Niet verhandelbaar? Hoe kom je daar bij? Je hebt de keuze uit 3 opties. 1 optie is inderdaad niet verhandelbare pakketten, maar de andere 2 opties zijn alleen coins en WEL verhandelbare pakketten.
Oke je hebt inderdaad gelijk.
Wanneer je een rang stijgt, zijn je tegenstanders dan ook meteen van die hogere rang?
Of verschilt het niveau van je tegenstanders enkel wanneer je stijgt in divisie?
Bedankt!
Weet iemand of Squad battles moeilijker is geworden? Ik FIFA 18 won ik op legendarisch en wereldklasse en nu alleen op professioneel en zelfde op wereldklasse
@Alwin Squad battles is inderdaad moeilijker geworden, al heb ik meer problemen tegen de slechtere teams dan tegen de teams met 80 tot 86 rating op legendarisch, misschien concentratie gebrek, ga deze week ook beginnen met rivals, en dan hopelijk gauw kwalificeren voor de weekend league. Ze zijn eindelijk in mijn straat klaar met breken dus heb vanaf morgen weer goede internet.
Heb mijn team ook een lekkere upgrade gegeven dit is nu mijn team en heb nog 300K coins over.
https://www.futbin.com/19/squad/638702
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, speel ook nog niet lang FUT, dit is mijn team op dit moment.
Ja ik speel ook liever rivals en weekend league! Begin vrijdag aan me 2e weekend weekend league! Die Squad battles is echt beetje voor der bij. Wel lastiger idd.
Fijn dat je dan internet heb kun je online aan de slag.
Mooi team heb je!
Ik ga morgen aguero kopen
Jemig! Wat een team! Wie heb je gepackt als ik vragen mag ?
Moet zeker veel echt geld gekocht hebben zoon team whahaha
Ja haha, Zo’n team is zeker een miljoentje of 2 waard.
Hallo @LiverpoolRed, ik heb Messi gepackt uit een Premium Jumbo Goud Pakket.
Zo dan. Dat is nice! Ik heb zojuist m’n Rivals beloningen rang 1 van divisie 4 geopend. Beste speler: Vidal. Ik word er een beetje moe van als ik eerlijk ben. Zeker in divisie 4 iedereen die ik tegen kom heeft een team van boven de 1 miljoen waarde. Daar is weinig tegen in te brengen. Ik heb nog nooit in mijn hele FIFA Ultimate team carrière een speler boven de 100k gepackt. Zeer teleurstellend.
Maar goed vanavond nog een nieuwe kans met de Weekend League paketten.
Heb op dit moment dit team na handelen en Zanetti te hebben gepackt. Sergio Ramos en Ederson untradeable gepackt. Iemand nog tips?
Hoe speelt Lukaku? Verder wel echt een goed team!
Alleen fred is niks heb ik ook gehad veel te klein en geen body
Lukaku is erg sterk aan de bal en dodelijk in de 16.
Hij is inderdaad niet erg sterk maar staat er nu in voor chemistry en hoop stiekem op een in form ook al acht ik die kans niet erg groot.
Iemand enig idee hoelaat de WL pakketten komen?
Om 18 u. kunnen de beloningen verkregen worden.