a. Tielemans, Rogers, Malen en Sancho vind ik het wel de moeite waard. Ik start dan ook in seizoen 2 met de inkomende en uitgaande transfers doorgevoerd.

Nu overweeg ik ook nog om Konsa en Watkins te verkopen, omdat daar veel geruchten rond zijn. En het zou de save nog uitdagender maken.

Zouden jullie deze 2 ook verkopen? En wie zien jullie dan als mogelijke vervangers (N. Jackson wordt genoemd, maar ben ik geen fan van).

En zijn er nog andere spelers die jullie goed bij Villa vinden passen? Heb altijd het idee dat zij heel veel spelers kunnen halen, worden gelinkt aan echt grote namen, maar zouden ook zo een talent uit de eredivisie kunnen halen.

Heel mooie club voor een CM! Heb 'm zelf ook niet gedaan omdat de selectie al best rond was, maar met de huidige transfers is dit weer heel anders inderdaad. Zelf zou ik in ieder geval Watkins houden. Vind hem in game wel echt een fijne spits en in RL moet hij ook aardig prijzig zijn. Anderzijds is het wel een extra uitdaging inderdaad. Zeker als jongens als Bailey (was al verhuurd) en Digne (PSG) ook nog gaan. Mings wordt ouder (33). Buendia en Abraham speelden wat, maar lijken ook niet echt de toekomst te hebben. Al kan Abraham wel als back-up. Martinez wordt genoemd bij Juventus. Heb je een redelijke make over te pakken.

Villa is inderdaad wel een team dat op het moment redelijk wat spelers van verschillende kalibers kan halen, mede door de CL. Anderzijds zaten ze vorig jaar wat in het nauw met de financiën omdat ze daarvoor redelijk wat hadden uitgegeven. Met de verkopen van nu geeft het weer wat lucht, al was Manzambi wel 60m en Gomes 40m.

Andere gerucht is Estupinan. Schijnt bijna rond te zijn. James Garner wordt genoemd als ook Palhinha op huurbasis. Verder lees ik nog niet veel. Je kan eens kijken naar Mbaye op rechts.

Hoe wil je gaan spelen en welke posities wil je versterken?

1 like