FIFA 19 Realistische carrière topic

Beetje een speciaal concept, maar oké. Ik begrijp wel dat je de voorkeur aan echte faces geeft, maar gaat dit het realisme niet in de weg staan? Ik zie dat je geen enkele CV met een face hebt, het lijkt me niet opportuun om die allemaal op korte termijn te gaan vervangen. Zou je een deel van dat probleem al niet kunnen oplossen door van formatie te veranderen?

@Raindog Bedankt voor je reactie! Ik ga niet op korte termijn mijn cv’s vervangen. Ik ga wel in de eerste transferperiode een centrale verdediger contracteren, zelf zat ik te denken aan Riedewald. Dit omdat Frank de Boer hem ook kocht bij Crystal Palace. Nu is mijn vraag is dit realistisch en/of zijn er betere opties.

Ik zou er als je Riedewald haalt dan eerder voor kiezen om 4-3-3 te gaan spelen met Riedewald achter Lobotka en Radoja. Vind 4-3-3 ook beter bij zowel Spanje als Frank de Boer passen. Centraal achterin kun je misschien kijken naar Hermoso, Marc Muniesa of wellicht Vallejo huren van Real Madrid.

@db1512 bedankt voor je reactie! De gegeven selectie is nog niet mijn vaste selectie en opstelling. Ik ga sowieso de 4-3-3 toepassen, afhankelijk van de tegenstander of ik met een CVM speel of een CAM. Riedewald zal mijn eerste aankoop worden, dit niet alleen omdat hij een verleden met de boer heeft maar ook weinig speeltijd krijgt en haalbaar is voor Celta qua salaris.

Hellas Verona, September 2019

Hellas Verona is een Italiaanse voetbalclub uit de stad Verona in het noorden van Italië. Waar de club om bekend staat is hun fanatieke fans die de club steunen door dik en dun. Hun rivalen zijn Chievo Verona.

Doelstellingen

Mijn doelstelling is om met deze prachtige club beetje bij beetje een middenmotor te maken en later de subtop te bestormen. Dit, door middel van, Italiaanse talenten die ik vooral haal uit de Calcio B en onze jeugdopleiding.

Dit seizoen wil ik graag bouwen aan team voor volgend seizoen. Eindigen rond plek 10 zou mooi zijn.

Aankopen
Omdat in seizoen 1 veel spelers geleend zijn, ben je eigenlijk zowat verplicht om veel spelers aan te trekken. In seizoen 1 heb ik deze spelers opgepikt.

    1. Tonali (75/19) voor 400.000 + Fossati van Brescia. Een supertalent, natuurlijk. Maakt een klein stapje omhoog om Hellas Verona terug naar het eerste niveau van Italië te brengen. Zal de clubs voor het uitkiezen hebben in de winterstop en anders in de zomer. Dan zal ik hem ook zeker laten gaan naar een mooie Italiaanse club.
    1. Maggiore (71/21) voor 1 miljoen + Calvano van La Spezia. Een prima speler op het middenveld. Beetje een all-rounder.
    1. Lo Faso (72/21) voor 1.5 miljoen van Palermo. Een hele goede speler die het vooral moet hebben van zijn dribbel en zijn snelheid. Is een CF maar je kan hem ook gebruiken op de flanken of eventueel op het middenveld als aanvallende middenvelder. Ik heb hem in principe gehaald om op het middenveld te spelen. Ontwikkeld zich uitstekend!

In seizoen 2 heb ik deze spelers kunnen vastleggen.

    1. Vicari (74/25) als pre-contract van SPAL. Bij SPAL liep het niet lekker en ik wilde me graag versterken in de achterhoede voor het volgende seizoen. Erg goede verdediger die centraal speelt. Hele sterke speler.
    1. Nervo (75/28) als pre-contract van Santos Laguna. Kwam deze speler tegen door middel van ons scoutings-systeem. Leek me een solide speler voor achterin die ik voor een leuk bedragje kan door verkopen als een talent op staat uit de jeugdopleiding.
    1. Mbaye (76/24) als pre-contract van Bologna. Een hele goede versterking voor ons. Met zijn ervaring die hij al heeft opgedaan bij onder andere Inter moet hij een van de sterkhouders achterin worden. Een goede RB die ook als LB uit de voeten kan.
    1. Orsolini (75/22) voor 10 miljoen van Juventus. Dit moet een van de sterkhouders van ons worden. Vorig seizoen uitgeleend aan Bologna waar hij niet echt de kans kreeg. Juventus wilde hem van de hand doen en wij willen hem het podium geven die hij verdient. Geweldige vleugelspeler!

