FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Gisteravond echt slecht verder gegaan van 4/4 naar 4/7 kwam ook weer teams tegen pfff.

Deze maakte mijn team helemaal kapot 5-1 verloren, heb daarna pogba en Anderson gelijk weer verkocht en ben met mijn oude team weer verder gegaan met Mkhitaryan en Firmino. Kwam ik datzelfde team weer tegen dit keer 3-2 gewonnen en zoals de stats al aangeven speelde ik hem weg stond 3-0 voor maar kreeg in de laatst minuten omdat ik niet meer geconcentreerd was nog twee goals tegen Wel raar dat ik in 3 wedstrijden twee keer tegen diezelfde speler moet spelen zal wel komen omdat Xbox minder spelers heeft, maar met mijn oude team ging het beter ga nu 7/7 vandaag maar even kijken hoe het gaat.

Dank je wel! Zal er eens naar kijken !

Heb vanmiddag even op YouTube gekeken naar de Fut Champions cup, maar dat is ook niet meer wat het geweest is, alleen maar time finisch afstands schoten en ballen voorgeven op TOTY CR7 en Mbappe echt jammer dat dat allemaal zo overpowerd is je ziet bijna geen mooie aanvallen met steekpass enzo meer saai man.

Dat is precies wat ik ook dacht. Helaas is het de enige manier om te kunnen scoren deze FIFA… ik zelf doe het ook veel te weinig. Ben okk meer van de mooie aanvallen en steekballen… morgen ga ik alles voorzlingeren met toty marcelo en binnen koppen met Crespo :joy::joy:

Ongelofelijk je staat 2-0 achter door 2 zelfde goals time finishing en je combineert en komt dan 2-2 gelijk ik voel dat ik hem aankan en probeer combinerend te spelen tikt hem volledig weg aleen Mn afmaken is niet 100 procent komt die gast nog is 2 keer in de aanval en scoort er nog 2 heb direct de xbox uit gezet! Ongelofelijk hatelijk als je zo een wedstrijd verliest

Tja, dat is de fifa 19 way of scoring goals… Ben heel blij dat de Weekend League verlengd is. Kan ik vanavond op het gemak een paar potjes spelen. En morgen de WL afmaken. Op dit moment ga ik 6/1. Eindelijk weer eens een goed begin.

Weer een keertje Elite 3 gehaald :hugs:

kwam net deze ploeg tegen. Vlak na rust 1-0 voor helaas 2-1 verloren. Raakte in de 90e min nog de lat :cold_sweat: 14-3 ga ik nu

Wat is dan jouw team?

dit is mijn team :blush: ben er wel achter waarom ik sommige potten verlies die ik zou moeten winnen… speel beel te aanvallend en stap iets te snel in. Daar gaan we op letten.

Heb nu 14 potten gewonnen en heb er nog 5 over, wat zeggen jullie proberen voor Goud 2 te gaan of lekker op goud 3 blijven. Er wordt namelijk altijd gezegd dat je beter goud 3 kan doen dan goud 2 ivm dat je bij goud 3 een 50k pakket krijgt.

Ik ben ook op goud 3 gestopt heb ook nog wedstrijden over om goud 2 te halen maar ik zie het nut daar niet van in. Wel heb ik mijn team in de weekend league veranderd omdat Ederson mij niet beviel vooral met lage balen heb ik toch de Gea maar weer terug gehaald, ook heb ik Kante verkocht niet omdat hij mij niet beviel maar omdat ik met Fabinho meer lengte heb op het middenveld omdat bijna iedereen de ballen hoog het middenveld in speelt om daar dan via kopduels verder te gaan (hebben zeker ook allemaal naar Fut champions cup gekeken) en ja Kante kan daar niet tegen op. Verder heb ik Del Piero 87 gekocht man o man wat een beest vooral zijn overpowerde afstandsschoten heb 8 wedstrijden in de weekend league met hem gespeeld 12 goals en 8 assist dit is nu mijn team. Mijn volgende stappen zijn mijn cvm posities versterken, ik wou eerst Rijkaard doen maar dat kan niet meer omdat ik Del Piero nu heb. dus hopen op zieke rewards donderdag maar ja dat zal wel weer zoals gewoonlijk teleurstellen zijn.

Leuke ploeg! En een heerlijke speler he, die Del piero. Hoorde van de nieuwe patch dat die one time finesses in de bovenhoek dalijk niet meer te doen zijn… laten we het hopen want ik verlies zo vaak hierdoor terwijl ik veel beter ben :rofl:.

Heb afgelopen week weer eens Squad battles gedaan. Daar kwam Alba en nog wat 84 rated spelers uitgelopen. Niks mis mee :grin:

image

Dit is het team wat ik deze WL heb gebruikt, qua spelers misschien wel iets minder dan de weken ervoor omdat ik de SBC’s van De Jong en Ndombele heb gedaan maar het speelde er zeker niet minder om.

Wil wel zsm Dembele vervangen, wat is die slecht voor mij zeg.

Als dat echt zo is dat het echt gepached word want ik geloof dat ze dat al twee of drie keer hebben gedaan maar de time finisch bleef hetzelfde dan ga ik Del Piero verkopen want daar had ik hem juist voor gekocht dat first time schieten dat is echt zo overpowerd bij hem negen van de tien schoten gaan erin. Heb ook nog even squad battle gedaan gisteravond tot goud 1 had geen zin om verder te gaan tegen de computer maar zat niks in deze keer.

Mijn teamke nu :grinning:

zit nog te twijfelen wie ik als 2e LV moet halen achter Hazard.

Zat aan Mane inform te denken of Martial inform. Of misschien Anderson.
Jullie nog tips wat ik nou zou kunnen toevoegen aan me team?

Ik zou persoonlijk voor IF Martial gaan, kon met hem heel goed uit de voeten.
En is een heel stuk goedkoper dan IF Mané

1 like

Oké dan gaak die proberen! Thnx

Goud1 is binnen 3 potten winnen van de laatste 4 om alsnog elite te halen :blush: we gaan het proberen.

Ja hoor laatste pot moest ik winnen voor elite. 3-0 voor. Krijg 2 penalties tegen waarna ik in de laatste minuut een bal wil wegschieten maar marcelo een sliding maakt i.p.v. de bal wegtrapt . Resultaat ederson stapt over marcelo heen en de bal stuitert de goal in 3-3… uiteindelijk penalties verloren. Maak me gek , ben trotst op mezelf dat de controller nog heel is.

Succes hopen dat je het haalt.