FIFA 19 Realistische carrière topic

Aangezien deze topic nog niet op het nieuwe forum is aangemaakt naar mijn weten. Maak ik hem aan. Ik ben benieuwd met welke clubs jullie dit jaar van start gaan.

Ik ga zelf kiezen tussen: Fulham, Liverpool, Arsenal, Valencia, Villareal en Napoli.

Sowieso beginnen met Parma :yellow_heart::blue_heart:

Daarnaast wil ik weer een carriere doen met een 4de divisie team uit engeland om daarmee te promoveren tot uiteindelijk de PL en mee doen met de CL.

Verder ga ik later ook zeker carrieres doen met Liverpool , Valencia, Fortuna Sittard en Schalke

Ik begin zoals altijd met Ajax, maar zal ook zeker carrières doen met Liverpool en een lager Engels team

Jongens, er is al een topic waarin jullie kunnen aankondigen met welk team jullie gaan starten. Laten we dit topic gebruiken om carrières te posten, zoals altijd steeds met een opstelling en wat info over beleid, aankopen en verkopen.

Wat een boel Reds op het forum, geweldig :heart_eyes:

Wel jammer dat ze die achterlijke transfers er niet uit gehaald hebben, Zat net op Youtube naar een career mode video van MGH te kijken, die speelt met Arsenal tegen Chelsea, Morata word gewisseld met Bas Dost :thinking:

Ik weet nu al dat ik me hier aan dood ga irriteren :joy:

Wat wel lijkt te helpen om onrealistische transfers van de AI te vermijden is de eerste transferperiode uitschakelen.

Echt? In FIFA 18 maakte dat geen drol uit, ik had altijd de eerste transfer periode uit staan. Hopen dat het nu wel zo is dan.

Waarom is dit zo zeer onrealistisch precies? Bas Dost is bij Sporting 1 vd belangrijkste, zo niet de belangrijkste speler? Dan zou hij bij een club als Chelsea toch prima 2e spits kunnen zijn?

Ik vind dat behoorlijk onrealistisch ja. Wat moet Dost daar als je Morata en Giroud al hebt voor die positie? En Dost heeft het goed gedaan daar in Portugal, maar in England spelen ze 10 niveautjes hoger en sneller. Dat kan Dost nooit bijbenen.

Vooral de aanwezigheid van Giroud maakt het inderdaad onrealistisch. Als die vertrokken zou zijn vind ik het wel oké.

Je maakt ook niet kenbaar dat Giroud er nog steeds is. In dat geval is het een waardeloze transfer, maar mocht het zo zijn dat Giroud er niet meer speelt (in zijn carriere), is het gewoon geen gekke gedachte.

West Ham United
Zoals gezegt in het andere topic start ik een carriere met WHU en zal ik regelmatig en verslag doen hoe het gaat etc
De verslagen zullen niet van hoog qualiteit zijn omdat ik dit voor het eerst zal doen
Ik doe deze carriere met me eigen visie/realiteit wat goed zou zijn voor WHU.
image http://www.footballuser.com/1713128/West_Ham_United
Bank (blessurevrij): Adrian,Ogbonna,Cresswell,Antonio,Sanchez,Noble,Hernandez
Overige spelers die ik uit wil lichten zijn
Rice 70alg 19jr hem zie ik als een groot talent voor de toekomst.
Oxford 68alg 19jr hetzelfde als bij Rice beide zal ik ze goed trainen en minuten laten maken zover het kan.
Zoals je ziet heb ik de 1e transfer periode uitgeschakeld en ga ik spelen met 4-2-3-1 (smal)
Ik heb tot nu toe 2 jeugd scouts uitgezonden naar Engeland en Schotland die voor het nodige talent moeten gaan zorgen etc.
Ook zit ik eraan te denken om wat nederlanders in te passen (aankopen) ben benieuwd wat jullie daar van vinden of het zou kunnen.

Geen Perez op de bank? Aangezien hij zowel op de flanken als in de spits kan lijkt me dat toch wel handig, aan zowel Sanchez als Noble op je bank heb je echter minder. Hij kan volgens mij zelfs invallen voor Lanzini. Verder ziet het er goed uit! Veel succes! Wat doe je qua tacktieken? Ik heb al gemerkt dat die dit jaar echt een verschil kunnen maken.

