FC24 Career Mode

Er is een title update waarbij veel nieuwe face scans in het spel komen. Die zijn er nu nog niet, maar zouden vlak na het live gaan van de update via een server release toegevoegd worden?! Iemand enig idee hoe lang het duurt voor de face scans in het spel komen?

Bij mij al actief (woon in Polen)

Inderdaad eindelijk de facescans van o.a. Hojlund, Doku en vd Ven.

@Aogo dat is een mooie ontwikkeling, nu denk ik dat ik een carrière ga starten met Tottenham nu van de Ven een face heeft.

Als trainer wil ik Conceicao van Porto en heb al een lijst van spelers die eventueel de overstap kunnen maken.

Waarom niet onder Postecoglu? Beste en sympathiekste trainer die Spurs in jaren gehad heeft.

Tottenham blijft voor mij ook nog een speciale club. Mijn enige live Premier League wedstrijd die ik gezien heb was bij Tottenham. Succes!

Ik zag gisteravond bij mij tijdens een potje aftrap (om te testen) nog wel Hojlund en Doku zonder face scan. Zijn die er nu wel?

Daar moet je de laatste squad-update voor downloaden.

1 like

Plus dat Ange nu een gescande face heeft!

1 like

Wedstrijdje met spurs gedaan, Maddison heeft een speciale techniek op corners gekregen, best leuk.

Ik gun het Conceicao ook wel, nu al zo lang bij Porto actief, een stap hoger op naar een topcompetitie. En er zitten momenteel wel wat leuke spelers in de Portugese competitie die hij mee kan nemen.

Hé jongens weet een van jullie hoe het komt dat als ik een speler al heb gekocht hij dan niet in mijn team komt?

Als je koopt tussen september en december of Februari en juni, is je trasferwindow dicht en zal hij de eerste dag va je open window komen, (zegt je kalender niks over een gesloten window, off staat je eerste tranfer optie uit?

Ik zet hem altijd uit

Weet iemand dan wat het is?

Je zit nog niet in je transfer periode. Dit jaar zit er een bug in dat men zegt dat je zijn trainingsschema aan moet passen. Maar hij komt dus pas per 1 januari. Of 1 september

Dankjewel voor dit antwoord

maar het is idd ook wel vreemd dat we op 1 juli nog met de selectie van het jaar ervoor zitten maar op 2 juli heb je wel budget en je tussen window aankopen

Zonet even beide teams bekeken maar 1 iets valt me enorm op het feit dat de doelstellingen heel tegenstrijdig zijn bij Girona

Bv : binnenlandse successen :word er wel gevraagd om je te plaatsen voor de champions leauque top 4

Terwijl er bij Valencia gevraagd word om in de middenmoot te eindigen… waar de verwachtingen hoger liggen…

Zou dit een bug zijn of is het de bedoeling dat je de realiteit achterna gaat :joy:

Hoe wapenen jullie je tegen 3-4-3, 3-5-2 en dat soort formaties? Merk in mijn carriere met Dortmund dat ik juist tegen deze clubs het lastig heb, geen controle, punt verlies. Bijvoorbeeld Leverkusen, Hoffenheim en Stuttgart. Nu speel ik de finale van de beker tegen Hoffenheim, in de competitie 1-1 en 0-1 verloren.

Denk er sterk aan om mijn formatie aan te passen. 3-4-2-1 of 3-5-2. Met op de vleugels Maatsen en Geertruida of Maatsen en Adeyemi. Maar net hoe defensief of aanvallend ik wil spelen.

Gewoon misbruik maken van de ruimte achter de backs? En eens je daar bent ofwel voorzetten of via korte pasjes een snelle flankwissel doen?