FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Wow Zlatan weg gedaan! Scoort bij mij aan de lopende band. Maar ach, snap het wel als 'ie je niet ligt. Mooi dat Arnautovic het zo lekker doet die eerste paar wedstrijden

Ik hoop zo erg op een Rashford POTM. Maar zal dan wel mijn De Bruyne ofzo moeten verkopen :joy:

Zojuist Nesta SBC afgerond, zal hem vanavond eens gaan proberen in wat Weekend League wedstrijden.

Ja ik has 65 wedstrijden en 25 goals en 9 assists met Zlatan en hij kwam er elke keer gelijk in voor Jesus dus kansen zat, ik hou meer van snelle bewegelijke spelers zoals Auba die heeft 520 wedstrijden 487 goals en 440 assists, niet dat Arnautovic bewegelijker is maar wel sneller en het kost me niet direct een wissel.

Zit te twijfelen om Pobga inform te verkopen dan inform eriksen voor te halen. Maar speel dan met 2 aanvallende middevelders en dan 1 verdedigend. Kan dat of liever 2 CVM?

Kan je niet van fornatie wisselen bijvoorbeeld 4-4-3. Dan heb je wel vleugelspelers nodig je kan Jesus verkopen en Son halen. Dan heb je snelheid in je team.

Haha, ik heb 176 goals en 39 assists met Zlatan in 146 wedstrijden. Zo zie je maar wat een verschil het maakt per persoon. Ik kan bijvoorbeeld helemaal niet overweg met een Aubameyang of Hazard

Ja zo is iedereen weer anders, heerlijke stats met hem, Hazard hou ik ook niet zo van, heb liever Rashford of Martial.

Best tof kwam net tegen een speler van Napoli . Hebben ‘m wel even pakkie gegeven :joy:

1 like

Ik ben eindelijk op weg naar promotie naar divisie 4 :sunglasses:
Ik heb 1519 punten.

Maakt het nog uit wanneer je speelt kwa tijd of maakt het niks uit?
Ik wil morgen ochtend nog even paar potjes doen.

Aankomende vrijdag weer keer weekend league heb ik veel zin in :+1: als ik dan net zo in vorm ben als nu komt dat wel goed

Voor mijn gevoel speelt rivals s avonds echt een stuk prettiger dan overdag :blush: netjes een divisie hoger. Krijg je ook weer betere packs :ok_hand:

1 like

Oké maar waarom speelt rivals savonds beter dan overdag? Zijn tegenstanders moeilijker overdag dan? Hoop dat ik het haal eindelijk keer promoveren

Het speelt echt voor geen meter delay delay en nog maals delay kan niet normaal passen elke bal die ik direct door wil passen word niet gegeven echt schijtziek van het spel moet echt niet lang zo doorgaan want dan kap ik ermee.

Moest gisteren nog 26 potten weekend league, ging op dat moment 2-2 en wilde eigenlijk maar tot zilver 1 gaaan of als het echt lekker ging tot goud 3.

Won de eerste 5 wedstrijden die ik speelde, allemaal thuis. Toen was ik het beu om elke keer alleen maar te zoeken voor een thuiswedstrijd, daarna alleen maar bullshit tegen gekregen, ging ik op een gegeven moment 7-10, verloor er dus gewoon 8 achter elkaar. Ben toen maar doorgegaan tot Zilver 2, was er weer helemaal klaar mee.
En het ergste was nog dat de laatste 4 verliespartijen allemaal penaltyseries waren die ik gewoon verlies.

Wat een verschil in snelheid qua passes geven en schieten als je thuis speelt t.o.v. uitspelen.

Yes eindelijk divisie 4 :grinning:

Oplichters bij EA krijg ik drie keer een gratis teneu maar wel dezelfde teneu dus moest twee discarden, en dan voor het aantal dagen ingelogt zijn vanaf de start kreeg ik een gouden top spelers pakket 45k waarde dat terwijl ik sinds de start elke dag ingelogt ben geweest, mijn neef heeft het spel sinds de kerstdagen en die kreeg een rare mega pack 55k waarde.

Belachelijk! Je vraagt je af hoe dat in godsnaam kan :cold_sweat: wel iets gepacked ?

Ik heb toch de Baines SBC gedaan. Vond het altijd een leuke speler en gaat ook rechtstreeks mijn team in. Wel nog maar 35k over nu :scream:

Nee geen donder 81 Volland en ik had hem al untadeale net als 5 anderen dus een discard packje. En mijn neef kreeg 86 Naldo. Was zowiezo een belachelijke aktie van EA want als je 132 dagen of meer was ingelogt dan kreeg je een ultimate 125k pack maar dat kan alleen als je de pre order had aangeschaft want het spel is nu geloof ik 130 dagen uit. En ik had de pre order en EA acces dus nog een week eerder het spel en ik ben elke dag ingelogt geweest en dan zeggen ze dat ik tussen de 81 100 dagen was ingelogt daarom kreeg ik een 45k pack.

Nou ik heb ook een gratis pakket gehad maar wel een ultimate team pakket omdat ik al vanaf het begin speelde. Maar daar kwamen 3 goede spelers uit Ozil, Roderigo, maar de oranje uitvoering en nog een team van de week speler 84. Alleen jammer dat het untradebale is.