Lennon Miller van Udinese, aanrader!
Ik ga een carrière starten met Ashley Cole, die West Ham na degradatie de club weer naar de Premier League moet loodsen.
Veel spelers zullen na degradatie willen/moeten vertrekken. Hieronder mijn eerste verlanglijst wbt nieuwe aankopen. Welke zijn realistisch?
Egan-Riley (Marseille)
Norton-Cuffy (Genoa)
Oosterwolde (Fenerbahçe)
Ferguson (Bologna)
Tavernier (Bournemouth)
Hauge (Bodo/Glimt)
O’Riley (Brighton)
Bolugun (Monaco)
Denk dat je lager moet mikken. Spelers gaan niet een divisie lager spelen. Scout in Schotland, Championship. Maar niet in PL, Ligue 1
Sluit ik mij bij aan. Een Tavernier is bijv. vaak gewoon basisspeler bij Bournemouth en een Oosterwolde speelt Europees met Fener. Denk dat een degradatie juist een mooie kans is om wat gerichte en minder dure aankopen te doen. Iets wat met name West Ham vaak vergeet.
Ik denk er aan om met live points met Schalke te starten vanaf de komst van Dzeko. Maar wie zien jullie naar Schalke komen als de promotie gehaald wordt? Goretzka wordt mijn toptarget.
Goede vraag. Las gister een artikel met Youri Mulder, die bij Schalke werkzaam is als directeur voetbalzaken, dat zij bij de promotie contractverhogingen en clausules moeten gaan betalen. Daardoor wordt het komend seizoen zeer gericht inkopen met relatief beperkte middelen. Een Goretzka zal dan alleen kunnen als hij zelf veel water bij de wijn doet. Schijnt dat hij bij Bayern rond de 13 miljoen euro ex. bonussen per seizoen zit.
Qua aankopen heb ik even niet zo iemand in m’n hoofd, maar denk voornamelijk richten op 2. Bundesliga, degradanten uit de Bundesliga die nu financieel moeten offloaden en Scandinavië. In Nederland wordt Taha genoemd als potentiële versterking voor Schalke.
Ik dacht sowieso in Nederland te gaan kijken wegens Mulder (ook hier in België bekend, echter iets minder dan zijn vader), maar ook in Oostenrijk en België wegens Muslic (die het hier bij Cercle Brugge uitstekend gedaan heeft). Geweldig charismatische man trouwens, met de beste baard in het trainersvak.
Hi allemaal,
nu zie ik dat Le Mans op het punt staat om te promoveren na Ligue 1. Ik wil met ze spelen en promoveren, Maar geen idee welke spelers ik moet halen
Ik zal vooral kijken naar het rechterrijtje in de Belgische Pro League en Zwiterse League.
Daarnaast wisselspelers uit de Ligue 1 en normale spelers uit de Ligue 2.
Heb je posities voor mij ? ik wil je wel helpen.
Thnx. Ik zoek eigenlijk op iedere positie wel iets, want het is een zwakke ploeg, maar voor nu zoek ik:
CV - LM - CAM
heb maar 7 miljoen
Oke.
Op basis van budget kun je onderstaand zelf bepalen.
CV: Riou ( La Louviere), Luthi (Winterthur), Kakou ( Cercle Brugge), Nair ( Guingamp) of Antonio huren van RC Lens
LM: Kadile (Servette FC), Douane ( Clermont Foot), Diouane huren van Lille of Njantou huren van PSG
CAM: Balikwisha ( Leuven), Sellouki (Stade Mayenne), Lutin ( Amiens)
Bedankt voor het helpen