Mede dat de sterkhouders in de aanval van vorig seizoen (Ragusu en Matos red.) geleend waren moest ik dus tot een oplossing komen om toch een goede aanval op te zetten. Op RW had ik dan Orsolini gehaald maar een echte goede spits had ik nog niet echt. Daarom heb ik de volgende spelers op huurbasis gehaald.

    1. Kean (75/19) geleend van Juventus. Een van de grootste talenten van de oude dame. Mag bij ons ervaring opdoen in de spits om zijn kans bij Juventus te gaan pakken later. Ik heb hem overgenomen voor 2 seizoenen op huurbasis.

Achter Kean had ik ook niet echt een goede spits. Cisse (67/29) vond ik niet goed genoeg, en de spitsen achter hem waren er nog niet aan toe. Ik ben van mening dat je als degradatie-kandidaat niet met maar een goede spits kan overleven. Als Kean een blessure oploopt hebben we geen goaltjes dief meer en dat kan cruciaal zijn…
Daarom heb ik ook deze speler nog vastgelegd.

    1. Favilli (73/22) geleend van Juventus. Krijgt toch geen kans bij Juve en bij ons krijgt hij zo nu en dan zijn speeltijd.

Als rechtsback had ik ook maar een optie (Mbaye red.) omdat mijn vorige rechtsback geleend was. Hierdoor kwam ik uit bij deze speler.

  1. Carlos Isaac (67/21) geleend van Atletico Madrid. Puur om achter Mbaye een andere optie te hebben als breedte-versterking.

Veel aankopen, klopt, maar zoals ik aangaf, Hellas Verona heeft nou eenmaal veel geleende spelers in het eerste seizoen waardoor je genoodzaakt bent om veel vervanging te zoeken.

Opstelling

Wissels:

  • Rizzo (67/17)*
  • Bianchetti (72/26)
  • Crescenzi (71/27)
  • Laribi (70/28)
  • Valoti (71/25)
  • Cappelluzzo (66/23)
  • Favilli (73/22)

  • = Jeugdspeler.

Uitgeleend:

    1. Lo Faso (72/21) aan PEC Zwolle. Wilde uitgeleend worden.
    1. Danzi (66/20) aan Cardiff.
    1. Rizzo (63/16)* aan Moreirense FC.

Da’s leuk, maar de bedoeling van dit topic is dat je een opstelling post en iets vertelt over je aan- en verkopen en over je algemeen beleid. Voor verslagen van individuele matchen of toernooien kan je in andere topics terecht.

Ik heb een vraagje in welk topic we onze updates/verslagen dan kunnen zetten want vind het wel leuk om updates neer te zetten of te zien.
@Raindog

@Rivaldo je kunt in het carriere gedeelte gewoon een eigen topic maken. Hier kunnen mensen dan jou carriere volgen.

Everton

Reservers :
Stekelenburg (73)
Holgate (76), Kenny (71)
Jagielka (78), Mina (78), Feeney (62), Browning (68)
Baines (78), Galloway (67)
A.Gomes (L) (80), Dowell (70), McCarthy (78), Davies (75), Beni (76)
Calvert-Lewin (73) Lookman (72), Hornby (62)
Walcott (79)

van de verhuurde spelers zie ik alleen toekomst voor Onyekuru (76) en Besic (74).

In de voorbereiding heeft iedereen de kans gehad. Ik twijfelde voorin nog tussen Tosun en Calvert-Lewin, beide doen weinig voor elkaar onder en zijn dus grote concurrenten van elkaar. Tijdens de voorbereiding viel Bernard vooral op. Heerlijke kleine dribbelaar met een geweldige techniek, totaal anders dan Walcott die bruikbaarder is voor op de counter. Op de andere flank is Richarlison een geweldenaar, wordt een erg belangrijke schakel in het elftal. Lookman zal achter hem zeker zijn minuten gaan maken. Het middenveld zit vol routine met Schneiderlin, Gueye en Sigurdsson. Daar achter hebben we wat talent met Davies, Dowell en Beni. Ga veel energie steken in Dowell en als hij niet helemaal uit de verf komt dan zullen we een nieuwe CAM moeten halen. De defensie is hevig versterkt door de komst van Mina en het huren van Zouma. Samen vormen zij met Keane het hart van de defensie. De fullbacks zijn Digne en Coleman. Baines zakte behoorlijk door het ijs tijdens de voorbereiding. Hij heeft erg veel snelheid ingeleverd en we zullen daarom een nieuwe linksback willen halen. Op rechts hebben we achter Coleman een nieuw talent staan, Kenny. Onder de lat staat Engels international Pickford en hebben we nog de beschikking over de ervaren Stekelenburg.

