@Aron1997, Alejandro Grimaldo lijkt me daarvoor de aangewezen kandidaat. Zou Marc Cucurella en Juan Miranda absoluut een kans geven om zich te bewijzen voordat je een linksback van dat niveau haalt, maar als zij niet voldoen zou ik Grimaldo terughalen.
Kan je trouwens kijken naar de reactie die ik in het ‘realistische transfer’ topic heb achtergelaten?
Ik ben opzoek naar een vervanger van Guilavogui bij Wolfsburg. Realistische opties graag, het liefst een tank of iemand die mee kan voetballen. Jonger dan <25 met een hogere potentie dan 84.
Ik denk eraan om met Man U te starten, omdat ik wel gecharmeerd ben door jongens als Rashford, Wan-Bissaka en Maguire, en omdat de jeugd (Chong, Gomez, Greenwood) me daar wel aanspreekt. Wel wil ik eigenlijk het hele driemansmiddenveld vernieuwen, want er is geen echte CAM, Matic is nog maar een schim van zichzelf en Pogba wil ik laten gaan. Ik dacht zelf al aan Milinkovic-Savic en Bruno Fernandes, maar suggesties voor een 6 en eventueel betere ideeën voor een 8 of een 10 zijn ook welkom!
Ik haalde Tierney van Celtic als LV, Ziyech als CAM en Thauvin als RB. Speel 4231 met links Aubameyang kort naast Lacazette. Die werd topscorer met 24 doelpunten en Lacazette 21, Thauvin speelt op de rechterflank een stuk minder diep. Ramsey laat ik nu gaan zoals irl.
Matt Ryan - Brighton & Hove Albion
Mike Maignan - LOSC Lille
Nick Pope - Burnley
Emil Audero - Sampdoria
Angus Gunn - Southampton
Koen Casteels - VFL Wolfsburg
Odisseas Vlachodimos - Benfica
Wie zien jullie nog naar Atalanta trekken? Ik ga in hun gekende 3-5-1-2 spelen met Gomez als beweeglijke spits en Zapata als targetman, met daarachter Ilicic op CAM, Malinovsky op CM en De Roon als breker. Ik zou graag nog een extra optie op de flank hebben en vooral centraal achterin zoek ik versterking. Een voetballende CV lijkt me niet overbodig.