FIFA 19 Speler gezocht

@Aron1997, Alejandro Grimaldo lijkt me daarvoor de aangewezen kandidaat. Zou Marc Cucurella en Juan Miranda absoluut een kans geven om zich te bewijzen voordat je een linksback van dat niveau haalt, maar als zij niet voldoen zou ik Grimaldo terughalen.

Kan je trouwens kijken naar de reactie die ik in het ‘realistische transfer’ topic heb achtergelaten?

1 like

Bedankt ik ga hem eens scouten en cucurella in seizoen 2 de kans geven. Miranda ga ik uitlenen denk ik.

Ik ben opzoek naar een vervanger van Guilavogui bij Wolfsburg. Realistische opties graag, het liefst een tank of iemand die mee kan voetballen. Jonger dan <25 met een hogere potentie dan 84.

Als je CL speelt en hij in je carrière nog bij Genk zit: Sander Berge. Een voetballende tank, zowaar.

2 likes

Zoek een backup voor Bellerin bij Arsenal. Maitland Niles vind ik geschikter als rm.

Lukas Klostermann van RB Leipzig is misschien wel een goeie. Ook een redelijke potentie.

1 like

Ik denk eraan om met Man U te starten, omdat ik wel gecharmeerd ben door jongens als Rashford, Wan-Bissaka en Maguire, en omdat de jeugd (Chong, Gomez, Greenwood) me daar wel aanspreekt. Wel wil ik eigenlijk het hele driemansmiddenveld vernieuwen, want er is geen echte CAM, Matic is nog maar een schim van zichzelf en Pogba wil ik laten gaan. Ik dacht zelf al aan Milinkovic-Savic en Bruno Fernandes, maar suggesties voor een 6 en eventueel betere ideeën voor een 8 of een 10 zijn ook welkom!

Dybala, Milinkovic en Rice?

1 like

Rice vind ik wel een goed idee!

Zal er eens naar kijken. Heb nu Maehle, Mbabu en Amin op de lijst staan

Iemand met nog leuke realistische opties voor Arsenal? Hoe speel jij? En welke spelers heb je op je verlanglijstje staan? @Spoon0612

Is misschien maar 76, maar merk je echt niet ik zet volop in op hem en stijgt snel met training.

Ik haalde Tierney van Celtic als LV, Ziyech als CAM en Thauvin als RB. Speel 4231 met links Aubameyang kort naast Lacazette. Die werd topscorer met 24 doelpunten en Lacazette 21, Thauvin speelt op de rechterflank een stuk minder diep. Ramsey laat ik nu gaan zoals irl.

Leno/Ospina/Martinez
Bellerin/M-Niles, Sokratis/Holding, Mustafi/N’Dicka, Kolasinac/Tierney
Ramsey/Xhaka, Torreira/Guendouzi
Thauvin/Nelson, Ziyech/Mkhitaryan, Aubameyang/Iwobi/Smith
Lacazette/Wilson/Nketiah

Bellerin gaat wss naar Barca en Kolasinac naar Milan, vandaar dat ik op zoek was naar een andere rv

Ziet er goed uit man, welke posities ben je van plan te gaan versterken aankomende zomer?

1 like

Misschien een nieuwe LB achter Aubameyang. Iwobi scoorde niet en gaf geen enkele assist, Smith Rowe is nog te onervaren.

Ramsey vertrekt en Xhaka deed het eigenlijk wel prima dus ik dub om hem de kans te geven en dan een jonger (liefst Brits) talent te halen.

Een realistische 2e keeper achter Leno bij Arsenal gezocht

Matt Ryan - Brighton & Hove Albion
Mike Maignan - LOSC Lille
Nick Pope - Burnley
Emil Audero - Sampdoria
Angus Gunn - Southampton
Koen Casteels - VFL Wolfsburg
Odisseas Vlachodimos - Benfica

E.Martinez is toch een prima alternatief. Je doelman raakt haast zelden geblesseerd.

Wie zien jullie nog naar Atalanta trekken? Ik ga in hun gekende 3-5-1-2 spelen met Gomez als beweeglijke spits en Zapata als targetman, met daarachter Ilicic op CAM, Malinovsky op CM en De Roon als breker. Ik zou graag nog een extra optie op de flank hebben en vooral centraal achterin zoek ik versterking. Een voetballende CV lijkt me niet overbodig.