@LiverpoolRed heb dat ook altyd. Gisteren mijn pakketten van een hele week opengedaan en weer niks speciaals , maar ik ben al blij dat er twee kaarten opengingen.
Goed bezig jongens! Komend weekend mag ik ook weer , eindelijk! Al is Thailand bepaald geen straf!
Haalde de vorige FIFA altijd rond de 27 winsten en soms wel elite. Hopelijk lukt het me deze FIFA wel standaard elite te halen al is goud 1 ook niet verkeerd
Succes allemaal!
Ik doe het iets beter dan vorige week maar moet in de weekend league nog 5 potjes en 3 winnen dan ben ik tevreden met goud 3
Hopen dat je het haalt! Ik ga nu ook weer verder. Kon gister helaas heel de dag niet spelen. Sta nu op 14 gespeeld 9 wins
Ik heb het net niet gehaald 13 winst ️ echt klote. Paar keer pech gehad maar ook wel keer geluk gehad! 2x weggespeeld voor de rest elke game kans om te winnnen.
Heb het wel beter gedaan dan vorige week maar had wel graag 2 informs gewild echt jammer
Volgende week nieuwe kans .
Echt wat een verschrikkelijk k*tspel, ik word er helemaal gek van. Maakt niet uit wat ik doe mijn spelers lijken godverdomme altijd op amateurs. Ben er helemaal klaar mee
Ik begrijp je frustratie! Hoe loopje nu in de Weekend League? Bij mij helpt nu vooral even 10 minuten pauze nemen tussen de potjes door. Ben nog ongeslagen vandaag. 15 gespeeld 10 wins. Ben benieuwd hoelang ik dit vol kan gaan houden.
Dat is echt super joh! Ik doe altijd 2 potjes en dan ga ik sigaretje roken! Ik vind de tegenstanders wel meevallen het is nie zo dat ik elk potje weggespeeld word! Je moet gewoon ook rusitg spelen en de tijd nemen dat kosten me onnodig wedstrijden omdat ik stomme fouten maak bijv met uitgooien en tegen een counter aanlopen
Ja klopt, Het niveau bij Rivals ligt veel hoger dan de WL. Bij de WL word je gelinkt door middel van je vorm. Als jij bijv 5 wins in a row heb. Krijg jij een tegenstander die hetzelfde loopt. En bij Rivals gaat het via skill points.
EDIT: Nu zojuist ook mijn eerste pot vam de dag verloren, op een ongelooflijke kut manier! Ik stond 2-0 voor geen vuiltje aan de lucht. Krijg ik in de 88e en de 90e min 2 corners tegen! Uiteindelijk verloren met penals.
Lekker bezig @LiverpoolRed! Ik had nog 5 wedstrijden om 2x winnen, maar ik verloor 4x . Uiteindelijk is de score 19-11 geworden, net geen Gold 1 en iets minder dan vorige week dus. Maar als ik iedereen zo hoor is dat volgens mij niet eens zo slecht. Ik ben blij dat er anderen zijn die dezelfde frustatie delen, haha!
Ik verlies nu 3 keer op rij en zit nog geen eens in goud… Me hele team bakt er gewoon niks meer van. Ik kan niet eens meer een balletje overspelen
EDIT: Ik heb een vreselijke laatste reek gehad en daardoor blijven steken in goud 3… Baal als een stekker. Maar die teams waartegen ik speel zijn echt bizar
Ken het gevoel… Zonde. Het was je gegund
Tips voor mijn team?
Ik zou gewoon bij de keeper beginnen met upgraden. Zou persoonlijk voor Ederson gaan.
Ja, daar zat ik over na te denken maar voor welke keeper zal ik gaan Ederson of Alisson?
Wat ik hierboven aangaf, Ik zou persoonlijk voor Ederson gaan. Heb Alisson ook gehad, maar vind Ederson beter. Hij heeft mij al een aantal keer gered.
Zeker, maar wat te duur op dit moment
Hoe bevalt Mendy op LB?
Ja klopt maar is ook een heel stuk duurder. Lekker team! Ik zou nu sparen voor Sané en hem vervangen met Alexis. Qua verdediging heb je al het beste van het beste voor de Premier league.
Misschien ook gaan sparen voor grote jongens als Kevin de Bruyne en Pogba? Misschien Kanté op de plek van Fabinho.
Mendy is fijn! Hij best groot das echt een pluspunt zeker met corners