EAFC26 Modding (PC)

1 like

Ik zie net dat FIFER z’n alpha uit is. Kan ik deze combineren met jouw mod?

Ja dat kan, zolang je de goede volgorde hanteert in de Mod Manager. Mijn mod de hoogste prioriteit (1), dus onderaan. Daarboven (2) de mod(s) van FIFER.

Zo heb je in ieder geval al zijn grafische toevoegingen en mijn transfer algoritme.

1 like

En qua squad-file? Zou dat werken?

Zou ook geen probleem moeten zijn, Player of Teams ID’s worden doorgaans niet gewijzigd.

Als er players of teams zijn toegevoegd wordt het een ander verhaal, maar daar heb je ook altijd een mod bij nodig.

1 like

Pff, tegenwoordig is een update elke week blijkbaar normaal, raar bedrijf dat EA…

‘t is inderdaad veel tegenwoordig. Bedankt voor de update!

1 like
1 like

Werkt (voor nu) alleen met de Live Editor, anders crasht het spel. Dit is een EA probleem…

1 like

Update naar 1.4.0

https://dl.fifa-infinity.com/fc-26/rjw-realistic-transfers-mod/

1 like

Wij hebben een Discord community waarop We mods bijhouden die we gemaakt hebben voor voornamelijk Feyenoord/Eredivisie voor FC 26 op PC. Op dit moment kunnen we aanbieden
-De goaltune met scheepshoorn en meezingende supporters
-De opkomst (met hand in hand en super Feyenoord)
-Chants
-Shirtjes (verzoeken om andere shirtjes kunnen worden ingediend!)
-Flaggen en Sjaaltjes

Mogelijk willen we de modding community uitbreiden en Discord bied ons een platform waar we deze mods overzichterlijk beschikbaar kunnen stellen.

Mochten jullie interesse hebben : Dreamland Productions

Ik weet dat ‘reclame’ maken wellicht niet wordt gewaardeerd maar ik hoop dat jullie me hier voor een keertje in kunnen ontzien want ik denk dat de mods die we aanbieden, (ook al zijn het er nog niet zo heel veel) wel gewaardeerd kunnen worden.

Reclame maken wordt inderdaad normaliter niet gewaardeerd. Ik laat je berichtje staan, dan hoop ik wel dat je de gemaakte mods ook in dit topic blijft delen :wink:

2 likes