FIFA 19 Algemene Vraagtopic

Hoe doe je dat dan? Zou ook graag meerdere slots willen. Heb wel een ps4.

Het idee is dat je de huidige slots van je PS4 af haalt en deze vervolgens weer terug plaatst bovenop nieuwe slots. Dat werkt als volgt:

  • Naar PS4 instellingen > Beheer van opgeslagen applicatiedata
  • Dan zet je de vier slots die je in gebruik hebt in de PS Plus cloud of een USB/harde schijf aan je PS4.
  • Start FIFA19, ga naar aanpassen > profiel > verwijderen.
  • Verwijder de vier slots die je in gebruik hebt. Denk er dus goed om dat het opslaan op een externe ruimte gelukt is, anders ben je ze kwijt.
  • Nu heb je vier slots over, deze moet je weer vullen door het aanmaken van een carrière.
  • Sluit FIFA19, ga terug naar PS4 instellingen > Beheer van opgeslagen applicatiedata.
  • Nu ga je naar opgeslagen data in de cloud of USB/harde schijf. Selecteer je oude slots en download deze terug op de PS4.
  • Start FIFA19 en je zal zien dat je oude slots terug zijn. Daarnaast heb je vier extra slots die je aangemaakt hebt, maar die je natuurlijk kan overschrijven.

Wil je meer dan acht slots, doe dan hetzelfde zo vaak als je wilt. Ik heb het nog een keertje extra gedaan, zodat ik er nu twaalf heb. Dat lijkt me wel genoeg. Je kan altijd later de acht slots weer een keer extern plaatsen en vier nieuwe creëren. Het kost je alleen even 5/10 minuten. Ik denk dat dit voor de PC hetzelfde werkt, als je de files buiten de FIFA map plaatst.

1 like

Met Atlético zijn we in de cruciale maanden van het seizoen aan beland: april, mei.

Ik merk dat bij m’n centrale as (ondermeer Godín, Saúl, Griezmann) de vermoeidheid z’n tol begint te eisen: Griezmann & Saúl bijvoorbeeld hun fitheidsbalkje zijn vaak aan de rust al oranje/rood, waardoor ik ze er vroegtijdig afhaal, zodat ze de volgende wedstrijd (soms twee, drie dagen na de vorige wedstrijd) er terug min of meer fit staan. Zo herhaalt dit zich de laatste maand zich, de wedstrijden volgen zich kort op.

In La Copa kregen ze nog hun rust, maar nu ik nog op twee fronten (LaLiga & UCL) actief mee strijd heb ik ze zeker nodig.

Het zijn ook de twee belangrijkste doelstellingen die het bestuur gaf: win LaLiga & bereik de finale van de UCL. (Al willen we die dan ook graag winnen, de finale wordt in het Metropolitano gespeeld).

We spelen en wedden op “twee paarden”, we blijven strijden voor beide die we willen winnen maar het zou doodjammer zijn om zonder ‘n trofee het seizoen af te sluiten. Mijn voorkeur draagt de UCL, als de vraag gesteld wordt welke van de twee topprioriteit is.

Maar als ik LaLiga niet wil, behaal die doelstelling niet. Doelstellingen La Copa & jeugd zijn al niet gehaald, de doelstellingen club met 30% in waarde stijgen en 200 miljoen € aan shirts verkopen wel. Hoe zou m’n bestuur me dan evalueren?

Wat zijn je punten als manager, staat links boven van je scherm achter je naam. Aangezien je nog op twee fronten mee doet zal die zeker boven de 60 zijn, geen reden tot paniek dus.

Wat zijn de instellingen van je team? Als je veel druk zet raken ze sneller vermoeid.

85 is het puntentotaal die ik als Simeone haal. Wat dus ‘n veilig aantal is? :slightly_smiling_face:

Als ik de instellingen bekijk, staat de defensiestijl op gebalanceerd? Zou het niet gewoon kunnen omdat Griezmann veel loopt tijdens een wedstrijd, eveneens als Saúl die soms overal op het veld is? Je zou voor minder moe zijn … :roll_eyes:

Meer dan genoeg. Zelfs rond 65 is er niks aan het handje.

