FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Kon het niet laten. Al mijn munten opgemaakt aan 81 + packs. 25 packs en welgeteld 2 walk outs :cold_sweat: schaaaaade :sweat_smile:

Als je upgrade packs doet krijg je ook 2 rare gouden kaartjes. daar kun je die non rare gold kaartjes weer voor inleveren.

Ik doe ze niet meer zondag 20 van die 81 plus gedaan en maar 7 borden spelers terug gekregen met 85 Mahrez als hoogste gewoon treurig die packs.

Lekkere rewards man, heb jammer genoeg niet zo een future star mogen pakken vanavond laatste kans met marqee matchups.

Had wel verwacht dat die marquee matchups op den duur ook wel iets beter zouden worden, maar het zijn iedere week dezelfde shit rewards die je voor krijgt.

Wilde voor de munten gaan maar koos voor de packs en dacht daarna ach laten we het gewoon proberen. Verkeerde keuze helaas maar vanaf volgende week ga ik toch echt maar eens sparen voor de aankomende top icons :hugs:

Moet van de eredivisie alleen nog NAC en Willem 2 dan heb ik dumfries vrij gespeeld , die schijnt erg goed te zijn in game.

Ik ben aan het twijfelen frenkie de jong te halen of gewoon voor Fabinho inform
Dit is Mn team waar ik met start Zlatan komt er na de aftrap direct op het veld en ik schakel over naar een 4-2-3-1 aleen eriksen komt dan naast kante te staan… dus deze zou ik naar de bank willen plaatsen en daar 1
Van de 2 spelers zetten
Of zijn er nog andere opties iemand anders kopen voor 200k
Ohja dit is Mn team :slight_smile:

Doordat we vandaag eindelijk weer eens pack luck hadden, hebben we onze eerste Icon kunnen kopen! Laurent Blanc! Lekker spelertje hoor. Eerst volgende upgrade word RTTF Griezmann.

Wat een fu…ng k.t spel is het ook he, sta 2/0 in de weekend league dus eindelijk eens goed begonnen sta de derde wedstrijd tot aan de 85ste minuut 1-0 voor tegenstander krijgt een hoekschop en slingert de bal voor en schiet op doel mijn keeper zijn hand zit achter de bal en de bal gaat dwars door zijn hand heen het doel in de bal verranderd niet van richting maar gaat letterlijk dwars door zijn hand het doel in verlies op strafschoppen en verlies ook gelijk de kalmte gamepad naar de kloten gegooit en verlies gelijk de volgende twee wedstrijden ook ga nu 2-3 en heb het al wel weer gezien.

Is het alweer zo ver hahaha. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen dit weekend.

Domper! Ze moeten je echt hebben hè. Heb je uberhaupt al een normale weekend league kunnen afwerken deze FIFA ?

Ben goed begonnen aan de weekend league. 6-0
2 potten die ik echt had kunnen verliezen over de streep getrokken met late goals en daarna lekker dat balletje rondspelen :laughing:

@Sossage23 en @MeisterLandis Het is gewoon dat die bal gewoon dwars door zijn hand gaat, gaat hij er gewoon in dan oke, maar op deze manier door een scriptfout dat je daardoor de wedstrijd verliest, ja dan word ik gek in de kop en verspeel daarna gewoon de boel, dat is mijn eigen schuld moet ik maar niet met controllers gaan smijten en gewoon rustig blijven maar, kan weer een nieuwe halen pffff. Heb mijn team ook al weer veranderd Son kwam maar niet op gang dus die heb ik weer verkocht dit is nu mijn team in game schakel ik over op 4-2-3-1 ga nu 3/3 kijk vanavond wel weer. Grunn

Niet normaal. Je hebt een leuke ploeg hopelijk keert het tij zich snel jou kant uit. Ga nu 9 om 1 . Nederlaag was niet nodig maar hij was net iets scherper met zijn kansen, kan gebeuren.

Speel ook 4-2-3-1 en dat speelt opzich redelijk maar ik lan er niet zo snel mee combineren als met 4-1-2-1-2 dat vind ik heel fijn spelen

Welk teampje heb jij?
Ik zou graag voor de sbc gaan voor frank Rijkaard :thinking:

Heb toch de SBC van Rooney gedaan, kon het laten. Wat een kaart. Hij is wel gedegradeerd tot supersub, haha

Ik? Zal zo even een foto schieten voor je. Rijkaard schijnt goed te zijn in game. Zeker de moeite waard als je hem kunt halen

Goedenavond heren. Had een vraagje, had me gister voor het eerste gekwalificeerd voor de Weekend League (speelde fifa nauwelijks een tijdje maar nu tijd voor kunnen maken). Dus ik wou vandaag mn eerste potje spelen, krijg ik als melding: “meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses… we verwachten dat het snel over zal zijn. Probeer t later nog eens”. Kan uiteraard, maar het duurt iets te lang. Heeft iemand van jullie het ook ooit gehad? Misschien dat iemand me kan helpen of meer uitleg geven?

Hier kan je niet zoveel aan doen ik het ook wel eens gehad. Waarschijnlijk zijn de servers gewoon te druk. Maar na een kwartier was een wedstrijd spelen weer mogelijk.

Inmiddels al een tijdje aan de slag met FUT en het bevalt goed… ik lees alleen veel over Weekend League, wat is dat?

Via division rivals kan je je plaatsen voor de weekend league je moet 2000 punten halen die krijg je door wedstrijden te spelen in rivals, stel je zit in divisie 5 dan krijg je per wedstrijd een aantal punten, ik geloof bij winst 60 gelijk 22 en verlies 9 hoe hoger de divisie, des te meer punten je krijgt, als je 2000 punten hebt kan je jezelf inschrijven voor de weekend league, dan speel je tegen anderen voor beloningen die worden op donderdag in de ochtend op je account gezet, net als je rivals beloningen. Als je meer hierover wilt weten kijk eens rond op YouTube.