Een brede selectie, veel ervaring maar ook het nodige talent. Benieuwd hoe zich dit allemaal gaat ontwikkelen. Gaan de weg het seizoen zal duidelijk worden waar we versterking nodig zullen hebben. Voor nu een linksback, eventueel een all round middenvelder en een spits.

Doelstelling voor dit seizoen is een gooi doen naar de FA Cup maar ook de top 6 aanvallen. Erg ambitieus maar er zit veel rek in de selectie. Verder wil ik mij vooral gaan richten op Britse versterkingen, eigen jeugd en spelers die overbodig zijn bij de top 6 naar Liverpool te halen.

Op of aanmerkingen zijn welkom.

@ Schalke04 Leuke club keuze. Goed dat je jonge talenten huurt van Juve en creatief gescouten spelers hebt weten te binden. Hopelijk kan Hellas eindelijk stabiel worden in de Serie A. Succes!

Ziet er goed uit. Ik zou persoonlijk de voorkeur geven aan Mina, aangezien Zouma slechts gehuurd is. Op het middenveld zou ik dan weer de gehuurde Gomes boven Schneiderlin verkiezen, zeker tegen kleinere ploegen. Zo breng je veel meer voetbal in je team.

Mina is echt traag en moest Zouma vervangen door zijn rode kaart in de eerste wedstrijd. Ik zal nog veel sleutelen centraal achterin vanwege de grote concurrentie. Keane, Mina, Zouma maar ook Holgate. Op het middenveld is het een goed idee om Gomes in te zetten, veel meer dynamiek. Davies komt ook op die plek in aanmerking. Die wil ik ook in gaan zetten, zowel cm als cam. Bedankt voor je reactie!

Eerste seizoen met mijn Liverpoolcarièrre bijna achter de rug. Na eindelijk een Premier League-titel sinds 1990 te winnen, zijn we nog in de race voor zowel de FA Cup als UEFA CL, waarbij de tegenstander bij beide finales Manchester City is.

Het seizoen ging in de kop van de Premier League alle kanten op. Na een matige start gingen we met 10 punten voorsprong het nieuwe kalenderjaar in, waarna het daarna door een hele slechte maand januari/februari plaats moest maken voor Manchester United. Uiteindelijk toch ruim de titel kunnen binnenpakken uit bij Newcastle. Ook is Mo Salah opnieuw de topscorer van de PL geworden met 28 doelpunten.

Stand Premier League:

  1. LIVERPOOL FC 38-82 (+42)
  2. Manchester Utd. 38-77 (+28)
  3. Tottenham 38-65 (+24) 60 voor om 36 tegen
  4. Arsenal 38-65 (+23) 59 voor 36 tegen
  5. Chelsea 38-63 (+18)
  6. Manchester City 38-62
    Wat betekend dat Man. City 1 van de finales MOET winnen om Europees voetbal te halen.

Dit was de gebruikelijke opstelling van dit seizoen:
image

Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en 2 prijzen toevoegen aan dit seizoen

@robin-vg Mooie resultaten, hopelijk kan je de 2 finales winnen en pak je 3 prijzen. Heel mooi dat je direct in het 1ste seizoen kampioen wordt. Ben ook bezig met Liverpool.

Kimpembe gekocht? Joe Gomez niet goed genoeg? Speelt bij mij de pannen van het dak.

Aston Villa - Halverwege seizoen 1.

