EA SPORTS FC 26 - Speler Gezocht

Akpa (Auxerre) kan ze alle 3 spelen. :winking_face_with_tongue:

Heb ik naar zitten kijken, maar ik vind zijn aanvallende stats te mager om ook LM te kunnen spelen. Ik zoek nog even verder voor die positie, maar voor LA/CV staat hij op mijn lijstje!

Voor de flank, is Rynes van Sparta Praag een optie? Ben wel benieuwd welke namen er nog naar boven komen, ik ben namelijk ook met Frankfurt bezig en zit met hetzelfde probleem. Voorlopig los ik het op door Kristensen naar linksback te schuiven als Brown moe is, zo krijgt Baum ook meer speeltijd. Misschien kan Buta in nood nog iets betekenen? 4* voor skills en wrak foot, da’s wel leuk bij een back. Was ooit een toptalent, maar heeft veel blessures gekend.

Hoe speel je trouwens?

1 like

Thanks! Ik was al benieuwd of jij zou reageren aangezien ik ergens had gelezen dat jij ook met Frankfurt bezig was, haha.

Zit nog in het voorseizoen en voor het eerst op Legendary met die OS sliders, de resultaten voor nu zijn 2-0 winst op Pisa, 2-0 winst op Hellas Verona en 3-3 tegen Valencia, wat op zich prima is, maar ben dus nog een beetje aan het puzzelen en heb nog niet met 1 vaste basis gespeeld.

Zoals het er nu uitziet ga ik 4-4-1-1 spelen (gespeeld in preseason) met daarbij:

Zetterer; Kristensen, Koch, Theate, Brown; Doan, Skhiri, Larsson, Bahoya; Uzun; Burkardt.

Rekening houdend met blessures en wissels enzo heb je hierbij ook redelijk wat spelers die op verschillende posities kunnen invallen (Götze op CM, CAM, RM bijvoorbeeld)

Ik start zo ook aan de meeste matchen, afhankelijk van het scoreverloop ga ik vaak naar 4-4-2 met Götze (of Uzun) die vanop links naar binnen komt en zo ook ruimte maakt voor Brown, waardoor het in balbezit op 3-5-2 lijkt.

Buiten iemand voor linksback ben ik vooral op zoek naar een keeper. Zeterer zit al aan zijn plafond en Kau Santos heeft ook geen geweldige potentie. Verder probeer ik Baum en Collins veel te laten spelen en vind ik Chaibi een erg nuttige speler die op veel plekken kan invallen.

Momenteel zijn mijn opties:

• MatĂ©j RyneĆĄ (Sparta Praag)
  • Kai Wagner (Philadelphia Union)
  • Jacob Braum (Go Ahead Eagles), kan ook CM en CAM

Voor CV / LA zou dan inderdaad Clément Akpa best geschikt zijn, heeft een prima potentieel voor een bankzitter, kan zowel CV, LA als eventueel zelfs LM, al zijn zijn aanvallende skills nou niet je van het.

Voor jouw keepersprobleem:

• Noah Atubolu (SC Freiburg, kan prima een stap omhoog)
  • Matvej Safonof (PSG, wisselspeler daar, mocht je zijn salaris kunnen betalen wil hij misschien liever een basisplaats)
  • Bart Verbruggen (Brighton, stap omhoog Europees gezien, al twijfel ik wel over deze)
1 like

Atubolu stond ook hoog op mijn lijstje, ik ga voor hem.

1 like

Ik ben op zoek naar een vleugelaanvaller voor Liverpool. Iemand leuke en realistische opties? Het liefst iemand met een facescan. Een jong talent die Gakpo afwisselt of een bewezen topper die Salah gaat opvolgen mag allebei.

Fofana, Amoura, Quenda of Diao?

1 like

Met Ngumoha heb je toch een toptalent in huis?

Anders : Doak, Curtis of Koumas die nu verhuurd is ook een Liverpool talent

Quenda is van Chelsea. Die zou ik niet kiezen. Doak is net door Liverpool verkocht deze zomer.

Zoek je iemand die allebei de flanken kan of maakt dat niet uit? Adeyemi is voor rechts wel een fijne speler. Semenyo is ook los in de Premier League. Al vond ik hem zelf in game wat minder uit de verf komen in m’n Bournemouth CM.

2 likes

Jawel, maar die staat binnen nu en 2 jaar natuurlijk nog niet op het niveau Salah en Gakpo.

Na een prachtig seizoen voor Alcaraz (Everton) verkoop ik hem voor maar liefst 40 miljoen aan Arsenal. Hij duelleerde het gehele seizoen samen met Dewsbury Hall. Nu verwacht ik dat laatst genoemde eerste keus wordt.

Weten jullie een leuke talentvolle (Groot Brittannië) CAM?

Bij Udinese speelt Lennon Miller. Speler die op veel posities in de as uit de voeten kan, ook op CAM. Kan je eens naar kijken. Bij Coventry speelt Jack Rudoni, speler die op veel vlakken best goede stats heeft.

2 likes

Ik wou ook Miller voorstellen!

wat denken jullie van Schouten als stand-in voor Tonali, als spelverdeler op de 6? Ik ken de speler niet echt, maar zijn stats op FC maken hem redelijk ideaal.

Als PSV supporter zie ik Schouten wekelijks spelen. In vorm echt een geweldige voetballer, maar de Premier League is toch wel ff een niveau te hoog gegrepen.

Ook niet per se een spelverdeler, toch?

Geen idee, daarom vraag ik het. 78 lange pas en 79 visie, maar ondertussen wel 82 interceptie. Goede algemene rating en speelt in een veel zwakkere competitie, dus neemt misschien wel genoegen met een positie als back-up als dat hem prijzen oplevert. Da’s wat ik zoek. Andere suggesties?

Ah, zo. Hij is meer een speler die verdedigend zijn mannetje staat en de meer straight forward passes prima kan afhandelen. Heeft een behoorlijk goede fase gehad waarbij hij ook met Nederland speelde. Dit seizoen is het niet heel denderend. Zou zeker een transfer naar Newcastle accepteren denk ik.

Misschien is James Ward-Prowse een optie. Speelt niet alles bij West Ham en kan met Newcastle in een stabielere ploeg spelen. Ook zou Hackney kunnen. Moet nog iets doorgroeien, maar kan het wel worden.

Paar andere opties die in mij opkomen: Hojbjerg (kan passen, wel iets lomper dan een Tonali-type), Vermeeren (nu nog verhuurd/plek om door te groeien), Hjulmand (kan je makkelijk mee rouleren, gezien Newcastle best een ‘vast’ middenveld heeft), Torreira (herkansing in de BPL) en misschien Lobotka. Enorm belangrijk voor Napoli, maar kans om je middenveld overall te verbeteren.

1 like

Mooie namen, maar gaan die een plek op de bank aanvaarden? Tonali gaan ze echt niet uit de ploeg spelen, maar als hij geblesseerd geraakt heb ik wel iemand nodig die die rol kan vervullen. Misschien dat Torreira nog wel naar Europa wil. Of ik ga voor Timber die dan Joelinton uit de ploeg moet spelen en in nood op de 6 kan, maar dat staat de ontwikkeling van Miley en Ramsey dan weer in de weg. Moeilijke keuze!