1 like

Wat zijn hun beide workrates? Ik heb bij Valencia Kondogbia en die heeft aanvallend hoog, verdedigend hoog. Daardoor is hij standaard moe na een uur spelen. Die kan ik dus elk duel wisselen.

Ik zal dat dan eens bij beide moeten bekijken. :thinking: Bedankt voor de respons & het meedenken! :ok_hand:t3:

Weet jij wat dan precies de onderdelen zijn waardoor de ene speler sneller moe is dan de andere? Ik heb dat bijvoorbeeld de hele tijd bij Wijnaldum, die kan bijna geen wedstrijd uitspelen. Ik dacht dat ‘Stamina’ daar vooral van invloed op was maar die is bij Wijnaldum behoorlijk hoog (87)

Zijn workrate is hoog/hoog, hij gaat dus bij iedere aanval mee naar voren en zal bij de omschakeling mee gaan verdedigen. Hierdoor is hij sneller vermoeid, hij is een box to box speler. Ik heb dat met Kondogbia bij Valencia. Ondanks dat hij niet mee naar voren moet lopen (instructies) doet hij dit toch vanwege zijn workrate. Moet hem ook altijd tussen 65-75 min wisselen.

Bedankt voor de uitleg, helemaal duidelijk

Hallo, ik zit met het probleem dat ik aan het twijfelen ben wat ik met me gescoute jeugdspelers moet doen. (Dortmund S1)
Mijn vraag is dus hoe jullie het aanpakken, train je ze gewoon met de wekelijkse training of is het beter om ze uit te lenen als die positie al genoeg bezet is?

Hangt bij mij van hun potentie af. Diegene die de absoluut wereldtop zouden halen hou ik bij en train ik diegene met veel potentie leen ik meestal uit.

1 like

Hey jongens. Als je met een buitenspeler (RB/ LB) in een 4-4-2 of 4-4-1-1 formatie speelt en je speelt hem uit op de vleugels als RM/ LM zal hij zich dan ok aanpassan qua speelstijl of heeft dat geen belang waar je hem uitspeelt? En als je een buitenspelers als tweede spits gebruikt, beïnvloed dat ook zijn speelstijl of niet?

Neen normaal niet het geen wat er volgens mij vooral mee te maken heeft is de workrate en de stats.

Instructies hebben ook veel invloed op zijn spel. Ik speel met Guedes als LB bij Valencia in een 442. Instructie staat op naar binnen komen en aanspeelpunt. Hierdoor fungeert hij vaak als spits. Zeker ook omdat Rodrigo in de bal komt en meer als valse negen speelt (zonder die instructie te hebben gegeven).

Het is een beetje zoeken hoe de speler zich gedraagd zonder en met instructies.

Hallo, ik zit nu met mijn Dortmund carriere in S1 net na de winterstop en ik heb het idee dat het me te makkelijk afgaat in de competitie/beker want ik sta nu ± 12 punten los op Bayern.
Alleen tegen clubs als Bayern/Leipzig etc en in de CL voel ik echt wat tegenstand.
Ik speel nu Wereldklasse met de sliders iets of wat aangepast in de cpu’s voordeel maar ik denk als ik een niveau hoger ga spelen dat het weer te lastig word want in een PL bijvoorbeeld voel ik dan wel weer de gewenste tegenstand.
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij of is dit gewoon normaal want ik plezier me wel met Dortmund.
Alvast bedankt!

Zou gewoon een niveau hoger proberen kan nooit kwaad toch? Aan het begin zal het wat minder gaan maar uiteindelijk wen je ook weer aan dat niveau.

Ik zal het eens gaan proberen dank je!

Ultiem is redelijk pittig, probeer anders alle settings op manual te zetten ipv semi of cpu hulp van schoten, passen etc. Verder kun je ook voor ideale sliders zoeken via google om het wat realistischer te maken

1 like