Pas om 20:00 Nederlandse tijd hoor niet om 18:00 is altijd zo geweest
Pfoe, ik ben zo benieuwd haha. Ik krijg 45k 1 zeldzaam goud pakket, 2 zeldzaam megapakketten en 2 keer een kies je spelers items. Heb er een goed gevoel!
lekker hè? was je goud 1 geëindigd?
Ik ben ook benieuwd
Ja heerlijk! Nee had ik één wedstrijd meer moeten winnen helaas. Heb echt serieuze upgrades nodig om in de Elite te komen.
Zou aankomend weekend makkelijker worden dan de alle eerste weekend league? Of maakt dat niks uit?
Nee maakt niks uit. Weekend League is altijd moeilijk. Daarom gewoon zo snel mogelijk proberen te zorgen dat je een meesterlijk team hebt. Heb je ook gewoon echt nodig. Op alleen skills ga je het nooit redden.
Precies! Heb al goed team! Ga straks aguero kopen kan ik mooi met het weekend league gebruiken
Maakt niks uit @Fremeyer maar denk 20:00 was de jaren er voor ook
Zit al vanaf 18:00 te wachten haha
Ik pack gewoon weer HELEMAAL NIKS!
Word er zoooooo niet goed van, Zo kom je toch nooit verder jongens.
Ik had deze gepackt uit keuze van 3 spelers
kan ik wel gebruiken in me teamKrijg je ook beteren inform hoe hoger je komt in weekend league?
Waneer krijg je de paketten van de Squad battles ?
Op maandag krijg je ze altijd
Dus moet je 6 dagen 4 matchen spelen tegen de computer en de 1e dag 5 matchen?
Je moet 5 matches spelen op Maandag en van Dinsdag tot Vrijdag 4 matches spelen. En op zaterdagen zondag 8 matches.
Twaalf zelfs, niet acht.
Je hebt gelijk maar ik speel nooit potjes in heel vroeg in de avond en morgen.
Dus vandaar.
Vandaag weer een nieuw weekend WL.
Heb er zin in! Hoop minimaal Ergens in goud te eindigen!
Gisteren nog 2 aankopen gedaan LLoris als keeper en Aguero als spits!
Fijn weekend mannen en veel plezier en succes met de weekend league of andere speel modus
Goedemorgen,
Mijn team op dit moment: https://www.futbin.com/19/squad/702133
Ik merk dat mijn CAM’s misschien iets te aanvallend zijn ingesteld. Hebben jullie hier tips voor?
Ik zit er aan te denken om Kondogbia of Saul op de plek van Rakitic te zetten, Rakitic naar de plek van Rodrigo en dan Rodrigo toch als spits te gaan gebruiken, ten kosten van Gameiro. Dit zodat in ieder geval 1 van de CAM’s verdedigend wat sterker is! Verder vind ik het aanbod in betaalbare (echte) CAM’s in LaLiga wat matig.
Ben Yedder bevalt mij trouwens prima als CAM. Vandaar dat ik er voor heb gekozen dit ook met Rodrigo te proberen, dit pakt helaas tot nu toe minder goed uit!
Hebben jullie nog tips/opmerkingen?
Je kan Rakitic inderdaad een rijtje hoger zetten en op de plaats van Rakitic kan je Kroos zetten, die is verdedigend sterk en heeft fantastische passes en schoten in zijn benen.
Het minpunt bij Kroos is de prijs natuurlijk.