FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Ik ga met dit team de Weekend league in.
De chemistry is niet goed zo, Maar ik begin in een andere opstelling en switch naar deze in-game.

Team voor de Weekend League. Thoughts? Misschien nog ideeƫn voor spelers?

Leuk team hoe ook je aan van basten?

Ik kreeg Gerrard 86 in een van de beloningen van de vorige Weekend League. Ik heb hem toen verkocht voor ong. 800,000 en Van Basten gekocht voor 753,000. Ik had nog een goede spits nodig, haha! Op dit moment 7 goals en 3 assists in 7 wedstrijden.

Lekker hoor zoon pack luck
Ik heb nu aguero en die scoort ook aan de lopende band

Waar was je geƫindigd in weekend league? @TomV

Ik snap echt niet hoe mensen zoveel pack luck hebben, ik heb dat echt nooooit. Na 2 wedstrijden in de WL me controller naar de gallemiezen gegooid. Kan er niet tegen, heel de tijd alleen maar tegen super teams.

1 like

Dat snap ik echt volkomen. Ik had dat ook eerst, als je dan met je Arnautovic en Bernardo Silva tegen de Aubameyangs en MbappƩs moet. Ik heb nu de mazzel gehad, die gun ik jou ook! @LiverpoolRed

Gold 1. Ik had 22 winsten als ik het goed heb, net eentje te weinig voor Elite 3. Jij? @alwin

Ik heb er 2 uit 4 gewonnen nu in de weekend league haha

Netjes man ik was slecht zilver 1 gehaald 11 winst

Ik heb nog geen nog weekend Leuage gespeeld.
Ik heb nog te weinig munten om me te kwalificeren. Ik heb ook nog geen pack up gehad.

Ja wel Gotze in Champions Leuage editie maar dat was niet mee dan rating 82 en maar 20.000 coins dus ik hoop dat en goede pack up komt.

1 like

Ik zou nog wel erg graag Pogba willen. Iemand enige ervaring met hem?

Ja dat is zo oneerlijk! Kan je gewoon niks tegen doen. Ik heb nu 12 gespeeld 7 gewonnen.

Op dit moment heb ik 10 uit 12. Soms word ik echt gillend gek van al die counters, haha. Het lijkt wel alsof je tegenstander met z’n 11en achter de bal staat om vervolgens op onverklaarbare wijze na een counter die bal er met Ronaldo en MbappĆ© in te jagen…

@TomV 10 uit 12 is geweldig

@LiverpoolRed 7 uit 12 is ook prima

Ik heb 5 van de 10 gewonnen!
Als ik goud 3 haal ben ik tevreden
Morgen nieuwe dag weer knalluh

@Alwin Ik heb nu 14 uit 19 geloof ik. De rest van de dag kan ik niet meer spelen, dus morgen moet ik er nog 11. Pff, weet niet of ik dat wel (mentaal) ga redden hoor, haha!

Dat is wel goed hoor zit je al in goud 3 heb je al 2 informs lekker hoor

Ik moet er nog 10 en heb er 9 gewonnen! Word lastig zat om goud 3 te halen. Hoop dat ik het haal

Hoop het ook, succes!

Zijn er hier trouwens nog mensen die tips hebben qua custom tactics en wat de beste opstelling is? Ik heb vaak het gevoel alsof mijn spelers veel te ver op het veld staan, ook al heb ik meerdere spelers verdedigend ingesteld staan. De counters en tegengoals vliegen me om mijn oren…