FIFA 19 Algemene Vraagtopic

stond hier daarmee. Altyd fan geweest van street.

Volgens mij is dat kats fake @Fremeyer:stuck_out_tongue:

Ik vrees het ook. Het zit in ieder geval niet in FIFA19, en EA heeft er ook nooit over gecommuniceerd.

Ok jammer maar niks aan te doen. Misschien in de toekomst weer een nieuwe fifa street.

Dit jaar zijn er in aftrap uitgebreide statistieken toch? Zijn die ook in andere gamemodi, zoals carriere of co-op, te zien?

Nope, nergens anders. Erg jammer.

Misschien handig om dit topic in het Algemene FIFA 19 vragen te veranderen? Iemand enig idee hoe ik op de pc de Nederlandse taal krijg met Engels commentaar ?

1 like

Volgens mij moet je die downloaden vanaf internet (zoeken op FIFA 19 commentary English zal wel genoeg zijn om het te vinden) en dan in de juiste map plaatsen.

@Raindog: Compleet Off-topic: Stel dat ik een MOD download voor bijv. de National League van Engeland, wordt dat dan een extra competitie (en kan ik promoveren naar de League Two?) of moet ik dan een andere competitie verwisselen? (Bijv. de Japanse, Koreaanse, Quatar?)

Bestaat zo’n mod? In principe zou beide kunnen, maar ik denk niet dat ze de nieuwe engine al genoeg ontrafeld hebben om een extra competitie toe te voegen. Je zal dus een andere moeten verwijderen, en dan ga je niet kunnen promoveren.

1 like

Het was eigenlijk gewoon een idee’tje, haha, maar toch bedankt! :slight_smile:

Wie heeft nog meer last van dat je complete formatie tijdens een wedstrijd veranderd? Ik maak gebruik van de niet-standaard formatie bij mijn carrière met HSV, en tijdens de wedstrijden moet ik meerdere keren mijn opstelling in de gaten houden omdat ‘ie heel willekeurig weer terug gaat naar de standaard formatie. Super irritant. Laatst liep hij ook al vast in het team management scherm tijdens de wedstrijd. Wou Narey op de plaats van Hunt zetten, had ik ineens 2x Narey in m’n basis staan (ook op de plaats van Holtby). Kon dit niet ongedaan maken en ik kon ook niet uit dit scherm, moest de PS4 resetten.

Ligt dit niet aan het veranderen van tactiek tijdens de match? Als je je opstelling aanpast in je ‘balanced’ tabblad, moet je dat ook in de andere vier doen (als je voor elke ingesteldheid dezelfde opstelling wilt gebruiken).

ik heb ook last van die formaties. Opstelling aangepast bij de wedstrijd worden mijn CB EN LB verwisselt mijn middenvelders worden verwisselt en mijn flanken. Zeer irritant om dit altijd aan te passen, is altijd begin 1ste en begin 2e helft. Verder kan ik bij een goal geen celebrations doen of toch moeilijk, spelers doen automatisch een soort van salto en eendendans, hatelijk! Nog iemand dit probleem of oplossingen voor beide problemen?

Nee ik verander helemaal niks. Gaat gewoon automatisch. Echt schandalig eigenlijk dat EA een game released terwijl dit soort fouten er niet uit zijn gehaald. Zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem ook.

De PC spelers onder ons hebben geluk! https://youtu.be/qVAhGw7U9-A

Ikzelf speel helaas op de PS4 en hoop dat dit ook voor de PS4 uitkomt.

Heb hetzelfde probleem mannen. Sturridge staat ineens op CDM, Salab verhuisd naar centraal en Robertson staat ineens rechtsbuiten, heel slecht dat deze fout er nog in zit…

Heb dit opgelost door in alle opstelling verdedigend aanvallend enz… De juiste opstelling te zetten. Zoiets als hiervoor vernoemd is. Wanneer komt de patch? Moet je hiervoor je carrière opnieuw beginnen?

Opnieuw beginnen hoeft niet, dit is in het verleden al vaker duidelijk geworden. De fout zit in de gehele game, niet in een save bestand. Wanneer de patch komt weet niemand exact, maar het zal ongetwijfeld niet heel lang meer duren.

Weet een van jullie ook hoe je ervoor kan zorgen dat mijn spelers meer in de bal komen? Merk op dat praktisch elke keer als ik mijn middenveld inspeel mijn middenvelders wachten op de bal of al wat dieper oplopen. Zeer irritant doordat ik op deze manier erg veel balverlies lijdt op het middenveld.