Wissels:

SP - Hogan (70)
CM - McGinn (73)
LM - Adomah (74)
CM - Bjarnason (69)
CVM - Whelan (71)
RB - Bree (69)
DM - Moreira (74)

Momenteel staan we 1e in de Championship met 51 punten uit 23 wedstrijden. De bedoeling is om met het oog op de promotie naar de Premier league de selectie te versterken. Aangezien ik volgend seizoen een aantal belangrijke ‘gehuurde’ spelers kwijtraak (Abraham, El Ghazi, Bolasie) zal ik mij in de winterperiode moeten versterken. Het transferbudget van Aston Villa is met 7 miljoen behoorlijk beperkt. Ik moet mij dus gaan versterken met transfervrije spelers en spelers waar de contracten van aflopen. Voor aankomend seizoen heb ik de volgende shortlist aan spelers gemaakt waarvan de contracten aflopen of spelers die ik als een zeer gewenste versterking zie:

CV - Gelin van ‘Stade Rennes’ (74/talentvol)
CV - Ajer van ‘Celtic’ (73/talentvol)
LA - Agbenyenu van 'Sporting Lissabon (73)
LA - Ailton van ‘Stuttgart’ (75
LA - Boscagli van ‘Nice’ (72)
LA - Coentrao van ‘Rio Ave’ (78)
CVM - Gudelj van ‘Guangzhou Evergrande’ (78)
CVM - Samaris van 'Benfica (76)
RM - Hernani van ‘Porto’ (76)
CM - Defour van ‘Burnley’ (80)
CM - Sangare van ‘Toulouse’ (74) KOMT OVER IN JANUARI
CAM - Toze van ‘Vitoria’ (75) Backup van Grealish
RB - Salvio van ‘Benfica’ (81)
SP Llorente van ‘Tottenham’ (76)

Eventuele adviezen voor spelers zijn welkom!

Verder wil ik vanaf einde seizoen / begin volgend seizoen alvast beginnen met het inbrengen van jeugdspelers binnen de selectie. Deze jeugdspelers worden voornamelijk gescout in Engeland.

1 like

Jammer dat je geen Britse spelers op je verlanglijstje hebt staan, ik zou toch eens kijken welke talentvolle jongens je mee naar de Premier League kunt halen van je huidige competitiegenoten die naast promotie grijpen. Omgekeerd kan je ook kijken naar de ploegen die degraderen. In de Championship kan je nog wel zo aanvallend spelen, maar in de Premier League zou ik een van je spitsen opofferen om wat meer balans in je middenveld te brengen. Sangare is daar alvast een goede aankoop voor.

Raindog, bedankt voor je feedback en ik ben het inderdaad met je eens. Omdat ik nu halverwege het seizoen ben is het nog niet mogelijk om daar al naar te kijken. Dit ga ik meenemen in de update die begin volgend seizoen komt. Hierin ga ik kijken naar welke clubs wegvallen en waar ik de spelers kan oppikken.

Ik zou vol inzetten op de Engelse jeugd. Probeer Abraham nogmaals te huren, wat te denken van Mounth of Loftus Cheek. Dat soort spelers maken je team sterker. Je verlanglijst niet echt, middelmaat op Sangare, Defour en Boscagli na. Villa is irl echt helemaal leeg getrokken, wat een matige selectie. Mocht je flink kunnen cashen voor Grealish zou je dat kunnen overwegen. Ik vind op het eerste gezicht Villa niet rijp voor een terug keer naar de PL. Even als de selectie van Newcastle. Dat maakt de uitdaging wel extra leuk. Heb er in fifa17 veel plezier uit gehaald. Succes!

Ik heb eens een lijstje opgezocht voor eventuele versterkingen voor je Aston Villa Carrière. Alle spelers beschikken over een aflopend contract , komen uit Engeland, Schotland, Wales (Noord)-Ierland, België of Nederland en hebben een real face.

In de goal kreeg ik volgende speler:

  • McCarthy 77/78 28j

In de verdediging kwam ik op:

  • Kelly 75/75 28j CV
  • Boyata 74/75 27j CV
  • Van der Hoorn 73/76 25j CV

Op het middenveld de volgende namen:

  • Defour 80/80 30j CM
  • Surman 76/76 31j CM
  • Hendrick 75/77 26j CAM
  • Fer 75/75 28j CM
  • Maitland-Niles 71/84 20j CM
  • Gribbin 65/82 19j CAM
  • Harper 63/81 18j CM

Voor de aanval de volgende spelers:

  • Origi 77/82 23j SP
  • Welbeck 77/77 27j LW
  • Carroll 77/77 29j SP
  • Robinson 70/79 23j LM
  • Narsingh 74/74 27j RW

Hopelijk heb je hier wat aan? Heb het lijstje gekozen in gedachte dat dit gratis aankopen zouden zijn wanneer je promoveert. De ene zou onbetwist basis speler moeten zijn de andere handig voor in de breedte.

