FIFA 19 Ultimate Team Algemene Discussie

Het nieuwe team dat vanavond in packs komt (spelers zitten ook al in de Futbin app):

Voor mij niet echt interessante spelers zo op het eerste gezicht. Ben benieuwd wat de rest gaat worden. Merk vaak dat de verbinding in de WL slechter is als er een grote promo is.

Volgens mij is mijn account vervloekt, ik heb bij elke promo voor meer dan een miljoen coins promopacks geopend en nog nooit een special kaart gepackt nu ook weer had 15 packs gespaard en niks en net 10 100k pakketten geopend 1 walkout Verratti in 10 100k pakketten en twee informs van 80 alg en een paar 84 en 83 alg spelers die niks meer waard zijn echt belachelijk dit.

Heb net nog even 5 x 125k pakketten geopend, 3x niet eens borden mijn beste twee heb ik even een foto van gemaakt geweldige packluck 500k weg in totaal 90k terug met alles gelijk dumpen op van Persie na.

Vervloekt dit account maar ik blijf elke promo proberen om een keer een speciale promo kaart te pakken.

Kan je die weekly objectives waar je met zilveren spelers moet scoren om zo’n carnabal speler te krijgen ook tegen een vriend doen, of moet dat echt via losse online wedstrijd?

Want anders gaat het nog een eeuwigheid duren voor ik die een keer gehaald heb en dat kaartje van Ben Arfa ziet er wel leuk uit dus wil hem wel graag hebben

Jow zelfde probleem. Na 3 potten ermee gestopt en nu is mijn neefje voor me aan het spelen. Lachen gieren brullen :laughing::laughing::laughing:

In ga echt niet zoveel packs openen! Zonde van je cions en echt geld neem ik aan. Gewoon goed sparen lijkt me een betere optie om een speler te halen.

Het moet echt Online Losse Wedstrijden zijn dus geen vriendschappelijk. Ik doe deze week objectieve niet ze zijn te moeilijk voor me.

Ik had het inderdaad al uitgevonden, ben er ook al een tijd mee bezig geweest, speelde eerst met 3 zilveren spelers waarmee ik alleen scoorde maar dat was dus blijkbaar niet goed, je moet een volledig zilver team hebben, ik kom gelukkig wel tegen andere gelijkwaardige zilveren teams dus kan gelukkig redelijk makkelijk de objective halen.

Alleen coins moet nu weer heel veel handelen en snipen tijd zat speel geen weekend league meer als de server zo slecht zijn, geen zin in stressen voor zaad rewards, als je met snipen en handelen veel meer coins kan maken. Heb gekeken naar een stream van MadHDGamer 20x een ultimate pack 125k pack en 3 waardeloze walkouts van 13k per stuk. Ik stop ermee met packs openen in promo’s EA licht de boel op.

En mijn zin in de WL is inderdaad alweer verdwenen:

Normaal ben ik vrij goed in afmaken, maar het mocht gewoon niet. Hij scoorde uit een vrije trap. Ik ga maar weer tot goud 3 spelen denk ik, geen zin om verder te gaan als het zo speelt.

Ik kom gewoon ook vanaf de 1e potten tegen 89 rated teams. Normaal alleen na 15 potten pas…

Je hebt nu een mooie SBC carniball Mendy la 87 heb hem zelf met allemaal untradeable spelers gedaan en moest alleen 25k uitgeven voor een paar 84 spelers. Lijkt me een geweldige kaart.

Gestopt bij goud 3 . Vind het wel Goed geweest is echt een drama weer om te spelen. Is morgen ook nog weekend league of is hij niet verlengt ? Heb er niet op gelet

Weekend League is niet verlengd. Ik heb ook alleen tot goud 3 gespeeld. Volgend weekend ga ik wel weer helemaal spelen, als ik mijn nieuwe team heb.

Nu lekker bezig met die weekly objectives. Nog 2 wins en daarin 1 goal met een fransman en dan heb ik Emre Can en Ben Arfa. Wellicht dat ik verder deze week nog Talisca ga unlocken.

Ik heb alleen Ben Arfa unlocked, leek me wel een leuk kaartje, maar wat een drama met die zilveren spelers, kan er totaal niet mee overweg.

Ik heb Ben Arfa en Emre Can binnen. Ik vond het juist wel leuk om te doen. Ik heb er 11 wedstrijden over gedaan. Wil Talisca ook nog gaan doen, alleen heb ik helemaal geen Braziliaanse zilveren spelers dus die moet ik allemaal kopen.

Ik zit te twijfelen om de aguero SBC te doen!
Maar kost me wel een vermogen 1,4 miljoen kost ie nu!

Wat ik kan doen is overbodige spelers zoals inform pogba verkopen en aguero inform te verkopen plus nog wat cions die ik heb rond de 450k

Of zeggen jullie je kan dan beter andere spits kopen. Kweet nie wat slim is

Ik zou het eerlijk gezegd niet doen, 1,4 miljoen is veel munten voor een speler die je niet kan verkopen.
Dan zou ik dat geld eerder uitgeven aan een prime icon SBC waarvan je zeker weet dat je die in je team blijft gebruiken of je kan natuurlijk gewoon een spits op de markt kopen.
Ik weet niet wat voor team je nu hebt?

Zelf ben ik nu bezig met die “moments” icon van Seedorf, dat is gewoon een speler waarvan ik zeker weet dat ik hem tot het einde ga gebruiken.

1 like

Ja precies je hebt gelijk.
Dan spaar ik door voor een icon idd.

Dit is mijn team nu

Gruwelijk team man.

Misschien baby Cruyff halen? Als je Aguero en Pogba verkoopt en die andere spelers waar je het over had.

Wanneer denken jullie dat 85-rateds het hoogst zullen zijn deze week? Nadat ze afgelopen weekend wat gedaald waren, beginnen ze nu weer te stijgen. Ik had bijvoorbeeld een aantal keer Pepe en Vidal gekocht voor 7k ongeveer en die zijn nu 12 en 9k.