FIFA 19 Speler gezocht

Bournemouth is toch een club die vooral op talent van eigen bodem inzet. Ik zou op zoek gaan naar Britse talentjes uit de lagere klasse en naar spelers die bij hun (top-)club niet aan spelen toekomen. Billing, Dean Henderson, Watkins, McKenna, Fry, Sandler, Cash, Dowell, Holding, McTominay, Gunn en Bowen zijn een paar namen die interessant kunnen zijn. Ze worden blijkbaar ook in verband gebracht met Butland en Mignolet. Een nieuwe keeper lijkt me sowieso een prioriteit.

Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie. Vooral kijken naar alle Britse competities en in de Premier League naar buitenkansjes. Af en toe een iets grotere aankoop zoals Butland is daarentegen ook goed mogelijk. Leuke club!

Net een carrière gestart met Everton…

Volgende transfer werden al verricht…

• Tierney
  • Hagi (eigenhandig overgezet = vrije speler)
  • Tonali
  • onyekuru (vervroegd terug gehaald van uitleenbeurt)

Ik dacht eventueel om lukaku terug te halen als doelpuntenmachine ?

Zijn er eventueel andere opties?

1 like

Wil je het realistisch houden of niet? Een terugkeer van Lukaku lijkt mij momenteel te hoog gegrepen.

Waarom Tierney halen als je Digne al hebt. Ik had dan voor een wat minder groot talent gekozen die achter Digne kan groeien. Verder zal Tonali eerder voor de top van de Serie A kiezen dan tweede viool spelen in Liverpool, aangezien Gueye al als cvm speelt.

Tierney werd gehaald voor de tegenvallende zouma digne speelt uitstekend centraal naast Mira en tonali werd gehaald om gomez te vervangen op het einde van het seizoen…

Waarom zou lukaku te hoog gegrepen zijn zit op een zijspoor in manchester en zou een mooie versterking zijn voor everton…

Al vrees ik dat hij financieel niet haalbaar zal zijn…

1 like

Van Champions League bij een topclub naar geen Europees voetbal bij een middenmotor? Dat doet toch niemand? Zeker niet voor minder geld. Ondertussen kan hij ook naar veel betere ploegen, en hij heeft zijn zinnen duidelijk op Inter en Italië gezet. Tierney vind ik sowieso niet realistisch, en Digne centraal zetten is ook nogal raar: hij is amper 1m78, kan niet geweldig koppen en is vooral bekend vanwege zijn traptechniek en gevaarlijke voorzet. Ook Tonali gaat niet naar een middenmotor in Engeland. Italianen zijn sowieso meer geneigd om in eigen land te blijven (hoe zou je zelf zijn?), en hij kan naar de voltallige Italiaanse top. Onyekuru terughalen kan natuurlijk wel, maar met Bernard, Walcott, Richarlison en Lookman heb je toch al vier opties voor twee posities?

1 like

Ik heb het dan ook op financieel vlak.

En hij zit inderdaad op een zijspoor bij Manchester united wat niet wilt zeggen dat hij niet genoeg is voor United en de absolute top.

Ik denk dat Lukaku sws Europees voetbal wilt spelen en dat hij zijn zinnen heeft gezet op andere lucht. De Italiaanse zo blijkt op dit moment. Wat niet wegneemt dat hij misschien in de toekomst op zijn 30 ofzo nog kan terugkeren naar Everton.

Mocht je nog een type spits zoeken als Lukaku financieel niet haalbaar blijkt wil ik je zeker helpen zoeken!

Hoe speel je momenteel? Ik vind Richarlison namelijk ook goed in de spits en kan je met Onyekuru en Bernard op de flank spelen.

Volgende opstellingen wissel ik af…

Zelf ken ik Everton te weinig dus is het vooral zoeken naar jonge talenten die kunnen groeien om nadien te renderen en zo als club te groeien en successen te behalen…

Ik ben op zoek naar een spits voor Dortmund. Alcacer is te weinig aanwezig en Götze komt niet helemaal tot zijn recht op die plek, vind ik. Ik wil wel een alleskunner: hij moet er staan bij voorzetten maar ook meekunnen in de opbouw.

Misschien Wesley, Dolberg, Rebic, Poulsen of Sanabria?

1 like

Ik heb zelf Kramaric hoog op m’n verlanglijst staan. Als je daarachter een jong talent haalt (ik heb Nmecha gehaald) heb je een mooi duo voor in de spits denk ik.

1 like

Is Milik misschien een optie voor je?

Even de selectie van napoli bekeken en wat me opvalt is dat ze buiten milik geen echte spits hebben…

Zijn er alternatieven ?

Een ervaren spits halen of eerder een jong talent ?

Zou Zaha een goede spits zijn voor Dortmund?

Zaha is toch helemaal geen spits?

Is meer een buitenspeler of een speler die rondom de spits speelt in de 4-4-2 zoals hij dat speelt bij Palace meestal.

Plus: wil je het realistisch houden, totaal niet, haha. Die gaat voor het grote geld in Engeland.

Ik ben eens met Barcelona begonnen. Voor de meeste posities zit ik goed. Alleen zoek ik iemand die op de linksachter Alba op termijn kan vervangen en doen vergeten.

Zelf had ik volgende namen al op de verlanglijst:

• Alex Sandro
  • Alaba
  • Alex Telkens
  • Grimaldo
  • Benjamin Mendy
  • José Gaya