FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Hij heeft de stap legendarisch nog he!

Iemand ervaringen met een spelerscarrière? Het lijkt me wel leuk om één speler z’n carrière zelf te kunnen bepalen.

Ik dacht zelf aan good oldies Fernando Torres, Zlatan, … want voor hetzelfde geld zitten die in FIFA 20 niet meer.

Of juist het tegenovergestelde, met jonge spelers zoals Saúl, Carrasco, Dybala, Sancho, … te spelen en dan zelf keuzes maken? Of gaat dit ook snel vervelen?

Da’s in FIFA heel slecht uitgewerkt, dus ik denk dat het snel gaat vervelen. Als je alleen als die speler speelt zeker, want je teamgenoten zijn redelijk achterlijk. De meeste matchen krijg je amper de bal. Speel eerst eens een oefenmatch als één speler voor je een hele carrière begint.

Dan zou ik een eigen prof maken. Dan kan je tenminste nog verdienste vrijspelen en bepaal jij waarin jij stijgt door opdrachtjes te volbrengen tijdens de wedstrijden.

Iemand die even wil duiden hoe je het best een speler die op het eind van het seizoen einde contract is, kunt aanwerven? Wanneer doe je dit bijvoorbeeld het best: voor/na of tijdens een transferperiode?

Vanaf januari tot eind juni kan dit. En speelt het volgens mij geen rol je betaald enkel loon en hij komt automatisch in juli bij de start van het nieuw seizoen over.

1 like

Ik heb een vraagje/probleem. Niet alle shirts in de Engelse en Spaanse competities bevatten shirtsponsors. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Start je FIFA op in het Engels, want met de Nederlandse wetgeving mogen niet alle sponsors getoond worden.

Bedankt voor je antwoord

Bij een vrije trap kan je als verdedigende ploeg een beetje naar voren stappen. Nu heb ik hier 2 vragen over. 1 helpt het dat kleine beetje naar voren ook of is het alleen goed voor geel? En 2 gebruiken jullie dit naar voren stappen ook?

't Is maar een verschil van centimeters natuurlijk, maar een vrije trap die net over de muur gaat kan door dat stapje naar voor wel net de muur raken. Springen lijkt me echter meer effect te hebben, al loop je dan het risico dat de bal onder de muur door gaat. Ook belangrijk: als de scheids het ziet en je geel geeft, gaat de muur weer achteruit. Doe het dus enkel vanaf dat de tegenpartij aan de aanloop begint, dan grijpt de ref niet meer in. Twee stapjes vooruit en dan springen lijkt me het hoogst haalbare.

Ik ben zo een freak om alle statestieken van mijn spelers bij te houden. Gespeelde wedstrijden, doelpunten, assists en gespeelde minuten door middel van de opstelling op te schrijven. Nu kom ik er achter bij het terug kijken van seizoen 1 en 2 met Valencia dat ik tot twee keer toe hetzelfde aantal punten heb behaald. 89 totaal. In seizoen een word ik dus eerste, in het tweede seizoen eindig ik maar liefst 6 punten achter Barcelona. Zijn er nog meer career mode spelers die dit bijhouden? @Joostvans en @db1512 zie ik hier ook nog wel voor aan, haha

Ik houd wel redelijk wat bij ja😅 vooral als ik een story maak, geeft toch een completer beeld van de wereld van je Fifa carrière. Transfers, uitslagen, speler statistieken werk ik per seizoen wel bij.

Nu kan je met de vrouwen in het stadion van Lyon spelen door de nieuwe update. Maar in carrière zit het stadion er dan weer niet bij. Erg jammer vind ik dat. Volgende FIFA zal deze er dan dus waarschijnlijk wel bij zitten.

Kun je het stadion dan niet kiezen als je met Lyon begint en dan stadion selecteren?

Je kan het zelfs niet selecteren als je gewoon een oefenmatch speelt. Ongelooflijk toch?

Wat een onkunde weer van en bij EA

Is echt sneu. Een stadion toevoegen om er het WK vrouwen mee te spelen en dan er niet voor zorgen dat het in elk speltype te bespelen valt. Had anders meteen een carrière met Lyon gestart.

Als je een carrière start met Lyon, gewoon even als stadion Stade de Lyon kiezen.

1 like

Raar dat dit wel gaat terwijl je het stadion niet in de kick-off mode kunt gebruiken.