EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Natuurlijk loopt Cucho nu een kruisband blessure op en is voor 7 maanden eruit

Iemand nog wat aanraders/pareltjes uit de Segunda Division, Liga Portugal of onderkant La Liga? Heb er al een paar op de kop getikt, maar ben nog even benieuwd of jullie tips hebben. Denk aan behendige spelers die door hun rating niet zo opvallen, wat leuke talenten die niet aan de top gelinkt worden, etc.

Ik denk spontaan aan Koita van AEK Athene. 75 rating, 4* skills en weak foot, snel, dribbelvaardig en 83 voor afstandsschot en 88 schotkracht!

1 like

Nu ik met Deportivo promotie heb bereikt wacht mij de zware taak ze la liga proof te maken,

Heeft iemand nog suggesties;

want met Yaremay, Mella,: (blijven ze vleugels, of maak ik ze weer spelverdelers) Cruz, Navarro, Alti en Pisilli(gehuurd 2jaar) is mijn basis erg smal,

En 8 van mijn 33(23 tot 25 blijven er over) man zijn gehuurd, en worden niet verlengd (al had ik met deze huurlingen veel succes; niemand ongelukkig of wegens gebrek aan minuten voortijdig gekort)

Barcia stopt

Ferllo, Puerto Noubi Quagiala Louriero vertrekken zeker.

Jeugd: Quintero Vega, Garcia Lopez en Erber(allen verhuurd komend jaar)

dus veel linies zijn welkom,

En ik weet nog niet wat la liga financieel belooft, maar vast geen pl budget

Je kan altijd voor wat talenten gaan van Barca, Real of Atleti om te huren. Verder scouten op 24/33 jaar en ongeveer 5-10M transferwaarde

Hm 35 miljoen en 24 spelers blijkbaar

Correia voormalig Valencia schijnt zonder club te zitten

Ik neig dan soms portugal te voorkeur, puur omdat salaris bij sporting benfica enn porto goedkoper is dan in Madrid of Barcelona

Voor Valencia zoek ik:

• Een linksbuiten of een 10 voor de basis. Danjuma lijkt te gaan vertrekken. Hij speelt momenteel op 10. Echter heb ik met Zalazar een 10 op linksbuiten staan. Ik zou dus kunnen switchen.
  • Een CM voor S3. Guerra begint te groot voor de club te worden en zal vertrekken.
  • Een rechtsbuiten voor S3. Rioja wordt 34 en begint af te takelen.

Momenteel zit ik in de winterstop van S2. Eerste seizoen achtste of negende geworden. De selectie is met een paar gerichte versterkingen best okĂ© voor de middenmoot. Op dit moment ga ik Europa halen. Zij het de Europa League of heel misschien voorronde CL. Ik denk enerzijds aan een ‘normale’ versterking voor de club als sterspeler Guerra vertrekt. Anderzijds is het wel een mooi moment om een keer wel wat geld in te zetten voor een nieuwe sterkhouder. Hoe denken jullie daarover? Valencia heeft de afgelopen jaren weinig transferbudget gehad en de waarde van de selectie daalde. Nu is er gericht ruimte voor versterkingen, hoewel niet te duur. In de career heb ik al eens 50% van het budget moeten afstaan aan het bestuur (in mijn ogen: betaling van de schulden) en zit er qua transfers, salarissen (dood/duur hout weg) en prestaties meer lijn in. Het vertrek van Guerra moet zeker 65-75 miljoen euro opleveren. Denk dat er daardoor wel iets meer mogelijk is inmiddels.

Stel ik haal EL hoe denken jullie over de volgende namen in S3:

• Jan Virgili: Mallorca is gedegradeerd. Speelt in RL pas één seizoen goed nadat hij uit de Barça jeugd kwam. Wel een speler met flair die al bij clubs genoemd wordt
  • Victor Munoz: wordt in RL al gelinkt aan 30mio transfers richting de Premier League. Anderzijds speelt hij ‘maar’ bij Osasuna en zijn de geruchten nooit tot een concrete transfer gekomen. Ook pas 1/2 jaar goed.
  • Gabi Veiga: was bij Celta een toptalent, vertrok naar de woestijn en nu terug in Europa bij FC Porto.
  • Yeremay: speelt op het tweede niveau bij Deportivo. Daardoor lijkt een Premier League stap groot, maar er zijn wel geruchten dat clubs hem polsen.
  • Ansu Fati: breekt niet echt potten meer. Een stap naar Valencia zou kunnen als hij salaris inlevert. Bij Aftrap weet ik niet of ik fijn met hem speel. Iemand ervaring met hem in bijv. S2/3 na wat groei?
1 like