@Raindog Ik heb tot nu toe niet echt naar Perez gekeken zal eens kijken wat ik met hem ga doen.
Qua tactiek hou ik het tot nu toe bij dezelfde met verschillende speelstijlen misschien dat ik dat nog meer ga variëren met verschillende opstellingen maar voorlopig nog niet als het goed loopt.

Inmiddels een carriere gestart met Celta De Vigo. Mijn insteek is om de wat oudere spelers te verkopen, en met jong bloed de weg naar boven proberen in te slaan.

Intussen heb ik 5 competitie wedstrijden gespeeld.

Celta De Vigo - Espanyol (0-0)
Levante - Celta De Vigo (0-3)
Celta De Vigo - Atletico Madrid (0-0)
Girona CF - Celta de Vigo (0-4)
Celta de Vigo - Real Valladolid (0-0)

Zoals jullie zien gaat het redelijk. Wel moet ik erbij zeggen dat de 0-0 tegen Atletico Madrid een wonder mag heten en de uitslag tegen Girona erg geflatteerd was. Intussen sta ik 5e met 9 punten en wacht een moeilijke uitpot bij Valencia. Mochten jullie tips over eventuele spelers hebben, hoor ik het graag.

Ik ga beginnen bij Valencia, een realistische coach voor Valencia, niet Marcelino?

Wat denk je van ex-spelers David Albelda, Ruben Baraja (nu coach van Gijon), Carlos Marchena (assistent bij Spanje) of Pablo Aimar (assistent bij Argentinië)?

Verder wil ik toch even benadrukken dat we dit topic graag reserveren voor het plaatsen van opstellingen en reacties daarop, voor vragen kan je in andere topics terecht. Zo houden we het wat overzichtelijker.

WHU update
Ik heb er momenteel 5 competitie wedstrijden opzitten en 2 beker wedstrijden met de pot tegen Man Utd in het verschiet voor de PL.
We staan nu 10e op 7punten van de verassende koploper Everton.
Alle uitslagen:
Liverpool - West Ham 1-2
West Ham - Bournemouth 1-1
West Ham - Cardiff (Carabao Cup) 5-1
West Ham - Wolves 2-0
Everton - West Ham 1-1
Charlton - West Ham (Carabao Cup) 2-4
Zoals je ziet zijn we nog wel aan de wisselvallige kant maar ik denk dat we zeker hoog kunnen eindigen als alles goed fit blijft.

Club: Celta de Vigo
Trainer: Frank de Boer
Stadion: Estadio Municipal de Balaídos
Moeilijkheidsgraad: Legendarisch

image

Inleiding:
Mijn eerste carrière van FIFA 19 zal met Celta de Vigo van start gaan. De club uit Galicië, die zijn grootste succes behaalde in 2003 door op de 4e plek te eindigen en daardoor voor het eerst uitkwamen in de Champions League, zal onder Frank de Boer opnieuw proberen om dat sprookje te herhalen. Ook zal er geprobeerd worden om de aansluiting te vinden bij ondermeer Sevilla en Valencia.

Beleid:
Mijn eigen beleid is het creëren van een team met allemaal een ‘Real Face’. Door de nieuwe update beschikt het meerendeel van de selectie al over een face. De plekken waar dat niet het geval is zullen opgevuld worden door jonge spelers uit bepaalde regio’s. Denk aan; Scandinavië, Zuid-Amerika en Midden Europa (Slovenië, Slowakije, etc.). Ook zullen er wat Nederlanders naar Galicië trekken door het aanstellen van Frank de Boer als trainer.

Selectie:
Dit is de selectie voor de transferperiode, de eerste periode ben ik niet van plan om over te slaan. Daardoor kan ik meteen opzoek naar vervangers voor de spelers met een * achter de naam. Niet alle overbodige spelers zullen worden vervangen, de eerste periode zal ik 2 aankopen doen.

Wissels:
DM: Sergio*
CV: Alonso*
LB: Mazan*
CM: Jensen*
CM: Jozabed
LB: Mor
LB: Boufal

Transfertargets:
CV: Okore (Aalborg), Coates (Sporting CP), Riedewald (Crystal Palace)
CM: Rusnak (Real Salt Lake), Bardhi (Levante)
LM/RM: Fischer (Kopenhagen), Markovic (Liverpool)