1 like

Ik ken ook nog wel een aantal leuke Britse talenten uit de lagere divisies.

Ollie Watkins - 74 CAM/LB - 22Jr (Brentford)
Matty Cash - 70 RM/CM - 20Jr (Nottingham Forest)
Jamal Lewis - 68 LV - 20Jr (Norwich City)
Reece James - 67 RV/CV - 18Jr (Wigan)
Tyler Roberts - 66 SP/LM - 19Jr (Leeds United)
Ben Godfrey - 66 - CVM/CM - 20Jr (Norwich City)

Al deze talenten heb ik gebruikt in Fifa 18 of 19. En ik was zeer tevreden over hen. Natuurlijk staan er een aantal talenten tussen die je eerst flink zult moet trainen voor ze goed genoeg zijn voor de basis.

1 like

Everton, seizoen 1.

De voorbereiding zit erop. De spelers zijn getest en de selectie voor het aankomende Premier League seizoen is bepaald. De beoogde basisopstelling komt er als volgt uit te zien:

Dit is de opstelling waarmee we het seizoen beginnen. Uiteraard zal er heel veel gerouleerd worden. Ik werk graag met een brede selectie en pas mijn opstelling aan de tegenstander aan. Hieronder de selectie per positie:

Doelman: Hier is Pickford uiteraard de onbetwiste nummer één. Stekelenburg zit dit seizoen nog op de bank en hierna mag hij transfervrij de deur uit lopen. Ik hoop dat ik in de tussentijd Virgínia kan uitlenen zodat hij sterker terugkomt. Begin seizoen 2 zal ik kijken of ik dan met hem als tweede doelman verderga of een nieuwe tweede doelman aan zal trekken.

Rechtsback: Hier staat Coleman als basisspeler. Hij is voor dit seizoen nog prima, maar volgend seizoen ga ik hem vervangen. Tot die tijd heeft Kenny de mogelijkheid om zich te bewijzen.

Centraal: Op papier zijn Yerry Mina en Michael Keane de basisspelers, maar aangezien in Engeland zoveel wedstrijden gespeeld worden en ik veel kaarten pak zullen Zouma en Holgate net zoveel spelen. Misschien stap ik tegen echte topploegen wel met een 5-3-2 opstelling het veld op, zodat er sowieso ruimte is voor Zouma.

Links: Hier speelt Digne met daarachter Baines. Lijkt me niet zo lastig.

Middenveld: Op het middenveld staan nu Ramsey en Gueye als basisspelers, maar hier een beetje hetzelfde als met de verdediging. In dit geval staan vooral Davies en Gomes dicht tegen de basis aan en zal dit worden aangepast aan de tegenstander. Schneiderlin vult het op in de breedte, mocht er iemand geblesseerd raken. In principe vijf goede spelers en allemaal dicht tegen een basisplaats aan, maar vergeet niet dat er verder geen back-up is voor Sigur∂sson, In principe is het dus zes spelers voor drie posities, wat in mijn ogen gewoon prima is.

Flanken: Hier staan Bernard en Richarlison. Beide kunnen naar binnen trekken of een voorzet geven. Prima spelers en hier komt ook de dreiging vanaf. Beide kunnen met één actie of beweging de wedstrijd openbreken, ook als het niet loopt. Walcott is back up voor beide heren samen met het grote talent Lookman.

Spits: In de spits een beetje hetzelfde verhaal. Er is geen vaste spits maar dit is aan de hand van de tegenstander. In principe heb ik drie type spitsen. Het aanspeelpunt als er iets geforceerd moet worden (Tosun), de snelle counter spits voor als we verdedigend moeten spelen (Calvert-Lewin) en de balvaste spits waardoor een van de drie diepste middenvelders de combinatie aan kan gaan (Embolo). Vooral die laatste laat met die tactiek ook Bernard, Richarlison en Sigur∂sson beter renderen.

De oefencampagne:

Everton deed mee aan de European International Cup in Italië. Hier werden we aan de volgende tegenstanders in de groepsfase geloot: AC Milan, Marseille en Real Betis. De eerste wedstrijd was tegen de Italianen. Het ging gelijk op en was een open wedstrijd met veel goals. Even leek het erop dat de penalty van Fabio Borini de late gelijkmaker zou worden (80e minuut, 3-3). Het was echter Gylfi Sigur∂sson die de Engelsen in de laatste minuut de drie punten zou bezorgen.