Een linksbuiten: Puado (Espanyol), Mojica (Mallorca), Riquelme (Real Betis), Dolan (Getafe)

Voor op de 10: Sergi Darder (Mallorca), Almada (Atleti), Guridin(Alavés), Isi (Rayo), Aimar (Osasuna), Jese (Las Palmas)

Een CM: Fran Beltran (Girona), Rey (Levante), Ceballos (Real), Patiño (Depor), Bare (Zaragoza), Loiodice (Las Palmas)

Virgili & Muñoz kunnen zeker, zou ‘n stapje hoger zijn voor hen.

Veiga, afhankelijk hoeveel hij speelt bij Porto. Wordt wss dure vogel, maar zou bij Valencia nieuwe start kunnen nemen in Spanje.

Yeremay, speelt Depor al terug in LaLiga? Anders mooie stap hogerop.

Ansu Fati, mja. Wordt dat nog iets? Zou ik laten schieten, wordt mss grootverdiener maar kan hoogstwaarschijnlijk tegenvallen? Breekt inderdaad ook in Monaco geen potten 
 Risicotransfer.

1 like

Ik zit met Man United bijna in de winterstop van S2. Mijn middenveld bestaat uit Hjulmand en Anderson, met Mount en Mainoo als invallers. Ik vind echter dat ik snelheid mis. Mainoo zie ik meer als 6 en dus als doublure van Anderson, maar eigenlijk kan Hjulmand dat ook. Mount zakt echter door het ijs, waardoor ik geen valabele optie heb om in te brengen als ik aanvallender wil spelen. Zien jullie spelers die dit probleem zouden kunnen oplossen?

Zoek je in dit geval meer een 10 (creatieve spelmaker of iemand die achter de spits op duikt) of meer een CM met loopvermogen dan wel diepgang? En denk dat je een backup en/of talent zoekt naast je huidige bezetting?

Inderdaad iemand die vanop de 8 kan spelen en de concurrentie met Hjulmand en Anderson kan aangaan. Op de 10 is Bruno incontournable.

Persoonlijk kan ik Mamadou Sangaré en Lennon Miller erg aanraden. Froholdt is in game ook erg fijn, maar geen idee wat zijn internationale reputatie op dit moment is. Kan best zijn dat die direct naar een topclub gaat. Qua grote talenten worden Ouédragogo en Maza volgens mij wel goed gerated. Andere opties zijn Hugo Larsson van Frankfurt of Diarra van Sunderland.

1 like

Mooi lijstje! Zelf vind ik Nmecha exact wat ik zoek, maar die blijkt een verleden bij City te hebben. Andere opties zijn Koné, Thuram en Moriba. Wat denken jullie?

Ik zou denk ik niet teveel waarde hechten aan het City verleden van Nmecha. Heeft er vrijwel enkel in de jeugd gespeeld (en maar vier jaar) en geen betekenis voor de club gehad. City en met name Chelsea hebben zoveel jeugdspelers gehad die later bij andere Engelse (top)clubs terecht zijn gekomen. Om maar Jadon Sancho te noemen, wie na een City jeugd net als Nmecha uiteindelijk bij Dortmund terecht is gekomen. Waarna United hem oppikte voor een enorm bedrag. Het gebeurt zelfs op directe wijze. Kijk bijv. naar Ngumoha, van wie Liverpool supporters overtuigd zijn dat het hun talent is. Werkelijkheid is echter dat hij er krap een jaar speelt en ruim acht jaar bij Chelsea is opgeleid.

1 like

Ben zelf voor Alex Scott van Bournemouth gegaan. In mijn ogen echt een all rounder. Fantastische dribbel en vanwege zijn balans en stamina een geweldige box to box. Als het ware meer een concurrent voor Bruno Fernandes. Zelf speel ik 433 met een 10. Mainoo en Hjulmand als dubbele 6