AC Milan 3 - 4 Everton
36’ Theo Walcott
39’ Gylfi Sigur∂sson

45’ Andrea Conti
51’ Fabio Borini
68’ Dominic Calvert-Lewin
80’ Fabio Borini (pen)
89’ Gylfi Sigur∂sson

Zoals je kunt zien een hele open wedstrijd met veel kansen over en weer, maar uiteindelijk toch een heel mooi resultaat, dit tankt vertrouwen voor de volgende wedstrijd, tegen Marseille! Dit vertrouwen bleek echt nergens op gebaseerd en Marseille zette ons weer met beide benen op de grond.

Marseille 4 - 1 Everton
26’ Florian Thauvin
44’ Clinton N’Jie
51’ Breel Embolo
59’ Florian Thauvin
76’ Valère Germain

Hoe scherp we in de eerste wedstrijd waren, zo slecht waren we in de tweede. 4-1 is niet om over naar huis te schrijven. Snel door naar de laatste en beslissende wedstrijd tegen Real Betis. We begonnen sterk maar na twintig minuten zakte we helemaal in. Na vele reddingen van Pickford was het uiteindelijk een eigen doelpunt door de aankoop van Real Betis die ons vlak voor rust meer ruimte gaf.

Everton 3 - 1 Real Betis
16’ Dominic Calvert-Lewin
40’ Fausto Tienza (e.d.)

56’ Takashi Inui
87’ Breel Embolo

De tweede overwinning van het toernooi is binnen en we zijn door naar de halve finale, waar we Sporting Portugal zouden treffen. Hier opnieuw een wedstrijd na een overwinning waar we niet ons eigen spel kunnen spelen, want buiten de ene goal na tien minuten is het eenrichtingsverkeer geweest vanuit de Portugese kant. De frustratie liep daarom ook hoog op dat de gelijkmaker zo laat in de wedstrijd nog viel, wat dus trouwens meer dan terecht was. Gelukkig weten we de overwinning naar ons toe te trekken via de penaltyserie.

Everton 1 - 1 Sporting Portugal 5-4 na penalty’s
11’ Gylfi Sigur∂sson
88’ Nani

En zo bereikte we met verschillende opstellingen en verschillende speelstijlen toch de finale van de European International Cup. Na eerder al gewonnen te hebben van AC Milan was het de andere grote Milanese club die onze tegenstander werd; Inter. Veel fouten aan beide kanten leverde uiteindelijk een hele leuke wedstrijd op, waarna wij aan het langste eind trokken!

Inter 0 - 1 Everton
54’ Richarlison

We hebben het voorbereidingstoernooi dus met succes afgerond, negen miljoen aan ons budget toegevoegd zien worden en vooral de selectie leren kennen. Ook werd er afscheid genomen van een aantal spelers:

  • James McCarthy verruilde Everton voor West Ham United, die ons tien miljoen euro betaalde.
  • Brendan Galloway werd voor één miljoen overgenomen door Colón de Santa Fe. Beide zijn gewogen en te licht bevonden.
  • Beni Baningime vertrok ook uit Goodison Park, om voor een jaar op huurbasis voor Genoa uit te komen.
    Het bestuur kijkt op dit moment nog naar biedingen voor Oumar Niasse en Phil Jagielka, maar niets is rond.

Doelstellingen van het bestuur!

Jeugdafdeling: ‘Binnen 2 seizoenen minimaal 1 in het eerste seizoen gecontracteerde jeugdspelers in minimaal 50 % van de wedstrijden in het volgende seizoen spelen.’ Moet te doen zijn. Vaak talenten laten invallen is sowieso een van mijn prioriteiten.

Naamsbekendheid: ‘In één seizoen € 50.000.000,- aan shirtverkoop’. Eitje.
‘Seizoenskaarthouders uitbreiden met minimaal 10 % binnen drie jaar.’ Ook makkelijk.

Financieel: ‘Verdubbel de clubwaarde binnen twee seizoenen met 20 %.’ Moet te doen zijn ook.

Succes thuis: ‘Plaats je voor de UEFA Champions League.’ Lastig… Beetje onrealistisch wel.
‘Haal de laatste 16 van de FA Cup.’ Moet met een gunstige loting zeker te doen zijn.

Internationaal Succes: ‘Plaats je voor de UEFA Champions League’. Wederom erg lastig. We gaan het proberen.

Tips/vragen/opmerkingen altijd welkom!